Į naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi moteris, liepos 18-ąją kvietusi du „Bolt“ pavežėjus – išsikvietusi pirmąjį pastebėjo, kad su savimi neturi grynųjų pinigų, todėl kelionę teko atšaukti ir išsikviesti kitą pavežėją, už kelionę apmokant iš banko sąskaitos. Po pasivėžinimo kaunietė pastebėjo, kad pametė savo raktus ir svarsto, kad jie galėjo likti pirmajame „Bolt“ automobilyje, su kurio vairuotoju ji susisiekti nebegali.
„Vakar 10.55 val. Garliavoje, Lozoraičio g., buvau išsikvietus vairuotoją vardu Andrejus į Eivenių g. Įsėdau į mašiną ir supratau, jog neturiu grynųjų, nes buvau parinkusi programelėj grynųjų atsiskaitymą. Sako: „Atšauk kelionę, pasirink banko atsiskaitymą“.
Pakvietus iš naujo man programa jau iškvietė kitą vairuotoją, todėl nusprendė, kad persėsiu pas kitą.
Atsitiko taip, kad nerandu buto raktų. Su „Bolt“ vairuotoju nepavyksta susisiekti, nes buvo atšaukta kelionė. Prašau padėkit surasti šį vairuotoją, ATSILYGINSIU!!!“ – laiške rašo buto raktus pametusi kaunietė.
Kaip teigia moteris, „Bolt“ programėlėje ji bandė susisiekti su klientų aptarnavimu, tačiau nesėkmingai – anot jos, niekas neatrašo beveik parą laiko, o neturėdama raktų ji negali įeiti į savo butą.
„Su vairuotoju net nepavyksta niekaip susisiekti, nes programa neleidžia. Kadangi važiavau ir su kitu vairuotoju, jo paklausus sakė, jog visą mašiną patikrino – raktų nėra“, – pasakojo moteris.
Kaunietė tikisi surasti „Bolt“ pavežėją ir atgauti pamestus raktus. Ji detalizavo, jog prie namų raktų taip pat buvo dar kiti 5 raktai, namo ir darbo pastato magnetukai (vienas – mėlynas, o kitas – pilkas).
Papildyta liepos 20 dieną 12.59 val.
Kaip naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ komentavo „Bolt“ ryšių su visuomene vadovas Mantas Čižas, „Bolt“ komanda reaguoja į pranešimą, kad situacija būtų išspręsta.
„Apgailestaujame dėl neigiamos vartotojos patirties. Keleiviai gali susisiekti su vairuotoju „Bolt“ programėlėje 24 valandas po kelionės. Įprastai šios situacijos yra išsprendžiamos tarp vairuotojo ir keleivio be mūsų komandos pagalbos. Nors pavežėjų automobiliuose palikti daiktai nėra retenybė, atvejai, kai kelionė atšaukta, tačiau keleivio daiktai vis tiek atsiduria automobilyje, yra vienetiniai.
Norint susisiekti su vairuotoju, reikia kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo komandą. Visi vairuotojai yra informuoti, kaip elgtis radus keleivių daiktus ir pasistengti juos grąžinti susisiekus su keleiviu, nepaisant aplinkybių, kaip daiktas buvo paliktas. Tuo atveju, jei vairuotojui ar keleiviui susisiekti nepavyksta, visada padedame atgauti pamestus daiktus“, – komentavo M. Čižas.