Po itin šalto savaitgalio vienos Kauno užkandinės savininkui vietoj pelno teks skaičiuoti nuostolius. Brastos gatvėje esančioje „Disco Burger“ priekaboje sprogus vandens šildytuvui, liepsnos pridarė nemažai žalos. Laimei, žmonės nenukentėjo, tačiau viskas galėjo baigtis daug liūdniau – įtariama, kad ugnis įsižiebė kilus trumpajam jungimui „Delimano“ įrenginyje.
Kaip naujienų portalui rašė „Disco Burger“ savininkas Mantas, šaltis naktį iš penktadienio į šeštadienį užtrumpino laidus ir dėl to apdegė maisto priekabos vidus. Redakciją pasiekusiose nuotraukose matyti smarkiai apsilydžiusi kriauklės zona, aprūkusi visa mobili patalpa.
„Gerai, kad viduje nebuvo nei manęs, nei darbuotojos ir visi likome sveiki. Išvada: sprogęs kranas, sukėlęs visą degimą, apgadinusį priekabą, o negavusi oro ugnis užgeso“, – pasakojo vyras, norėjęs atkreipti dėmesį, kad minėto gamintojo šildytuvus naudojantys žmonės būtų atidūs.
Kauno priešgaisrinės gelbėjimo valdybos suvestinėje nurodoma, kad pranešimas apie Brastos gatvėje esančioje vilkiko priekaboje sukibirkščiavusius ir susvilusius laidus gautas sausio 17 d., 9.24 val.
Gaisrinė į incidento vietą kviesta nebuvo. Degimas, ugniagesių duomenimis, kilo maisto gaminimo priekaboje, gaisras galimai įsižiebė užsidegus vandens maišytuvui – išdegė elektros instaliacija, apdegė ir sutrūkinėjo užkandinės lubos.
Manto vertinimu, nuostolis didelis, įrangos po gaisro naudoti negalima dėl higienos reikalavimų. Jeigu rastų dėžutę su įrenginio įsigijimo dokumentais, kaunietis žadėjo kreiptis į šildytuvo platintoją dėl žalos atlyginimo.
Portalo žurnalistams susisiekus su mėsaininės šeimininku, šis įvardijo maitinimo paslaugų veiklą vykdantis tik nuo rugpjūčio, tad priekabą turintis apie pusmetį. Tiesa, šildytuvas joje jau buvo sumontuotas, tad apskritai neaišku, kokiomis aplinkybėmis jis įsigytas – ar pirktas Lietuvoje, iš oficialaus platintojo, ar jam galiojo garantija.
„Noriu įspėti žmones, kad panašus incidentas nenutiktų kam nors kitam. Juk tokius šildytuvus dažnas turi soduose, esmė, kad gali supleškėti namai. Užkandinė nesudegė tik todėl, kad viskas buvo uždaryta, deguonis baigėsi ir liepsnos užgeso, bet vidus smarkiai apgadintas“, – pašnekovas kauniečius ragino būti atsargius.
Anot Manto, greitai atnaujinti veiklos nepavyks, meistrai vertins, ar įmanoma vagonėlį taisyti, išvadas pateiks draudimo bendrovė. Žalos atlyginimo reikalus priekabos savininkas pradėjo judinti nuo šeštadienio bei tikėjosi, kad viskas kuo sparčiau išsispręs.
„Nuostoliai dideli. Nors draudimas dirba operatyviai, be vasario mėsainių tikrai nebus, viliuosi apsisukti iki kovo, o tada jau stengsimės grįžti su trenksmu“, – svarstė vyras, pasidžiaugęs, kad per pandemiją darbuotoją bent galima išleisti į prastovas, tad neteks prarasti personalo.
Verta paminėti, „Disco Burger“ savo „Facebook“ puslapyje apie laikinai stabdomą veiklą informavo dar penktadienio rytą: „Kieme šalta ne tik jums, bet ir mūsų maisto vagonėliams, tad kol tokie šalčiai, mes neturime galimybės dirbti dėl techninių kliūčių, kurios tokiu oru niekaip neišsprendžiamos…“
Deja, mėsainių iš Brastos gatvės kauniečiai kurį laiką neskanaus ir orams atšilus.
Tuo metu „Delimano“ vandens šildytuvus Lietuvoje oficialiai platinanti bendrovė „Studio Moderna“ nurodo, kad vadovaujantis galiojančiais teisės aktais prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija, kurią už papildomą mokestį galima pratęsti dar trejiems metams.
Minėta įmonė taip pat valdo televizinę parduotuvę „Top Shop“, fizinės prekybos taškus bei siūlo kai kurių kitų gerai žinomų ženklų namų apyvokos prekes. Nors neaišku, ar gamintojas gali būti atsakingas už sprogusį šildytuvą, „Kas vyksta Kaune“ bendrovei išsiuntė užklausą dėl saugaus įrenginio eksploatavimo ir garantinio keitimo apimties.
Papildyta 10.56 val.
„Studio Moderna“ Skambučių centro pardavimų ir KAC vadovas Žymantas Vrubliauskas „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare pažymėjo, kad bendrovės parduodami vandens šildytuvai negali būti naudojami žemesnėje nei 0 laipsnių temperatūroje.
„Jei visa vandens sistema stovi nenaudojama minusinėje temperatūroje, sušalusiam vandeniui plečiantis gali būti apgadinti tiek vamzdžiai, tiek ir bet kuris visoje grandinėje esantis prietaisas“, – aiškino Ž. Vrubliauskas.
Skambučių centro pardavimų ir KAC vadovas atkreipė dėmesį, jog įmonė dėl šio atvejo nėra sulaukusi jokio kliento kreipimosi. Visos klientų užklausos, jo teigimu, sprendžiamos individualiai, atsižvelgiant į kiekvieną situaciją.
„Raginame šį klientą į mus kreiptis ir mėginsime nustatyti, koks tai produktas, ar mes esame jo pardavėjas ir kaip galime padėti šioje situacijoje“, – pagalbą siūlė Ž. Vrubliauskas.
Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.