„Kai kurie dalykai atrodo pernelyg gražūs, kad būtų tikri“, – toks užrašas šalia ryškiai rožinių šaltibarščių su iš svogūnų laiškų sudarytu Lietuvos kontūru puikuojasi ant į Romos gatves išriedėjusio tramvajaus.
Italai kviečiami fotografuoti taip netikėtai papuoštą tramvajų ir dalintis nuotraukomis feisbuke su grotažyme „Turismo Lituania“. Tokia mūsų šalies reklama truks mėnesį – iki gegužės pabaigos, praneša Turizmo departamentas.
„Tai – viena iš kompleksinės rinkodaros priemonių, kurias įgyvendina viena rinkodaros ir viešųjų ryšių kompanija. Ji skirta Lietuvos žinomumo didinimui ir atvykstamojo turizmo iš Italijos skatinimui.
Reklamos tikslas – atkreipti Romos gyventojų (didžioji dauguma Lietuvoje apsilankančių italų turistų yra būtent iš Italijos sostinės) dėmesį į jiems dar ne iki galo pažįstamą, naują atostogų kryptį prieš prasidedant naujam turizmo sezonui. O šaltibarščių vizualas pasirinktas tikslingai – norint patraukti dėmesį, suintriguoti ir, be abejo, pasiųsti itin šiuo metu pasaulyje populiaraus kulinarinio turizmo žinutę.
Juk judėjimo „Slow Food“ pradininkas italas C.Petrini lietuviškus šaltibarščius net yra pavadinęs estetiškiausia šalta sriuba pasaulyje“, – atkreipia dėmesį Valstybinio turizmo departamento Atvykstamojo turizmo poskyrio vyr.specialistė Indrė Šlyžiūtė, kuruojanti turizmo rinkodarą Italijos rinkoje.
Italija yra prioritetinė Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka – iš 100 pernai į mūsų šalį atvykusių užsienio turistų 3 buvo italai. 2016 m. Lietuvos apgyvendinimo įstaigose apsistojo 39,9 tūkst. italų, jie čia praleido 85 tūkst. nakvynių. Italų vidutinės vienos kelionės išlaidos buvo didžiausios lyginant su kitų šalių, net tokių kaip JAV, Izraelis ar Kinija, turistų išlaidomis, t.y. 552,8 EUR. Viso 2015 m. italų turistai Lietuvoje išleido 27 mln. EUR., t.y. net 77,6 proc. daugiau nei 2014 m.
Italų turistus Lietuva domina kaip dar neaplankyta šalis, turinti išskirtinę istoriją, kultūrą, gamtą. Kaip stipriąsias Lietuvos turizmo puses italai įvardija gerą paslaugų ir kokybės santykį, šalies saugumą, gyventojų svetingumą, kulinarines tradicijas ir gryną orą.