„Volfas Engelman“ dėkoja vartotojams už palankumą: pardavimai augo 12,6 proc.

Nepaisant pandemijos ir užsivėrusių barų, AB „Volfas Engelman“ pardavimai per praėjusius metus, palyginti su 2019-aisiais, išaugo 12,6 proc. ir pasiekė 55,5 mln. eurų. Be to, „Nielsen“ rinkos tyrimų bendrovės duomenimis, Kaune įsikūręs alaus bravoras nuo 24,5 iki 25,5 proc. padidino Lietuvoje užimamos rinkos dalį.

„Dėkojame vartotojams, partneriams ir darbuotojams už dar vienus sėkmingus metus“, – sako AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Anot jo, augti per iššūkių kupiną pandemiją leido ilguoju laikotarpiu pelnytas vartotojų palankumas, dėmesį telkiant į jų poreikius, ištikimybė savo vertybėms ir aktyvi bei kūrybiška reakcija į iškylančius sunkumus. Vadovas įsitikinęs, kad sudėtingu laikotarpiu lietuviai atsigręžė į tuos, kuriuos žino ir kuriais pasitiki labiausiai, rašoma „Volfas Engelman“ pranešime žiniasklaidai.

„Volfas Engelman“ / Organizatorių nuotr.

M. Horbačausko teigimu, apie šį ryšį ir pasitikėjimą daug pasako ir tai, kad Lietuvos vartotojai „Volfas Engelman“ iš visų lietuviškų alaus prekės ženklų vertina palankiausiai. Suomijos prekės ženklų tyrimų bendrovės „Supercrush“ praėjusių metų gruodžio mėnesį atliktas tyrimas parodė, kad „Volfas Engelman“ prekės ženklą palankiai vertina 1,5 karto daugiau vartotojų nei artimiausius konkurentus.

„Vartotojai praėjusiais metais taip pat įvertino mūsų pastangas papildomai apsaugoti savo produkciją. Siekdami apsaugoti tarą nuo aplinkoje esančių bakterijų ir virusų visus skardinėse parduodamus savo produktus uždengėme folija. Daug dėmesio sulaukė ir mūsų organizuotos nacionalinės nealkoholinio alaus degustacijos internetu, taip pat kitos rinkai pateiktos inovacijos“, – sako M. Horbačauskas.

„Volfas Engelman“ Studija / I. Gaižausko nuotr.

Kaune dirbantis bravoras praėjusiais metais toliau sėkmingai didino ir eksporto apimtį, plėtė savo vartotojų ratą užsienio rinkose. Bendrovės produkcijos pardavimai Rusijoje, Pietų Korėjoje, Japonijoje ir kitose šalyse augo apie 47 proc. Anot M. Horbačausko, tai lėmė ilgalaikiai tvarūs ryšiai su užsienio partneriais ir augantis vartotojų pasitikėjimas užsienio rinkose.

Pandemijos metais bendrovė 4,3 proc. padidino ir vidutinį savo darbuotojų skaičių. Be to, VMI duomenimis, įmonė pernai buvo tarp 30 daugiausia mokesčių Lietuvoje sumokėjusių bendrovių. Jos į valstybės biudžetą sumokėtų mokesčių suma per metus išaugo 7 proc.

„Pernai sėkmingai įveikti iššūkiai leidžia tikėtis tolesnio augimo ir šiemet. Ketiname toliau investuoti į naujų produktų kūrimą, aukštos jų kokybės užtikrinimą. Sieksime dar labiau sustiprinti savo pozicijas Lietuvos rinkoje ir ieškosime naujų eksporto galimybių. Be abejo, kol tęsiasi pandemija, visus reikiamus išteklius skirsime ir saugiai darbui organizuoti bei COVID-19 prevencijai“, – sako M. Horbačauskas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA