Ir Kaunas imasi gatvių siaurinimo – Kas vyksta Kaune

Ir Kaunas imasi gatvių siaurinimo

Tvarkoma Linkuvos g. Vilijampolėje
R. Tenio nuotr.

Pernai pasirodžiusi informacija apie Linkuvos gatvės remontą nudžiugino ne vieną kaunietį. Tačiau daugelis nenutuokė, kad pagaliau remonto sulaukusi gatvė ims ir susiaurės.

Apie Vilijampolės mikrorajone suburzgusią kelininkų techniką Kauno miesto savivaldybė gyventojus informavo praėjusių metų spalį. „Numatyta atnaujinti Linkuvos g. važiuojamąją dangą ir apšvietimą. Sutvarkytą prastos būklės kelią papildys nauji pėsčiųjų bei dviračių takai”, – tąkart buvo rašoma savivaldybės pranešime.

Šį pavasarį užbaigti darbus žadėjusi savivaldybė juda pagal planą. Linkuvos g. jau gali riedėti vairuotojai, tačiau šie pastebėjo, kad gatvė kur kas siauresnė nei buvo prieš tai.

„Atsižvelgiant į tai, kad Linkuvos g. yra vienpusio eismo, dalį jos nuspręsta skirti pėsčiųjų ir dviračių takams”, – naujienų portalui „Kas vyksta Kaune” komentavo Kauno savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Dabar Linkuvos g. plotis nuo Ariogalos g. iki Radvilų Dvaro g. bus 3,75 m, už Radvilų Dvaro g. gatvė išplatės iki 6,5 m.

Anot A. Pakalniškio, atliekant Linkuvos g. remontą, jau įrengti nauji gatvės pagrindai, apatinis asfalto sluoksnis, pėsčiųjų ir dviračių takų pagrindai, naujas apšvietimas. Šiuo metu klojamos trinkelės pėsčiųjų takuose.

Kovo mėnesį planuojama įrengti viršutinį asfalto sluoksnį gatvėje bei išasfaltuoti dviračių taką, atlikti kitus gerbūvio darbus.

Tiesa, parkuoti automobilių gatvėje vairuotojai jau nebegalės. „Kadangi Linkuvos g. vyrauja mažaaukščiai namai su privačiais sklypais, automobilių stovėjimo aikštelė, talpinanti 18 automobilių, įrengta gatvės pradžioje, greta daugiabučio namo”, – teigė A. Pakalniškis.

Anot jo, Linkuvos g. remonto kaina – apie 1 mln. Eur.

„Kas vyksta Kaune” primena, kad Kaune miesto gatvės siaurinamos jau ne pirmą kartą. Kauniečiams teko susigyventi ir su siauresnėmis Nemuno bei Kęstučio gatvėmis.

Po kapitalinio remonto Nemuno g. važiuojamoji dalis susiaurėjo nuo dviejų iki vienos eismo juostos, o likęs gatvės plotas skirtas platiems šaligatviams. Nemažai kritikos iš kauniečių sulaukė ir problemišku tašku tapusi Kęstučio g. Praplatinus pėsčiųjų bei dviračių takus, čia lig šiol vienu metu sunkiai įsitenka viešasis transportas bei lengvieji automobiliai.

Svarstoma, kad siaurinamų gatvių pavyzdį Kaunas ima iš sostinės. Vilniaus miestas išsikėlė tikslą iki 2030 m. keliavimo pėsčiomis dalį nuo visų kelionių mieste padidinti iki 30 proc. Šiam tikslui įgyvendinti sostinės valdžia tvarko ne tiks prastos būklės pėsčiųjų takus, tačiau ir vykdo gatvių siaurinimo procesą.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA