Penktadienio vidurdienį į „Kas vyksta Kaune” redakciją kreipėsi į Kauno klinikų registratūrą negalinti prisiskambinti moteris. Skirtingais telefono numeriais į registratūrą skambinusi moteris Kauno klinikų atsako taip ir nesulaukė.
„Esu ne iš Kauno, bet atsitiko taip, kad turiu nuvykti į Kauno klinikas, į neurologijos skyrių, dėl migrenos. Iš šeimos gydytojos siuntimą gavau jau rugsėjo mėn., paskambinus į registratūrą linijos vis užimtos, suprantu, kad dėl covido darbas gal ir komplikuotas, bet kol į klinikų „Facebook” puslapį neparašiau, kad kreipiuosi į žiniasklaidą, jokio atsakymo negavau. Kaip jūs, būdami šio miesto gyventojai, papuolate pas gydytoją?” – retoriškai klausia skaitytoja.
Socialiniame tinkle „Facebook” moteris sulaukė tik Kauno klinikų apgailestavimų ir pasiūlymų vizitui registruotis internetu. „Į registratūrą vis tiek neprisiskambinau, per e.sveikatą vizitų nerasta. Kažkas baisaus.”
Papildyta 20.40 val.
Į susiklosčiusią situaciją sureagavo ir Kauno klinikų atstovai, jie atsiprašo už nesklandumus ir paaiškino kodėl taip galėjo nutikti.
„Apgailestaujame, kad pacientai susidūrė su nepatogumais registruojantis pas Kauno klinikų specialistus. Šiandien, spalio 22 d., buvo paskelbti pacientų registracijos laikai konsultacijoms pas Neurologijos klinikos gydytojus lapkričio mėnesiui, todėl sulaukėme daugiau nei įprastai norinčiųjų užsiregistruoti skambučių.
Neurologijos klinikoje išankstinė pacientų registracija pas gydytojus specialistus vykdoma per išankstinę pacientų registracijos sistemą (IPR), Neurologijos klinikos registratūros telefonu arba atvykus į Neurologijos klinikos registratūrą. Pakeitus anksčiau naudotą sergu.lt sistemą į naująją IPR, stipriai padidėjo besiregistruojančiųjų telefonu skaičius“, – teigiama atstovų laiške.
„Skaitmeninė skambučių sistema sudaro laukiančių skambintojų eilę, bet net ir ši technologija nesugeba apdoroti padidėjusio skambučių skaičiaus, todėl skambinantieji susidūrė su apkrautomis telefonų linijomis. Pastebime, kad didžiausias registratūros telefonų užimtumas būna būtent tada, kai skelbiama pacientų registracija kitam mėnesiui, o didžiausias skambučių intensyvumas pastebimas nuo 9 iki 14 val. Todėl raginame norinčius užsiregistruoti gydytojo specialisto konsultacijai pirmiausiai pabandyti užsiregistruoti internetu arba skambinti po pietų, nes tuo metu pastebimas mažesnis skambučių srautas“, – patarė jie.
„Siekiant išspręsti šią problemą, artimiausiu metu Kauno klinikos planuoja įsidiegti modernų unifikuotą skambučių centrą, kuriame bus įdiegtas vieno skambučio principas ligoninės pacientams. Tai turėtų reikšmingai pagerinti sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą ir pacientų informuotumą įvairiais sveikatos priežiūros klausimais.
Primename, kad nauji ambulatorinių paslaugų konsultacijų laikai registracijoms paskelbiami iš karto, patvirtinus konsultuojančių gydytojų darbo grafiką. Kadangi registracijos trukmė telefonu pailgėjo, prašome skambinančiųjų iš anksto pasiruošti asmens dokumentą, o visus galinčius raginame registruotis per IPR sistemą“, – rašoma oficialiame atsakyme.