Kauniečių pora paskutinį sausio savaitgalį nutarė keliauti į spektaklį Jonavos kultūros centre, tačiau kelionė baigėsi kuriozu, kai vieno iš piliečių autobuso vairuotojas neįleido į autobusą. Kauno autobusų stotyje įsigytas bilietas netiko, o grąžinti pinigų nieks neskubėjo.
„Ieškojome ką veikti savaitgalį ir radome spektaklį „Gal nedarom tragedijos?“ Jonavoje. Kelionė turėjo prasidėti Kauno autobusų stotyje, nuvykstam ten anksčiau nusiperkam kasoje bilietą einam į autobusą ir čia prasideda mūsų „cirkai”, – pasakojimą pradėjo su draugu keliavusi Giedrė.
Autobuso vairuotojas vaikinui nurodo, jog jo bilietas netinkamas ir jis turi laukti kito autobuso. Porelė pasimeta, tačiau galvoja, kad galioja kažkokios taisyklės, o šiek tiek toliau buvo matyti kita švieslentė, kurioje buvo nurodyta, jog autobusas važiuos pro Jonavą.
Mergina sėdo į autobusą, o vaikinas liko laukti sekančio autobuso, tačiau kelionės tikslo taip ir nepasiekė.
Problema kilo, kai autobusas toje stotelėje nesustojo, o ieškant informacijos apie sekantį autobusą, paaiškėjo, kad jis atvažiuos tik po valandos. Jaunuolis pasimetė, nes tokiu atveju į spektaklį spėti tikrai nepavyks, tad aiškintis bandė kasoje, kurioje ir pirko minėtą bilietą, tačiau prarado pinigus ir už spektaklį ir už bilietą.
„Kasoje pasakė, kad bilietas geras, bet autobuso vairuotojas išlaipino, vadinasi ne pardavėjų kaltė, o vairuotojo, todėl pinigų grąžinti nepanoro, sakė kreiptis į Jonavos autobusus. Susisiekus su Jonavos autobusais, šie pasakė, kad turėtume atvykti į Jonavą ir tada viską išsiaiškinti. Kitaip tariant – sumokėti dar 3 eurus, kad nuvažiavus gal atgauti 3 eurus ir tada dar 3 eurus sumokėti, kad grįžti į Kauną“, – komišką situaciją tęsė Giedrė.
„Na kadangi spektaklis „gal nedarome tragedijos prasidėjo” aiškinamės toliau. Pramogą Jonavoje „laidojam”, tęsiam ciklą ką daryt su bilietu, kuris „netiko”. Per valandą sprendimo nerado jokio – viskas gerai tik „kažkodėl” žmogus neišvažiavo. Dabar hipotetiškai įsivaizduokime jauną žmogų, kuris grįžta namo su „paskutiniais” 3eur, į autobusą neįleidžia, grąžinti bilieto negalima, arba nedaryk tragedijos ir namo eik pėsčiomis“, – ne tokią malonią galimą keliautoją kitame amplua nupasakojo ji.
Kauniečiai užpildė pretenziją UAB „Kautra“, tačiau šie kaltės nepripažino ir teigė, jog kalti UAB „Jonavos autobusai“, todėl pretenzijas reikšti reikia jiems. Piliečiai pasimetę, kaip paslaugą pardavusi įmonei gali būti neįdomu ar klientas tą paslaugą gauna.
Mergina pamąstė ir variantą, jeigu taip nutiktų moksleiviui ar jaunam žmogui, kuris nežinotų kur kreiptis pagalbos, o gal ir telefono neturėtų, o jo neįleistų į paskutinį autobusą namo, tik dėl to, kad darbuotojai sumaišė ar neatpažino bilietų.
Atsakinga Jonavos įmonė
Kaip nurodė bendrovės „Kautra“ atstovai, atsakomybė dėl šio įvykio tenka Jonavos autobusams. UAB „Kautra“ susijusi tik tiek, kad administruoja bilietų pardavimo puslapį.
„Mes parduodame, tas vežėjas (Jonavos autobusai) yra mūsų sistemoje, mūsų kasoje pirkti bilietai. Pagal taisykles pinigai už bilietą negali būti grąžinami, nes kelionė įvyko, t. y. autobusas išvyko. Sistema neleidžia grąžinti pinigų už įvykusią kelionę. Tai nesmagi situacija“, – teigė įmonės „Kautra“ atstovas.
Bendrovės UAB „Jonavos autobusai“ vadovas Otaras Urbonas pripažino, jog kaltė visgi jų autobuso vairuotojo, o nukentėjusiems keleiviams patikino bilieto nuostolį padengsiąs.
„Čia mūsų vairuotojo kaltė. Ją lėmė, kad mūsų įmonės autobusas ir UAB „Kautra“ autobusas išvyksta vienu metu, t. y. 16.30 val., o ant kelionės bilieto yra „Kautros“ logotipas. Dėl kompensacijos niekur važiuoti nereikės, asmeniui pakaks kreiptis elektroniniu paštu. Atsiprašome už sugadintą vakarą ir nemalonią patirtį“, – teigė O.Urbonas.