Kauniečiai, susidūrę su e-bilieto sutrikimais, turi teisę reikalauti atlyginti patirtas išlaidas

Šią savaitę internetu elektroninius viešojo transporto bilietus pildę kauniečiai liko ir be bilietų, ir be pinigų, rašo lzinios.lt.

Kaunietis Algirdas Kavaliauskas, turintis mokyklinio amžiaus dukterį, šios savaitės pradžioje internetu atžalai nupirko ir į elektroninio bilieto kortelę bandė integruoti mėnesinį lengvatinį bilietą, kainuojantį 16,80 lito. Nors pinigai iš banko sąskaitos buvo nurašyti, vyras netrukus sulaukė informacijos, kad dukrai teks įsigyti talonėlį troleibuse, nes jos turima kortelė neveikia.

Pradėjęs aiškintis padėtį, A.Kavaliauskas sužinojo, jog elektroninio bilieto sistema laikinai neveikė, todėl, norėdamas atsiimti sumokėtus pinigus ir papildyti kortelę, privalo atvykti į sistemą prižiūrinčią bendrovę. Esą įskaityti už nuolatinį bilietą sumokėtus pinigus operatorės gali tik pačios prisėdusios prie kompiuterio – klaida automatiškai neištaisoma.

„Kodėl, matydami mano pavedimą, darbuotojai negali nesusipratimo išspręsti patys? Kodėl aš privalau dalyvauti?” – piktinosi vyras, sulaukęs siūlymo dar kartą sumokėti už paslaugą, o tik tuomet sukti galvą, kaip susigrąžinti anksčiau pervestus pinigus.

A.Kavaliauskas tvirtino ne sykį iš pažįstamų girdėjęs, kad jiems teko susidurti su tokiomis problemomis. Kaunietis, nenorintis nei laiko gaišti, nei mokėti už degalus kelionei iki sistemą prižiūrinčios bendrovės būstinės, žadėjo skųstis vartotojų teisių gynėjams.

Kauno miesto merijos Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras LŽ teigė žinantis apie kilusius nesklandumus. Jis tikisi, kad ateityje jų bus išvengta. „Įranga yra įranga”, – sakė valdininkas.

Anot jo, sušlubavus įmonės serveriui laiku nebuvo gauti duomenys apie elektroninių bilietų papildymą. Bendrovės „Autrolis” Bilingo centro vadovo Virginijaus Pavilionio teigimu, klientų internetu pervesti pinigai ne iškart pasiekia įstaigą, todėl bilietų aktyvinimas užtrunka. Jis pabrėžė, kad nesulaukus papildymo į centrą reikėtų kreiptis turint pinigų pavedimo kopiją.

„Pas mus atvykti reikia”, – pripažino V.Pavilionis ir pridūrė, kad virtualioje erdvėje pavyksta išspręsti ne visas problemas. Anot jo, klientai gali ir atšaukti užsakytą paslaugą. Tačiau kaip tuomet į pavedimą dariusio asmens sąskaitą grįžta pinigai, nėra žinoma.

Vartotojų teisių gynimo centro pirmininkas Paulius Mereckas teigė, kad žala, padaryta teikiant viešąją paslaugą, turėtų būti nedelsiant atlyginta. „Įmonė, reikalaujanti, kad už paslaugą sumokėję žmonės pas juos atvyktų, turėtų padengti su tuo susijusias išlaidas”, – įsitikinęs jis.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA