Koks bus skaitmeninis marketingas šiemet – trijų dienų renginyje iš profesionalų lūpų | Kas vyksta Kaune

Koks bus skaitmeninis marketingas šiemet – trijų dienų renginyje iš profesionalų lūpų

LiMA nuotr.

Nuolat ir sparčiai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams kelia iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę jau septintus metus iš eilės organizuoja „LiMA Digital Marketing Update’23“, skirtą apžvelgti skaitmeninio marketingo tendencijas vyrausiančias šiais metais. Renginių serijoje savo patirtimi ir įžvalgomis dalinsis 18 skaitmeninio marketingo profesionalų ir praktikų.

Renginių seriją atidarys „Mediabrands digital“ strategijų vadovas Kasparas Januitis ir pristatys esmines 2023 m. skaitmeninio marketingo tendencijas, o „Omnisend“ marketingo vadovas Evaldas Mockus pasidalins mintimis, kokios skaitmeninio marketingo tendencijos vyraus dar po 10 metų – 2032 metais.

Kokius dirbtinio intelekto įrankius marketingistams būtina išbandyti ateityje svarstys „Venudu“ programų ir partnerysčių vadovas Darius Gerulis. „MyWebAR“ papildomos realybės turinio kūrėja Karolina Sinkevič pasidalins įžvalgomis, kaip papildytą realybę pritaikyti marketinge ir komunikacijoje, o „Nordcurrent“ skaitmeninio marketingo vadovė Gintarė Šležaitė papasakos, ko el. prekybos verslas gali pasimokyti iš žaidimų industrijos.

„Evolvery“ partneris Radvilas Šeputis pasidalins patarimais, kaip tinkamai išnaudoti visiems prieinamus analitikos įrankius, o „SURFSHARK“ skaitmeninės rinkodaros komandos vadovė Kamilė Račiūtė atkreips dėmesį į tai, ko verta nepamiršti perkeliant duomenis į naująją Google Analytics 4 platformą.

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Kokios turinio tendencijos socialiniuose tinkluose vyraus šiais metais pristatys „Addrama“ ir „Mediapark“ jaunesnioji partnerė Laura Domarkė, o apie madingus ateities vizualinius sprendimus kalbės „Sons & Daughters ID“ kūrybos vadovas Adomas Jazdauskas.

KTU EVF neuromarketingo ekspertė Eglė Vaičiukynaitė atsakys į klausimą, kaip skaitmeninį turinį vartotojai vartoja šiandien. Su septyniomis video marketingo tendencijomis 2023 m. supažindins „Video Marketingas“ įkūrėjas Ronaldas Burokas.

„LOVE MEDIA“ įkūrėja ir vadovė Armina Staniulienė pristatys šiemetines influencerių marketingo tendencijas, o kaip paskatinti darbuotojų ambasadorystę atskleis „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė Dr. Dominyka Venciūtė.

Trečioji „Digital Marketing Update‘23“ diena bus dedikuota socialinių tinklų tendencijoms. Kaip atrodys socialiniai tinklai 2023 metais atskleis „Edumint“ bendraįkūrėjas ir lektorius Domantas Širvinskas. 2023 metų Instagram ir Tiktok platformų tendencijas aptars socialinių tinklų specialistė Giedrė Kaltauskė, o kokie pokyčiai laukia LinkedIn platformoje papasakos „Linkedist“ įkūrėja ir vadovė Kotryna Kurt.

Patarimais, kaip matuoti efektyvumą socialiniuose tinkluose kai nebeliks slapukų, dalinsis „Httpool Meta“ vadovas Lietuvai Justinas Jautžemis. Apie tai, kaip prekių ženklams išnaudoti bendruomenių formatus socialiniuose tinkluose, kalbės „Caption“ projektų vadovė Vaida Eirošiūtė.

Renginys „Digital Marketing Update’23“ internetu vyks net tris dienas – sausio 24, 25 ir 26 dienomis. Daugiau informacijos rasite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA