Kaip padidinti e-komercijos pardavimus – trijų dienų renginyje pasakos savo srities profesionalai – Kas vyksta Kaune

Kaip padidinti e-komercijos pardavimus – trijų dienų renginyje pasakos savo srities profesionalai

Sumažėjęs e-komercijos augimas kelia vis daugiau klausimų, kaip efektyviau išnaudoti marketingo naujoves ir tendencijas e-komercijos pardavimų augimui. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę organizuoja trijų dienų renginį „E-commerce Marketing Update’23“ internetu ir kviečia iš 16 profesionalų išgirsti, kaip padidinti e-komercijos pardavimus, kokias priemones išbandyti ir kokių klaidų vengti.

Renginių seriją atidarys „Google“ skaitmeninės rinkodaros strategas Paulius Vaidžiulis, kuris papasakos apie pagrindines e-komercijos tendencijas 2023-aisiais, rašoma LiMA pranešime žiniasklaidai.

„BPN intense“ strategijų vadovas Gedas Kučinskas aptars, kas įvyko e-komercijoje Lietuvos rinkoje praėjusiais metais ir kaip keisis medijų deriniai šiais metais, o „Atlas VPN“ rinkodaros vadovas Gediminas Galkauskas atskleis, ar tikrai šiemet bus sunkiau parduoti internete infliacijos ir krizės grėsmių kontekste.

Naujos kartos skaitmeninių patirčių ir technologijų strategė Odeta Jacė pasidalins įžvalgomis apie tai, kaip metavisata, papildyta realybė, NFT ir virtualios parduotuvės keičia e-komercijos suvokimą, pardavimo procesus bei santykį su klientu.

„Tik Tok“ verslo partnerysčių vadovė Baltijos šalyse Katia Nazarova pasidalins įžvalgomis apie Z kartos santykį su elektronine prekyba, o „Httpool“ strategė Milda Vyšniauskaitė pasidalins įžvalgomis apie kūrybinių žinučių ir vizualų svarbą e-komercijoje.

„Ką aš žinau“ įkūrėjas Tomas Šiurna pranešimo metu pasidalins, kokios internetinių parduotuvių vartotojo patirties ir sąsajos tendencijos vyraus 2023 metais, o Sarmavicius.lt el. prekybos ir SEO strategas Simas Šarmavičius papasakos, ko šiais metais naujo tikėtis dirbant su paieškos sistemų optimizavimu.

„NFQ.email“ komandos vadovas bei LiMA valdybos narys Matas Pocius supažindins, kaip Lietuvos e-komercijos verslai gali labiau išnaudoti el. pašto kanalą, o „Liveshopping.lt“ įkūrėjas Jaunius Danielius atskleis naują reklamos būdą e-komercijoje – liveshopping’ą.

Įmonių patirtimi e-komercijoje ir patarimais pasidalins „Pigu.lt“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė ir „Omniva LT“ rinkodaros vadovas Vadimas Komarskis.

„Unconditional Agency“ partneris ir strategas Radvilas Šeputis atskleis eksperimentavimo galią e-komercijoje naudojant A/B testavimus ir konversijos rodiklio optimizavimą, o „Httpool“ Meta klientų partneris Tomas Riauka pasidalins patarimais apie auditorijų pasirinkimą skaitmeninėje reklamoje.

E-komercijos konsultantas Vytautas Vorobjovas supažindins su šių metų e-komercijos platformų tendencijomis, o „Zenoo“ bendraįkūrėja Agota Jakutytė-Kriščiūnienė papasakos apie mėnesinės prenumeratos naudą ir kaip klientus paversti nuolatiniais prenumeratoriais.

Renginys „E-commerce Marketing Update’23“ vyks tris dienas – vasario 21, 22 ir 23 internetu. Daugiau informacijos čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA