Nutraukdama sutartis su vartotojais, bendrovė „Perlas Energija“ ne tik pažeidė įstatymą, bet ir nesilaikė numatyto 3 savaičių termino dėl vartotojų informavimo apie elektros energijos pirkimo-pardavimo sutarčių nutraukimą. Tai antradienį pranešė Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT).
„Dėl terminų nesilaikymo dalis buvusių „Perlas Energija“ klientų pateko į garantinį elektros energijos tiekimą. Tokie „Perlas Energija“ veiksmai nulėmė didesnės kompensavimo lėšų sumos išmokėjimą „Perlas Energija“ vartotojams iš valstybės biudžeto“, – pranešime nurodė VERT pirmininkas Renatas Pocius.
Be viso to, „Perlas Energija“ perdavė ESO klaidingus vartotojų, nedeklaravusių elektros suvartojimo už per 2022 m. rugpjūčio mėnesį, skaitiklių duomenis.
Vietoje rodmenų nedeklaravimo „Perlas Energija“ ESO perdavė paskutinius deklaruotus vartotojų rodmenis, tad už 2022 m. rugpjūtį klientams buvo užfiksuotas nulinis suvartojimas, dėl to įmonės klientams sąskaitos pagal ESO apskaičiuotą vidutinį elektros energijos suvartojimą nebuvo pateiktos, o faktiškai per rugpjūčio mėnesį suvartotas elektros energijos kiekis buvo perkeltas į vėlesnius laikotarpius.
Paveikti vartotojai už 2022 m. rugpjūčio mėn. sunaudotą elektros energiją sumokėjo ne 2022 m. rugpjūčio kainomis, tačiau nuo 2022 m. rugsėjo mėn. ar vėliau įsigaliojusiais tarifais.
Už šiuos pažeidimus bendrovei skirta 931 902 eurų dydžio bauda.