Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas užfiksavo, kaip Kaune darbuojasi LP EXPRESS siuntų kurjeris. Kauniečio siųstame vaizdo įraše matyti, kaip kurjeris mėto siuntas į autobusiuką, kurios tokiu būdu gali apsigadinti.
„Gal ne mano reikalas, bet būtų nemalonu, jeigu tokioje situacijoje būtų mano siunta, kurioje lengvai kažkas gali sudužti ar sulūžti.
Tokiais atvejais reikėtų ieškoti kaltų, o kur dar ne visada galimybė yra grąžinti sugadintą daiktą. Ar jums čia normalu? Nes man tai ne.
Taip mėtyti ir neatsakingai žiūrėti į savo darbą, o tuo labiau į kitų žmonių turtą, kuris gali būti brangus, yra absurdas“, – įspūdžiais dalijosi kaunietis.
Apie tokį kurjerio darbą bei neatsakingą elgesį pakomentavo Lietuvos pašto komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas.
„Siekiame užtikrinti aukščiausią teikiamų paslaugų kokybę, tad pirmiausiai norime atsiprašyti dėl tokio darbuotojo elgesio. Vaizdo įraše užfiksuotas atvejis turi neatitikimo siuntų gabenimo standartui požymių, šiuo metu detaliai aiškinamės situaciją ir aplinkybės detales.
Tuo pačiu norime padėkoti skaitytojui už pasidalintą vaizdo įrašą ir kviečiame visus, pastebėjusius nekokybišką kurjerių darbą, apie tai pranešti Lietuvos paštui, kad galėtume operatyviai sureaguoti“, – teigė L. Zadarackas.
Kaip pabrėžia komunikacijos projektų vadovas, LP EXPRESS kurjeriai yra apmokomi, kaip elgtis su siuntomis bei supažindinami su aptarnavimo taisyklėmis.
„Norime pažymėti, kad LP EXPRESS kurjerių apmokymai bei atestavimai yra vykdomi nuolatos. Jų metu siuntas pristatantys darbuotojai yra supažindinami su LP EXPRESS kokybės aptarnavimo standarto taisyklėmis bei reikalavimais, kurių laikymasis yra būtinas norint garantuoti greitą bei saugų siuntų pristatymą gavėjams“, – pasakojo L. Zadarackas.
L. Zadarackas pakomentavo ir apie tai, kur asmuo turėtų kreiptis, jeigu gavo apgadintą siuntą bei kokia atsakomybė yra ne tik kurjerių, bet ir LP EXPRESS paštomatais besinaudojančių klientų.
„Tuo atveju, jeigu klientą pasiekia apgadinta siunta, pirmiausiai jis turėtų kreiptis į siuntėją. Jeigu nėra nustatoma siuntėjo kaltė, tuomet pastarasis turi susisiekti su Lietuvos pašto Klientų aptarnavimo centru telefonu, elektroniniu paštu arba mūsų svetainėje www.post.lt.
Mūsų kolegos užfiksuos skundą ir pasistengs kaip įmanoma operatyviau išspręsti susiklosčiusią situaciją ir atsakyti į visus kylančius klausimus.
Kalbant apie siuntas, skaitytojams taip pat norime priminti, kad tinkama siuntų pakuotė – vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių saugų siuntų pristatymą. Kokybiškai ir patvariai supakuotos siuntos turinys bus apsaugotas nuo išorės veiksnių ar galimų pažeidimų transportavimo metu.
Savo klientams taip pat esame parengę išsamią siuntėjo atmintinę, kurioje pateikiame rekomendacijas, kaip turėtų būti pakuojami skirtingų kategorijų siuntiniai: https://www.post.lt/siuntejo-atmintine“, – teigė L. Zadarackas.