Eilinis ketvirtadienis kauniečiams virto košmaru, į kurį teko kištis net policijai. Kaune, Garažų gatvėje, esančioje „Saurida“ degalinėje į savo automobilio baką dyzeliną pylę kauniečiai iš tikrųjų prisipylė vandens. Dėl nekokybiškų degalų už vos šimto metrų nuo degalinės automobilis sustojo, o galimos žalos atlyginimo kauniečiams iš degalinės vadovų teko reikalauti bene 5 valandas.
„Norime pasidalinti nemalonia patirtimi, kuri nutiko „Saurida“ degalinėje. Kaunas, Garažų g. 20. Atvykus užsipilti degalų, buvo pripilta 58 litrai degalų, tačiau nuvažiavus vos 100 metrų, automobilis užgeso. Partempus jį į servisą, paaiškėjo šokiruojantis faktas – bake buvo ne degalai, o vanduo.
Kreipėmės į „Saurida“ degalinę kartu su pareigūnais, tačiau vietoje operatyvaus problemos sprendimo, teko laukti net 5 valandas, nes degalinės direktorius atsisakė pasirašyti įpareigojimą atlyginti žalą“, – balandžio 4 dieną portalui „Kas vyksta Kaune“ apie incidentą Kauno degalinėje pranešė kaunietė.
Anot nemalonią patirtį turėjusios moters, degalinės atstovai problemos nesiskubino spręsti ir tiek su klientais, tiek su pareigūnais bendravo arogantiškai.
„Kauno filialo vadovas ir direktorius tarpusavyje nuolat tardavosi, kaip geriau elgtis. Akivaizdu, kad situacija buvo nepatogi, o atsakomybės vengta. Tik todėl, kad nei mes, nei pareigūnai nepasitraukėme iš degalinės, po 5 valandų laukimo galiausiai buvo pasirašytas oficialus prašymas dėl žalos atlyginimo“, – aiškino moteris.
Pasidalindama savo nemalonia patirtimi kaunietė siekė įspėti ir kitus vairuotojus: „Šis įvykis – rimtas signalas visiems vairuotojams būti budriems ir atidžiai rinktis, kur pilatės degalus! Mes patyrėme didelius nuostolius tiek finansine, tiek emocine prasme.“
Dėl galimai nekokybiškų degalų sugadinto automobilio patikra numatyta balandžio 17 dieną. Po ekspertizės paaiškės, kokią žalą kauniečiams turės atlyginti „Saurida“.

Konfliktą gesino pareigūnai
Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato (Kauno apskr. VPK) duomenimis, pareigūnai į Garažų g. esančią degalinę vyko balandžio 3 d. apie 13.20 val.
„Buvo gautas pranešimas, jog minimu adresu sukonfliktavo asmenys. Išsiaiškinta, jog konfliktas kilo po to, kai užsipylus automobiliui degalų, pastarasis netoliese užgeso. Automobilio vairuotoja (gim. 2004 m.) aiškino, jog automobilių remonto darbuotojų teigimu, automobilio gedimas kilo dėl nekokybiško kuro. Moteris ir degalinės vadovas (gim. 1987 m.) susitarė dėl situacijos sprendimo, pareiškimas negautas“, – teigiama Kauno apskr. VPK atstovų atsiųstame komentare.
Rezervuare – ne dyzelinas, o vanduo
Ketvirtadienį, balandžio 10 dieną, savo komentarą apie įvykusį incidentą portalui „Kas vyksta Kaune“ pateikė ir degalinės „Saurida“ atstovė Jolita Vaitkevičienė.
„Norime informuoti, kad praėjusios savaitės pabaigoje „Saurida“ degalinėje, esančioje Kaune, Garažų gatvėje, dėl stipraus lietaus ir techninio gedimo į vieną iš dyzelino rezervuarų pateko vandens. Šis vanduo susimaišė su kuru ir dėl to buvo užpiltas vienam klientui netinkamos kokybės kuras, dėl kurio jo automobilis užgeso“, – komentavo J. Vaitkevičienė.
Ji pridūrė, kad degalų kokybę paveikusi problema buvo lokalizuota, o rezervuaras šiuo metu yra techniškai tvarkomas.
„Prekyba iš šio rezervuaro buvo nedelsiant sustabdyta. Šiuo metu degalinėje dyzelinas tiekiamas tik iš kitų rezervuarų, todėl degalinėje parduodamo kuro kokybė yra atitinkanti nustatytus privalomuosius kokybės standartus“, – pažymėjo „Saurida“ atstovė.

Patirtą žalą atlygins
Apie tai, kodėl problemos sprendimo degalinėje kauniečiams teko laukti kelias valandas, „Sauridos“ atstovė nedaugžodžiavo, bet klientų atsiprašė.
„Atsiprašome kliento už patirtus nepatogumus. Šio kliento automobilio patikra yra numatyta autoservise. Nustačius patirtą žalą dėl kuro kokybės, ji bus padengta mūsų įmonės sąskaita“, – teigė J. Vaitkevičienė.
Degalinės atstovė tikisi, kad ateityje panašių skundų dėl degalų kokybės nebepasitaikys.
„Saurida“ bendradarbiauja tik su patikimu tiekėju – vieninteliu kuro gamintoju Lietuvoje „Orlen Lietuva“. Visi degalai, prieš pasiekiant klientus, praeina kokybės kontrolę ir atitinka visus galiojančius standartus. Be to, papildomai tikriname rezervuarų būklę bei kuro kokybę vietoje“, – pažymėjo J. Vaitkevičienė.
„Saurida“ lietuviško kapitalo degalinių tinklui priklauso 41 degalinė visoje Lietuvoje.
Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.