Šimtais eurų didesnės sąskaitos: „Ignitis“ skelbia, kas laukia apmokėjusių išsiųstas klaidingas sumas

delfi.lt / Raminta Rakauskė2025/02/10 17:26
Gyventojo sąskaita / Delfi.lt nuotr.
Gyventojo sąskaita / Delfi.lt nuotr.

Savaitgalį vartotojai sulaukė netikėtų žinių iš „Ignitis“, kai paaiškėjo, kad įmonės išsiųstos sąskaitos yra „nekorektiškos“. Stebėjęsi šimtais eurų išaugusiomis mokėtinomis sumomis, kai kurie tokias ir apmokėjo tad dabar, kaip tikino įmonės atstovė, turi du galimus pasirinkimus.

Negalėjo patikėti gauta sąskaita

Vilnietė Inga pasakojo, kad pirmasis gautą sąskaitą iš „Ignitis“ pastebėjęs jos vyras.

„Jis labai nustebo ir pradėjo skaičiuoti, kiek kilovatvalandžių išnaudota. Negalėjo patikėti, kad taip gali būti“, – teigė ji.

Šeimos gauta sąskaita siekė 536,66 Eur. Kiek vėliau juos pasiekė pakoreguota suma, kuri sumažėjo perpus iki 268,33 Eur.

Visgi, kaip pridūrė, šeima liko nesupratusi įmonės komunikacijos.

„Jokio atsiprašymo po klaidos. Vietoje to, kad pasakytų, kad ją padarė, parašė, kad sąskaitos buvo nekorektiškos“, – sakė Inga.

Didesnę sąskaitą nei turėtų gavo ir Klaipėdoje gyvenanti Regina. Įprastai, kaip aiškino, moteris mokėdavusi apie 200 Eur, tačiau gauta sąskaita siekė kone 400 Eur.

„Tokia sąskaita labai nustebino. Džiaugiuosi, kad nespėjau sumokėti, tačiau manau, kad vis dar yra žmonių, negirdėjusių, kad pateiktos sąskaitos yra klaidingos“, – svarstė ji.

Kad gauta sąskaita buvo dvigubai didesnė, rašė ir vilnietė Rita.

„Vietoj 30,59 Eur atėjo 60,15 Eur“, – skaičiavo ji.

Sumokėję turi du pasirinkimus

„Ignitis“ atstovė ryšiams su visuomene Laura Beganskienė tikino, kad klaidingos sąskaitos pasiekė apie penktadalį klientų.

„Atsiprašome mūsų klientų, apie penktadalis jų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas – sudvigubinta suma. Teisingą mokėtiną sumą klientai gali matyti prisijungę prie mano.ignitis.lt savitarnos“, – teigė ji.

Kaip aiškino, klaida įvyko, nes sistema duomenis iš duomenų mainų platformos (angl. data hub) paėmė du kartus.

„Klaidą pastebėjome operatyviai, nekorektiškos sąskaitos anuliuotos, suformuotos teisingos ir jau išsiųstos klientams. Sistema yra automatizuota, kaskart paėmus duomenis, yra vykdomas patikrinimas ir būtent patikrinimo metu per kelias valandas klaida pastebėta, procesas sustabdytas ir operatyviai ištaisytas.

Dėl to savitarnoje klientai jau šeštadienį matė teisingas sąskaitas ir mokėtinas sumas, o mes operatyviai informavome klientus socialiniame tinkle, interneto svetainėje, klientų aptarnavimo telefonu kanale“, – sakė ji.

Kaip pridūrė, siuntimas užtrunka, tad teisingos sąskaitos klientus pasieks ne vėliau, kaip vasario 11 d.

„Tam, kad tokia situacija nepasikartotų ateityje, po sąskaitų formavimo bus atliekamas dar papildomas patikrinimas, kuris leis identifikuoti ar neliko klaidų“, – pridūrė atstovė.

Visgi, jei klientas jau apmokėjo nekorektišką sąskaitą, o tokių, kaip aiškinta, yra apie 100, tokiu atveju permoka gali būti užskaityta kito mėnesio sąskaitoms padengti arba grąžinta kliento prašymu.

„Klientams, kurie gavo nekorektišką sąskaitą, nieko dėl to daryti nereikia, korektišką sąskaitą jie jau gavo arba gaus ne vėliau, kaip iki vasario 11 d.“, – pakartojo L. Beganskienė.

Daugiau skaitykite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA