Kokios gatvės Kaune bus rekonstruotos dėl „Rail Baltica“? – Kas vyksta Kaune

Kokios gatvės Kaune bus rekonstruotos dėl „Rail Baltica“?

Tik neseniai džiaugėmės, jog „Rail Baltica“ sujungė Kauną su Balstoge, tačiau tuo projektas nesibaigia. Tam, kad galima būtų europinę vėžę tiesti toliau, Kaune turi būti rekonstruotos keturios miesto vietos.

Kauno savivaldybėje pateiktas projektas, kuriuo numatoma, kokios miesto gatvės turi būti rekonstruotos tam, kad galima būtų toliau tiesti europinę vėžę. Taryba siūlymus svarstys artimiausiame tarybos posėdyje. Planuojama rekonstruoti keturias miesto vietas.

Chemijos ir R. Kalantos gatvių rekonstrukcija

Rekonstruojant šias dvi Kauno gatves būtų įrengta sankirta su Pietrytiniu aplinkkeliu ir „Rail Baltica“ trasa. Planuojamas ilgis – 1300 metrų. Skaičiuojama, jog toks projektas galėtų kainuoti apie 290 tūkst. eurų.

Marių – Palemono gatvės

Projekte numatyta, jog marių gatvę reikėtų rekonstruoti iki Palemono gatvės, taip pat įrengiant sankirtą su europine vėže. Ilgis išlieka panašus kaip ir pirmuoju atveju, tik kaina numatoma apie 130 tūkst. euro.

Pėsčiųjų tunelis

Dėl europinės vėžės tolimesnio tiesimo link Latvijos, turi būti pasirūpinta ir dviratininkais, tad planuojama įrengti dviračių tunelį su pėsčiųjų ir dviračių takais po „Rail Baltica atkarpa. Dviračių tunelio ilgis numatomas 220 metrų, o kaina svyruoja apie 64 tūkst. eurų.

Ateities plento tąsa

Kone ilgiausia trasa, kurią reikia sutvarkyti dėl europinės vėžės yra Ateities plente. Čia reikia investuoti į 3,6 kilometrus. Šiame projekte numatoma trijose sankryžose įrengti viadukus. Jie iškiltų sankirtoje su T. Masiulio, R. Kalantos ir Palemono gatvėmis. Skaičiuojama, jog tokių objektų statybos miestui atsieitų apie 570 tūkst. eurų.

Tokio sprendimo tikslas yra išvystyti miesto infrastruktūrą, kuri leistų tolimesnį „Rail Balticos“ kelio tiesimą. Taip pat tikimasi, jog tai palengvintų susisiekimą mieste, užtikrintų saugesnį automobilių ir pėsčiųjų eismą. Taip pat skaičiuojama, jog išvardinti objektai pagerins tranzitinio transporto eismą nuo A. Brazausko hidroelektrinės iki automagistralės Kaunas – Vilnius, taip sumažinant apkrovas K. Baršausko, Chemijos, R. Kalantos ir T. Masiulio gatvėse.

Portalas „Kas vyksta Kaune“ primena, jog europinė vėžė „Rail Baltica“ jau sujungė Kauną su Lenkija. Darbai link Latvijos pusės turėtų prasidėti apie 2016-uosius metus.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA