Piko metu Parodos kalnas vairuojantiems kauniečiams tampa Everestu – Kas vyksta Kaune

Piko metu Parodos kalnas vairuojantiems kauniečiams tampa Everestu

Ketvirtadienio rytą naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas atkreipė dėmesį į piko metu vykstančius darbus Parodos gatvėje. Pasak kauniečio, didžiausia problema ta, kad dėl darbų yra uždaromos 2 eismo juostos, todėl vairuotojai priversti stovėti spūstyje. Vis dėlto, bendrovė „Kauno vandenys“ tikina, kad spūstys formuojasi ne dėl remonto darbų, o dėl suintensyvėjusio automobilių srauto.

„Gal jūs galėtumėte pasidomėti dėl atliekamų šulinių remonto darbų Parodos g. rytinio piko metu? Eilinį sykį viena iš pagrindinių miesto gatvių susiduria su problemomis, nes tokiu metu atliekami darbai. Visi nori lygiuotis į vakarus, bet kažkaip didmiesčiuose nemačiau, kad per patį piką kažkas 2 juostas iš 4 uždarytų ne „force majeure“ tikslams“, – mintis apie Parodos gatvės remonto darbus dėstė kaunietis.

Pasak skaitytojo, remonto darbai prasidėjo dar rugpjūčio gale ir vyksta iki pat šiol. Kadangi eismas rugsėjo pradžioje yra gerokai suintensyvėjęs, pastebima, kad rytinio piko metu vairuotojai užtrunka norėdami pasiekti savo kelionės tikslą.

„Rugpjūtį dar buvo pakenčiama plius minus, o dabar jau prasidėjo ne tik eismo intensyvumas, bet ir darbai, kai visas automobilių srautas judėti pradeda. Gatvių tvarkymas yra gerai, bet proto ribose turėtų būti vykdomas“, – savo pozicija dalijosi portalo skaitytojas.

Naujienų portalas „Kas vyksta Kaune“ išsiaiškino, jog Parodos gatvėje atliekami šulinių liukų keitimo darbai. Darbus atlieka bendrovė „Kauno vandenys“.

Bendrovės viešųjų ryšių specialistė Vaida Bytautė pakomentavo, kad iš viso minimoje gatvėje yra apie 60 liukų. Septintadalis jų rėmų yra surūdiję, kai kur nutrūkusios laikančios detalės, todėl darbų buvo imtasi nedelsiant, kadangi ilgiau laukti nebuvo galima.

„Rangovas, keičiantis liukus, naudoja itin modernią ir pasaulyje plačiai taikomą infraraudonųjų spindulių atšildymo technologiją. Ji leidžia vieną šulinį sutvarkyti per dvi-tris valandas. Jeigu šulinių liukai būtų tvarkomi senuoju būdu, būtume priversti Parodos kalną uždaryti keliems mėnesiams“, – teigė V. Bytautė.

Pasak „Kauno vandenų“ atstovės, darbus apsunkina Parodos gatvės reljefas, itin didelis nuolydis. Lyginant su įprasta lygia gatve, darbų šioje gatvėje per dieną pavyksta padaryti perpus mažiau.

Per radijo stotį „Kelyje“ besidomintieji gali išgirsti tikslią informaciją apie vykdomus darbus Parodos gatvėje. Ten, kaip teigė V. Bytautė, nurodoma, kuriuo metu dirbama arba nedirbama. Jeigu tenka uždaryti autobusų ir troleibusų eismo juostą, darbai yra vykdomi nakties metu.

„Darbų vieta ir technikos išdėstymas suplanuotas taip, kad nesudarytų nepatogumų pravažiuoti lengviesiems automobiliams. Greitis taip pat nėra apribotas. Į Parodos kalną kamštis niekada nesusiformuoja, na, o rytinio piko metu kamštis susiformuoja ne dėl vykdomų darbų, o dėl didesnio srauto automobilių bei šviesoforo.

Atsiprašome vairuotojų už laikinus nepatogumus važiuojant Parodos gatve, bet taip pat labai prašome dar trupučio kantrybės ir supratingumo. Dar kartą pabrėžiame – liukai keičiami pasitelkiant pažangiausią technologiją, kurie turėtų tarnauti daugelį metų“, – tikino V. Bytautė.

Anot „Kauno vandenų“, darbai turėtų būti baigti per 2,5 savaitės.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA