Kauniečiai įvertino pastangas būti geriausiais mieste

Klientų pasitenkinimas „Mano BŪSTO“ paslaugomis per metus Kaune pagerėjo daugiau nei du kartus / „Mano BŪSTO“ nuotr.

Per metus – daugiau nei dvigubai pagerėjęs įmonės vertinimas, kurį nuolatinių apklausų metu išreiškė aptarnaujamų namų gyventojai. Bendrovė sako, kad šiemet toliau koncentruosis į veiklos gerinimą, kad klientai gautų geriausias paslaugas Kaune.

Praėjusiais metais „Mano BŪSTAS“ pirmenybę teikė klientų aptarnavimo ir atliekamų darbų kokybės užtikrinimui, o taip pat – stiprios komandos formavimui, kuri dar geriau atlieptų daugiabučių namų gyventojų lūkesčius. Šiemet įmonė žada dar daugiau naujovių ir tikina, kad dėl to kokybės kartelę pakels į dar aukštesnį lygį.

Kokybinis šuolis

„Mano BŪSTAS“ pastaruosius 14 mėnesių pagal tarptautinę metodiką kasdien matuoja klientų pasitenkinimo indeksą NPS („Net Promoter Score“). Šis įrankis realiu laiku leidžia matyti, ar gyventojai patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis. Tokią metodiką savo veikloje naudoja daugelis didžiųjų korporacijų, tokių kaip „Google“, „Facebook“, „Amazon“ ir kt.

„Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko sako, kad praėję metai buvo kokybinės veiklos lūžio metai, kuomet įmonei pavyko ženkliai pagerinti teikiamų paslaugų kokybę. Anot jo, tą rodo ir kasdien matuojamas klientų pasitenkinimo indeksas.

„Išanalizavę apklausų duomenis matome, jog klientų pasitenkinimas įmone per metus išaugo daugiau nei dvigubai. Tai reiškia, kad, palyginti su ankstesniais metais, du kartus daugiau mūsų klientų rekomenduotų rinktis įmonės paslaugas kitiems. Nors šis šuolis džiugina, tačiau tai įvyko tik dėl stiprios komandos susitelkimo ir noro būti būsto administravimo lyderiu Kaune, teikiant klientams aukščiausio standarto paslaugas. Tikiu, jog šiemet šią kokybės kartelę pakelsime dar aukščiau ir tuo netrukus galės įsitikinti mūsų aptarnaujamų daugiabučių namų gyventojai“, – teigė V. Jerošenko.

Anot jo, didesnį klientų pasitenkinimą lėmė keletas veiksnių. Vienas jų – prieš metus kiekvienam namui priskirtas klientų atstovas, kuris lankosi daugiabučiuose, kalbasi su gyventojais ir „gyvai“ girdi klientų poreikius.

Augino klientų gretas

V. Jerošenko pabrėžė, kad šiandien komandai gauti skundą iš klientų yra dovana, nes iš to gimsta atitinkamos išvados ir daromi sprendimai, kad padarytos klaidos daugiau nepasikartotų. Jis sako, kad šiais metais „Mano BŪSTAS“ sieks nulinės tolerancijos planuojamų darbų vėlavimams ir stengsis įgyvendinti visus klientams duotus pažadus.

Gerindama paslaugų ir aptarnavimo kokybę įmonė Kaune plėtė ir naujų klientų. Vien pernai „Mano BŪSTO“ paslaugomis pradėjo naudotis dar 23 daugiabučiai namai, kurių bendras plotas – per 48 tūkst. kv. metrų. Tai rodo, jog daugiabučių namų gyventojai ieško profesionalų, gebančių teikti visas būsto priežiūros paslaugas.

„Džiaugiuosi, kad esami klientai įvertino mūsų pastangas būti geriausiais būsto priežiūros paslaugų teikėjais Kauno mieste, o mus pasirinkę nauji klientai patikėjo mūsų specialistų kompetencijomis ir gebėjimais rūpintis visapusišką daugiabučių priežiūra. Tai išties motyvuoja ir įpareigoja išlaikyti aukštą paslaugų kartelę ir nuolat ieškoti naujų sprendimų, kad visi mūsų klientai būtų patenkinti teikiamomis paslaugomis“, – teigė „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA