Nesusipratimų virtinė „Neste“ degalinėje: kauniečiai mokėjo ne už savo degalus – Kas vyksta Kaune

Nesusipratimų virtinė „Neste“ degalinėje: kauniečiai mokėjo ne už savo degalus

Kaunietis pasidalijo neįprasta situacija, kai Birželio 23-osios gatvėje esančioje „Neste“ degalinėje jis bandė susimokėti už degalus naudojant mobiliąją programėlę, bet liko nesupratęs. Sumokėjo vieną sumą, bet įsipylė už kitą. Vėliau paaiškėjo, kad dėl sistemos klaidos nukentėjo ne vienas automobilio baką papildyti norėjęs vairuotojas.

„Norėčiau papasakoti apie situaciją, nutikusią su bandymu įsipilti degalų „Neste“ degalinėje. Bandžiau jų degalinėje, esančioje Birželio 23-osios gatvėje, įsipilti degalų mokėdamas programėle. 3 kartus pabandžius ir vis gaunant tą patį pranešimą, kad nuskaityti pinigų nepavyko. Už manęs buvęs vairuotojas, nesulaukęs kada galės pats įsipilti degalų, pradėjo pypint. Nusprendžiau įsipilti degalų po apsilankymo parduotuvėje.

Būnant parduotuvėje man kilo įtarimas, kad kažkas ne taip, nes gavau kvitą į telefoną už sėkmingą bako papildymą. Po apsipirkimo užsukau į tą pačią degalinę ir jau šį kartą sėkmingai prisipyliau degalų už 40 Eur. Dabar jau turėjau du kvitus už degalų pylimą“, – keisto nutikimo pradžią pasakojo skaitytojas Saulius.

Ilgos tiesos paieškos

Po kelių dienų Saulius kreipėsi į degalinės administraciją dėl permokos, o jie informavo, kad savo nuožiūra peržiūrės vaizdo kamerų filmuotą medžiagą. Po peržiūros paaiškėjo, kad už Sauliaus buvęs vairuotojas taip pat sumokėjo, bet prisipylė degalų už ne savo sumokėtą sumą. Saulius kreipėsi į policiją ir prasidėjo biurokratiniai reikalai, o Sauliui teko dirbti tarpininku tarp policijos ir degalinės atstovų.

„Policijos tyrėjui peržiūrėjus video medžiagą, matėsi, kaip vyras įdeda 50 Eur kupiūrą ir įsipila degalų. Tyrėjas, susisiekęs su manimi, pranešė, kad tyrimą reiktų pabaigti, nes puikiai matosi, kaip žmogus susimoka ir įsipila degalų. Tada aš vėl laišku susisiekiau su „Neste“, kurie mane be didesnio noro ir nenorėdami išspręsti susiklosčiusios situacijos, mane informavo, kad, taip, už manęs buvęs vairuotojas panaudojo savo pinigus, bet prisipylė ne už tą sumą. Iš tokio pasakymo aš supratau, kad galėjo įsipilti ir už mano 40 Eur ir už savo 50 Eur arba tiek, kiek telpa į baką.

Informavau apie tai tyrėją ir jis man pranešė, kad susisieks su kitu vairuotoju. Vairuotojas nupasakojo nutikusią situaciją, kuri klostėsi man išvažiavus iš degalinės. Jis įdėjo 50 Eur kupiūrą ir pylėsi degalus, kol ekrane atsirado skaičiai 40,00. Jis taip pat aptarė nutikusią situaciją su kitu vairuotoju degalinėje, kodėl jis prisipylė degalų ne už 50 Eur, o už 40 Eur“, – keistenybių virtinę toliau aiškinosi nukentėjęs „Neste“ klientas.

Skaitytoją įgriso sugedęs telefonas tarp degalinės ir policijos atstovų ir jis paprašė, kad šie bendrautų tiesiogiai ir pagaliau būtų rastas sprendimas šiai keistai situacijai.

„Neste“, turėdama visą reikiamą informaciją, nesugebėjo susisiekti ar teisingai išdėstyti savo pozicijos. Tyrėjas, nenorėdamas taip visko palikti, susisiekė su dar kitu vairuotoju, nes įtarė, kad grandinėlė galėjo tęstis ir išsiaiškino, kad jis įsipylė degalų už 50 Eur už tai net nesumokėdamas, nors ir bandė tai padaryti. Jis apie tai informavo „Neste“ nurodytu numeriu, jie žadėjo su juo susisiekti, bet to nepadarė.

Galiausiai, man susisiekus su žmogumi, jis sutiko geranoriškai grąžinti mano prarastus pinigus. Todėl patarčiau, naudojantis programėle, piltis „Neste“ degalinėje įvertinus visas rizikas“, – kitus vairuotojus įspėjo skaitytojas Saulius.

Įvyko sistemos klaida

Situaciją pakomentavo „Neste Lietuva“ generalinė direktorė Julija Matisonė.

„Nuoširdžiai apgailestaujame, kad klientui nepavyko sklandžiai pasinaudoti „Neste“ mobiliąja programėle. Iškart po incidento pradėjome aiškintis šio įvykio priežastis, kad, išsprendus jas, tokių ir panašių atvejų pavyktų išvengti ateityje. Dabartinėmis mūsų žiniomis, programėlės klaida galėjo įvykti dėl laikinų sistemų trikdžių.

Taip pat, siekdami operatyviau reaguoti į panašius nesklandumus, ateityje į atsakingas institucijas kreipsimės patys, kad klientui nereikėtų gaišti savo laiko. Galiausiai, inicijavome vidinį mūsų darbuotojų bendravimo su klientu vertinimą ir, esant poreikiui, organizuosime jiems papildomus mokymus, kad pagerintume klientų aptarnavimo kokybę ir ateityje panašių atvejų nepasikartotų. Dar kartą atsiprašome kliento už nesusipratimą ir kviečiame susisiekti su mumis dėl kompensacijos el. paštu [email protected]“, – informavo J. Matisonė.

Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA