Kauno oro uostas praneša, kad penktadienį pasaulyje įvykę IT sistemų sutrikimai paveikė ir skrydžių aptarnavimą Kauno oro uoste.
Skelbiama, kad „Wizz air” ir „Ryanair” oro bendroves Lietuvoje aptarnaujančios antžeminių paslaugų bendrovės patvirtino, kad yra tam tikrų sutrikimų IT sistemose, bet dėl to Kauno oro uoste didesnės įtakos keleiviams nebus.
„Dėl šio laikino sutrikimo keleivių registracijos į skrydžius oro uoste bus daromos nemokamai. Rekomenduojame keleiviams atvykti įprastu laiku t.y. dvi valandos iki skrydžio. Ankstesnis atvykimas šiuo metu nėra būtinas”, – skelbiama Kauno oro uosto socialinio tinklo paskyroje.
Komunikacijos agentūra „Adverum”, dirbanti su skrydžių bendrove „Wizz Air“ papildo informaciją keleiviams ir praneša, kad keleiviams galimi sutrikimai tikėtini dėl tebesitęsiančio trečiųjų šalių pasaulinio IT sistemos sutrikimo.
„Kaip ir visos oro transporto bendrovės, „Wizz Air“ šiandien susiduria su itin dideliais techniniais sunkumais, susijusiais su trečiųjų šalių IT sistemų sutrikimu visame pasaulyje. „Wizz Air“ klientai gali susidurti su trikdžiais visame tinkle, laikinai nebus galima naudotis interneto svetainių ir mobiliųjų programų paslaugomis”, – cituojama pranešime.
Skelbiama, kad šiuo metu neveikia arba veikia su trikdžiais „Wizz Air“ interneto svetainė ir mobilioji programa, bilietų rezervavimo sistema, internetinė registracijos sistema ir įlaipinimo kortelės rodymas, kontaktiniai centrai.