Kaunietė nustebo atsainiu privačios klinikos darbu. Sergančio vaikui vizitui užregistruoti nepavyksta, o aptarnaujantis personalas siūlo rinktis kitą kliniką, jei esama tvarka nepatinka.
„Prieš nepilnai du metus, gimus sūneliui, užsiregistravome privačioje Romainiuose įsikūrusioje klinikoje, bet susirgus vaikui nėra galimybių patekti, vizito pas šeimos gydytoją reikia laukti savaitę, konsultacija telefonu galima taip pat tik po savaitės. O kai nueini į ją, ji pastoviai tuščia. Sekretorės atsiliepiančios telefonu yra nemandagios, akiplėšos. Pastoviai bandoma aiškinti, kad dėl susidariusios epidemiologinės situacijos.
Na, o susisiekus šiandien ir pasakius, kad kreipsiuosi į žurnalistus, sulaukiau atsakymo, kad „galit visada išeiti ir pasirinkti kitą kliniką“. Esu išsilavinęs žmogus, taip pat dirbanti sudėtingą darbą, bet jau visa ši situacija darosi juokingai graudi. Galimybės patekti pas gydytojus visiškai minimalios“, – nemalonią situaciją nupasakojo kaunietė.
„Situacija tokia, kad vaikas (beveik 2 metukų) kelios dienos serga, paskambinau paprašyti, kad priimtų vizitui, tai atsakymus gavau, kad tik kitą savaitę. Noro registruotis kitur nėra, bet kai situacija tokia, jog kaskart turi paskambinus vos ne į kautynes kibti, arba tiesiog bijoti skambinti, arba tau liepia persiregistruoti į kitą kliniką, tai nežinau… Kodėl seniems klientams galima pasakyti „jūsų niekas nelaiko galite išeiti kitur“? Tai jei neapsidirba, tegul naujų nepriima“, – suprasti negalėjo skaitytoja.