Vienoje iš socialinio tinklo „Facebook“ grupių vyriškis pasidalino nuotrauka, kurioje matyti, jog dėl to, kad nesumokėjo už automobilio stovėjimą mokamai zonai priskiriamoje Kauno Savanorių prospekto atkarpoje jam paskirta 10 Eur bauda.
Kitoje nuotraukoje, kurią taip pat įkėlė vyriškis, matyti, jog mobiliajame telefone mokestis už stovėjimą minimoje vietoje pradėtas skaičiuoti 29 sekundėmis vėliau, nei buvo išrašyta bauda.
„Yra kažkokių išimčių, jeigu 29 sekundžių bėgy pribėga kontrolierius nubausti? Per tiek laiko ir „Unipark“ užstringa, ir mokėjimo būdo būna paprašo iš naujo. Ar čia normalu?“ – klausė vairuotojas.
Įrašo komentaruose pasipylė įvairaus plauko nuomonių.
„Paprastai kontrolieriai iš karto baudos nerašo, o ir įjungti parkingą reikia prieš išlipant. Niekas tikrai nebauduos sėdinčio viduje. Aišku, visko pasitaiko, būna, pamiršti, kas ir šiuo atveju greičiausiai nutiko“, – rašė Aurimas.
Tuo metu kitas komentatorius pasakojo sykį neteisingai pažymėjęs zoną, kurioje pastatė automobilį, todėl gavęs 15 Eur baudą. Vis tik susisiekus su „Unipark“ ir paaiškinus situaciją, bauda jam buvo sumažinta iki 2 Eur.
„Neatkreipiau dėmesio į aikštelės numerį, pažymėjau pagal buvimo vietą ir tiek. Kreipiausi į „Unipark“. Su nuotraukom, kad zonos šalia, automobilis kampe, pagal buvimo vietą pažymėjau, apmokėjau, suklydau nepiktybiškai“, – patirtimi dalijosi „Facebook“ vartotojas.
Įrašo autoriui komentatoriai taip pat patarė kreiptis į „Unipark“ ir paaiškinti situaciją – esą tokiu būdu bauda turėtų būti panaikinta.
Tačiau kai kuriems pasirodė, jog baudą vyriškis vis tik gavo pelnytai.
„Įjungėt, kai pamatėt, kad jau taloną rašo kontrolierius, ir ieškot dabar, kaip išsivartyt“, – rašė Šarūnas ir pridūrė, jog automobilių vairuotojams yra skiriamas 10 minučių laiko tarpas susimokėti už stovėjimą mokamose zonose.
Tai, kad vairuotojams išties yra numatytas laiko tarpas, per kurį jie galėtų susimokėti už automobilio stovėjimą, portalui Lrytas patvirtino ir „Unipark“ Rinkodaros vadovas Laurynas Globys.
„Kiekvienoje mūsų aikštelėje vairuotojams yra suteikiamas papildomas laikas parkavimo paslaugai užsisakyti. Šis laikas gali skirtis priklausomai nuo aikštelės tipo ir kitų veiksnių“, – teigė jis.
L. Globys taip pat patikino, kad tuo atveju, jei asmeniui skiriamas padidinto tarifo mokestis už neapmokėtą parkavimą, nors asmuo objektyviai nespėjo jo užsisakyti, situacija yra vertinama individualiai, vadovaujantis žmogiškumo principais.
Tuo metu „Unipark“ internetinėje nurodoma, jog tuo atveju, jei vairuotojas mano, kad baudos pranešimas buvo išrašytas nepagrįstai, jis turėtų elektroniniu paštu susisiekti su klientų aptarnavimo centru, nurodant savo automobilio valstybinį numerį, baudos pranešimo numerį, taip pat trumpai nupasakoti, kodėl manoma, kad baudos pranešimas buvo išrašytas nepagrįstai.
Daugiau naujienų skaitykite čia.