Pamatyta šokolado „Pergalė“ lauko reklama, kurioje svarstomi pasirinkimai, kauniečiui užkliuvo už akių ir privertė susimąstyti: ką čia norėta pasakyti?.
„Netyčia užkliuvo už akių ši šokolado reklama. Ir susimąsčiau: ką čia norėta pasakyti? Išgirdau kelis pasvarstymus:
„Vilnius tai pieniškas šokoladas, Kaunas – juodasis“; „Pieniškas šokoladas ir Vilnius – skirtas vaikams, o Kaunas ir juodasis šokoladas – skirtas suaugusiems, nes jie labiau mėgsta juodąjį šokoladą“; „Abu miestai geri, bet skirtingi, skirtingiems skoniams“. O kaip jums atrodo?“ – lauko reklamą pastebėjęs susimąstė kaunietis.
Vilniaus „Pergalės“ internetinėje svetainėje pateikiama pagrindinė šių reklamų idėja, jog „dėl skonio nesiginčijama“.
„Pasaulyje, kuriame pasirinkimai mus padalina į dvi stovyklas, verda nesibaigiančios diskusijos. Mes tikime, kad dėl skonio nesiginčijama.
Nesvarbu, kuris artimesnis – mes meistriškai gaminame tiek pienišką, tiek juodąjį šokoladą. Kiekviename gardžiame gabalėlyje slypi dar neatrastas malonumas“, – rašoma „Pergalė“ internetinėje svetainėje.