Trečiadienį 9.30 val. sutriko „Smart-ID“ veikimas Lietuvoje, praneša „SK ID Solutions“.
„Kodėl neveikia smart programėlė?” – apie 10 val. teiravosi „Kas vyksta Kaune” skaitytojas.
„SK ID Solutions“ atstovai pripažįsta, kad dėl veiklos sutrikimų gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“.
Nurodoma, kad šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ sklandžiai veiktų kuo greičiau.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų“, – rašoma pranešime.
Papildyta 11.35 val.
„Smart-ID“ veikimas atstatytas 11 val. Paslaugos veikia stabiliai. Sunkumų prisijungiant daliai vartotojų kilo dėl tinklo infrastruktūros sutrikimų“, – pranešime sakė „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.