Pirmadienį gyventojai skundžiasi „SEB“ interneto banko veikla – negalima vykdyti mokėjimų, matyti sąskaitų išrašų.
„SEB“ banku neina naudotis nuo ryto. Susisiekti irgi šansų nėra. Žiauru, kai tokio dydžio bankas taip stringa. Svarbu rusišką vertimą duoda!“ – pirmadienį apie 14.54 val. pranešė skaitytojas.
Pats „SEB“ bankas apie nesklandumus neskelbia.
Tuo metu trikdžiais skundžiasi ir daugiau gyventojų. Portalui delfi.lt banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė teigė, kad įtakos turi didelis klientų aktyvumas.
„Interneto bankas veikia, tačiau dėl didesnio nei įprastai klientų aktyvumo gali veikti lėčiau. Tai didelės apkrovos, susijusios su paskutinėmis metų dienomis“, – teigė ji.
Anot jos, mobilioji banko programėlė veikia puikiai.