Vienintelė tik elektromobilių dalijimosi platforma Lietuvoje „Spark“ praneša apie plėtrą į Kauną. Nuo šiol kauniečiai galės rinktis net iš 100 aplinkai draugiškų elektromobilių ir jais naudotis už patrauklią kainą. Be to, tai suteiks dar daugiau patogumo dažnai keliaujantiems tarp Kauno bei Vilniaus ir prisidės prie oro taršos didžiuosiuose miestuose mažinimo.
Siūlo ekologišką alternatyvą nuosavam transportui
„Ride Share“, teikiančios „Spark“ elektromobilių dalijimosi paslaugą Lietuvoje, vadovas Robertas Jonyla spaudos konferencijos metu džiaugėsi, jog naujoji paslauga padės ne tik gyventojams, bet ir įmonėms sumažinti transporto ir parkavimo išlaidas, išvengti nuosavo automobilio rūpesčių, o svarbiausia – prisidės prie CO2 pėdsako mažinimo.
„Per 7 veiklos metus Vilniuje pamatėme, kad žmonės vis dažniau atsisako nuosavų automobilių ir renkasi mūsų elektromobilius, vertina jų teikiamą komfortą ir galimybę prisidėti prie savo miesto užterštumo mažinimo. „Spark“ plėtra į Kauną – strategiškai svarbus ir klientų paskatintas žingsnis“, – sako R. Jonyla.
Nors apie plėtrą į Kauną buvo kalbėta ir anksčiau, R. Jonyla pažymi, kad pagaliau tam yra tinkamai paruošta ir pakankama infrastruktūra – įkrovimo stotelių tinklas, prie kurio įrengimo prisidėjo partneriai „Eldrive Lithuania“. Be to, turima veiklos patirtis Vilniuje, leis paslaugą teikti kokybiškai ir atliepti klientų poreikius.
„Spark“ vienintelė rinkoje teikia tik elektromobilių dalijimosi paslaugą – bendrovei priklauso didžiausias, daugiau kaip 700, elektromobilių parkas, kurį sudaro net 18 modelių skirtingos klasės automobilių, pavyzdžiui, „Audi Q4 e-tron“ ar „Volvo x40 Recharge“.
Kaune bendrovė startuoja su 100 elektromobilių, tarp kurių – miestiečių ypač pamėgti „VW e-up!“, „Mini Cooper SE“, „Peugeot e-208“ ir „Peugeot e-2008“ modeliai.
Keliauti elektromobiliu – pigiau ir patogiau
Pasak „Ride Share“ vadovo, ne tik aplinkai draugiškų automobilių tipas, bet ir konkurencinga kainodara išskiria „Spark“ iš kitų rinkos dalyvių:
„Keliaujant su „Spark“, mokama tik už kelionės laiką ir nuvažiuotą atstumą. Į šią kainą taip pat įskaičiuota automobilio priežiūra, draudimas, įkrovimas, automobilių statymas nurodytose zonose. Esami „Spark“ klientai iš savo patirties jau žino, kad elektromobiliais keliauti išties kainuoja mažiau“.
„Spark“ programėlėje galima rinktis ne tik trumpalaikes keliones – minutės, valandos ar paros, bet ir planuoti ilgesnes keliones po Lietuvą. Pasirinkus ilgalaikį kelionės planą (nuo 2 parų), taikoma papildoma nuolaida ir suteikiami įskaičiuoti kilometrai.
„Reguliariai taikome akcijas ir specialius pasiūlymus tam tikriems elektromobilių modeliams. Pavyzdžiui, šį mėnesį skatiname klientus išbandyti keliones tarp Vilniaus ir Kauno, todėl sumažinome kilometro kainą iki 0,10 Eur populiariausiems „VW e-up!“ ir „Peugeot“ elektromobiliams. Manome, kad kainodara yra svarbus kriterijus, leidžiantis užtikrinti, kad elektrinis mobilumas taptų prieinamas ir patogus kiekvienam“, – teigia R. Jonyla.
Įpročiai tampa tvaresni
Paklaustas apie miestiečių įpročius naudotis nulinės taršos transporto priemone, „Spark“ atstovas pastebi, užtenka kartą atsisėsti už elektromobilio vairo, jog suprastum, kad jo valdymas niekuo nesiskiria nuo įprasto automobilio. Be to, naujausi modeliai gali nuvažiuoti kelis šimtus kilometrų vienu įkrovimu, todėl jais patogiai keliauti jau galima po visą Lietuvą.
„Šiuolaikiniai elektromobiliai ne tik tausoja aplinką, veikia labai tyliai, bet ir sutaupo laiko – galima važiuoti A+ juostomis ir taip išvengti eismo spūsčių“, – papildomus privalumus vardija R. Jonyla. Taip pat priduria, jog tvarumui neabejingų klientų ratas išties sparčiai plečiasi ir kartą pabandę elektromobilį jie nebeįsivaizduoja savo kelionių mieste kitaip.