Dėl techninių kliūčių neveikė daugiau nei 100 „Maxima“ parduotuvių – Kas vyksta Kaune

Dėl techninių kliūčių neveikė daugiau nei 100 „Maxima“ parduotuvių atnaujinta

BNS 2023/01/02 12:46
Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos pasikeitimais, pirmadienį neveikia daugiau nei 100 vieno didžiausių prekybos tinklų „Maxima“ parduotuvių, pranešė prekybos tinklas. Kitų prekybos tinklų atstovai teigia, kad visos jų parduotuvės dirba įprastai.

Kaip BNS sakė „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė, gedimai nėra susiję su išmaniųjų kasos aparatų diegimu.

BNS anksčiau rašė, kad Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) nespėjo pasiruošti priimti elektroninių kasos aparatų duomenų iš didelių prekybos, viešojo maitinimo vietų įrenginių, todėl nuo 2023-ųjų sausio sistema dar neveikia.

Pranešama, kad veikia dauguma savitarnos kasas turinčių „Maxima“ parduotuvių – daugiau nei 140. o iš viso tokių parduotuvių yra 179. „Maxima“ tinkle iš viso yra 251 parduotuvė.

„Prekybos tinklas „Maxima“ informuoja, kad dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos konfigūraciniais pasikeitimais, šiuo metu dirba ne visos parduotuvės. Klientai yra aptarnaujami daugiau nei 140 parduotuvių, kur yra savitarnos kasos“, – teigiama „Maximos“ interneto svetainėje.

„Problema yra identifikuota ir sprendžiama, todėl tikimės, jog greitu metu visos „Maxima“ parduotuvės dirbs įprastai“, – pranešime teigė tinklo Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė.

BNS ji sakė, jog visos „Maxima“ parduotuvės netrukus turėtų dirbti įprastai.

Prekybos tinklo „Rimi“ atstovė Gabrielė Šerėnienė informavo, kad visos tinklo parduotuvės dirba normaliai. „Dirbam kaip įprastinę dieną, kažkokių signalų neturėjome“, – BNS tvirtino ji.

„Iki“ atstovė Vaida Budrienė BNS teigė, kad tinklas problemų nepatiria: „Viskas veikia“.

Atnaujinta 18.44 val.

„Identifikavę problemą ją išsprendėme kartu su IT įmone, kuri ir valdo kasų informacinę sistemą. Kasų veikimas jau yra atstatytas, todėl visos „Maxima“ parduotuvės vėl aptarnauja klientus“, – „Maximos“ pranešime pirmadienio pavakarę teigė J. Vasiljevienė.

Prekybos tinklą aptarnaujančios apskaitos sprendimų įmonės „Universalios valdymo sistemos“ (UVS) vadovas Igoris Ruginis portalui vz.lt teigė, kad įmonė patyrė kritinį gedimą, kurį pajuto apie 20–30 proc. įmonės klientų Lietuvoje, tarp jų „Maxima“, drabužių prekybininkė „H&M“, „Drogas“ bei kitos.

„Esmė tame, kad metus mes perlipome – sutrikimas užfiksuotas sausio 2-ąją dieną, o ne 1-ąją. Tai paveikė maždaug trečdalį mūsų klientų. Gedimas yra rimtas, didelis ir toks incidentas mūsų istorijoje yra pirmą kartą. Sakyčiau, kad kol kas mes sugebame greitai reaguoti ir tuos gedimus šaliname“, – sakė UVS vadovas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA