Tamsiu paros metu T. Masiulio gatve vykęs kaunietis pažėrė kritikos kelininkams. Vyro teigimu, Pietrytinio aplinkkelio statybų teritorijoje per mažai kelio ženklų – dėl to kyla avarinės situacijos.
„Siaubingas kelininkų darbas! Išrausta eismo juosta ir nepažymėta. Vos į griovį neįvažiavau. Atrodo padaryta specialiai, kad vairuotojai padarytų eismo įvykį. Nuo Heso važiuojant į T. Masiulio gatvę, šalia „Viados“ degalinės“, – ankstų antradienio rytą vaizdo įrašu dalijosi skaitytojas.
„Kas vyksta Kaune“ primena, kad minėtame kelio ruože vyksta Kauno pietrytinio aplinkkelio statybos, o leistinas važiavimo greitis dėl kelio remonto darbų ribojamas iki 30 km/val.
Kaip jau rašyta, šiame ruože bus nutiesta kelio atkarpa, jungianti Ateities plentą ir T. Masiulio gatvę ties Kauno hidroelektrine.
Kauno savivaldybė dėl šių darbų 14,6 mln. eurų vertės sutartį su UAB „Kauno keliai“ pasirašė 2021 m. rugsėjo 30 d. Pagal ją numatyti „Ateities plento tęsinio nuo Palemono g. iki T. Masiulio g., Kaune, 1-osios atkarpos nuo Palemono g. statybos darbai“.
Daugiau šia tema
Greta Ateities plento, nuo Palemono iki T. Masiulio gatvės, kelininkai įrengs dviejų eismo juostų 3,5 km kelią, gyventojus nuo triukšmo apsaugos tankesni želdiniai ir užtvaros.
Atidarius naują aplinkkelį, atsiras patogi jungtis tarp Vilniaus-Kauno greitkelio ir Marijampolės. Specialistų skaičiavimais, užbaigus pietrytinį aplinkkelį, A1 magistralės atkarpoje nuo Palemono iki IX forto transporto srautas turėtų sumažėti 17 procentų.
Pagal sutartį, atliktiems darbams nustatomas 10 metų garantinis terminas.
Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.