Antradienio popietę sutriko „Tele2“ mobiliojo interneto veikimas, praneša skaitytojas.
„Sutriko „Tele2“ internetas. Pavienės programėlės veikia, bet daug kas ne. Skambinau informaciniu tel. nr., tai „Tele2“ darbuotojai patikino, kad mobilaus interneto problema žinoma“, – antradienį apie 15.28 val. pranešė kaunietis.
Anot skaitytojų, „Tele2“ vartotojams veikia tik „Messenger“ programėlė. Daugiausia kauniečių skundžiasi, kad dėl šių trikdžių neina pasinaudoti Kauno viešojo transporto programėle „Žiogas“.
Apie šį sutrikimą „Tele2“ viešai neskelbia.
„Kas vyksta Kaune“ susisiekė su „Tele2“ viešųjų ryšių vadove Asta Buitkute, ji portalui komentavo, kad daliai klientų iš tiesų sutriko interneto paslauga.
„Kitomis paslaugomis – skambučiais ir žinutėmis – klientai gali naudotis įprastai. Interneto sutrikimų priežastis buvo greit identifikuota ir bus pašalinta kaip galima greičiau. Atsiprašome klientų už laikinus nepatogumus“
Kitas skaitytojas spėja, kad pats aptiko problemą, su kuria susidūrė „Tele2“.
„Sveiki, noriu papildyti savo informacija straipsnį apie „Tele2“ mobilaus interneto sutrikimą.
Pats esu „Tele2“ klientas, ir praktiškai pats pastebėjau, kad neveikia, aišku kol prisiskambinau į „Tele2“ aptarnavimo centrą radau ir pačios problemos priežastį – DNS serveriai neveikia. Ant kompiuterio ranka nustačius DNS serverių nustatymus į Cloudflare 1.1.1.1, viskas veikė kaip įprastai. Kas yra DNS serveriai? Tai yra interneto telefonų knygą, tai padeda rasti IP adresus kur reikia kreiptis dėl informacijos, konvertuoja kaunas.kasvyksta.lt į 104.21.27.75.
Rašau bendrai norėdamas pasidalinti techninėmis žiniomis”,- savo laiške portalui rašė kaunietis.
17.51 val. „Tele2“ informavo, kad buvę interneto trikdžiai pašalinti.
„Atsiprašome visų klientų už patirtus nepatogumus. Dėkojame už kantrybę ir supratingumą”, – sako Asta Buitkutė, „Tele2″ viešųjų ryšių vadovė.
Tiems, kuriems mobiliojo interneto ryšio paslauga nepradėjo veikti automatiškai, „Tele2“ rekomenduoja įjungti ir išjungti „skrydžio“ režimą.