Vandens, šviesų, muzikos ir šokio performansas „H₂O“, specialiai sukurtas Kauno „Akropolio“ 15-ojo gimtadienio proga bei pritraukęs daugiau nei 100 tūkst. lankytojų, įvertintas profesionalų. Pasirodymui Taline vykusiuose Šiaurės ir Baltijos šalių forumo „Amber Prize“ renginių rinkos agentūrų apdovanojimuose skirtas „Geriausio gyvo ryšių su visuomene“ („Best live PR“) renginio prizas. Jis įteiktas performansą organizavusiai Kauno agentūrai „Lietuvis“.
Forumas „Amber Prize“ kasmet apdovanoja didžiausius šios rinkos profesionalų pasiekimus, o šiemet 11-oje kategorijų iš viso buvo gautos 72 paraiškos. Organizatorių pasiekimus vertino teisėjai iš tarptautinių įmonių, turinčių didelę renginių organizavimo patirtį. Tai „Volvo“, „Bayer“, „Master card“, „Oriflame“, „TV3 Latvia“ bei kitų tarptautinių renginių organizavimo įmonių ir renginių industrijos asociacijų vadovai.
Praėjusių metų balandžio pabaigoje įvykusio Kauno „Akropolio“ 15-ojo gimtadienio renginio apdovanojimas – išties svarbus įvertinimas. Komisijos pripažinimo sulaukusį performansą „H₂O“ sukūrė tarptautinė Lietuvos, Latvijos, Lenkijos bei Ukrainos komanda.
„Šis performansas – tikrai įspūdingiausias Kauno „Akropolyje“ pademonstruotas projektas, suvienijęs unikalią talentingų menininkų, scenos bei renginių organizavimo profesionalų komandą. Todėl džiaugiamės, kad jų bendrą darbą įvertino ne tik pasirodymo žiūrovai, bet ir kompetentinga forumo „Amber Prize“ komisija. Didžiuojamės atsidūrę šalia geriausių metų renginių Šiaurės ir Baltijos šalių regione bei nurungę konkurentus savo kategorijoje. Tai – ypatingai svarbus pripažinimas bei paspirtis toliau visus kauniečius ir miesto svečius džiuginti kokybiškais renginiais“, – sako Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.
Pasirodymo, susidedančio iš vandens, judesio, šviesos ir garso sintezės, lankytojai galėjo išvysti lazerių šviesos projekcijas ant šokančių fontanų, kurių vandens čiurkšlės pasiekė net 8 m aukštį. Ruošiantis performansui, Kauno „Akropolio“ III-ojo aukšto renginių erdvėje buvo sumontuotas 20 m pločio baseinas, ant kurio lazeriais buvo kuriamos šviesos projekcijos.
Renginį papildė vieno originaliausių violončelės virtuozų Justo Kulikausko („Future Cello“) ir jaunųjų dainininkių – Gabijos Lokytės bei viešnios iš Ukrainos Jelizavetos Izmalkovos – atliekama muzika. Tuo metu šokantiems fontanams, šviesų žaismui ir muzikos garsams atliepė choreografiniai klasikinio baleto bei gatvės šokio elementai, kuriuos išpildė baleto šokėja Samanta Drodvilaitė Zieniūtė ir „RED“ studijos šokėjai.
Performansą „H₂O“ suorganizavusios ir forume „Amber Prize“ apdovanotos Kauno agentūra „Lietuvis“ projektų direktorė Jolanta Olekienė priduria – nemenki išbandymai lydėjo ir pačius renginio organizatorius.
„Ruošdamiesi pasirodymui, turėjome rasti formatą ir pasiūlyti idėją, kuri būtų tinkama pažymėti 15-ąjį gimtadienį. Tačiau tuo pačiu šventei norėjome jautrumo bei įkvėpimo. Kitas iššūkis, jau radus tinkamą formą renginiui – techninis renginio įgyvendinimas. Pasiruošti pasirodymui – statyti baseiną, reguliuoti fontanų aukštį, projektuoti vaizdus, derinti garsą, šviesą, lazerius ir repetuoti – galėjome tik naktimis, kai prekybos centre nebebūna nei vieno lankytojo. Užtrukome beveik savaitę“, – prisimena J. Olekienė.
Performanso „H₂O“ režisierius Dalius Abaris pastebi – šio renginio idėja kilo iš noro gimtadienio šventei suteikti alternatyvią formą, kuri atlieptų šiandienos pasaulinių iššūkių kontekstą.
„Dabartinių globalių negandų laikotarpiu kyla didžiulis noras rasti kitokį pasaulį. Vanduo visada simbolizavo gyvybę ir atsinaujinimą, todėl šis, įvairias išraiškos priemones apjungiantis koliažas, įtraukė skirtingas žmogaus jusles bei potyrius. Tokiu būdu stebėtojas tarsi pasinėrė į tą kitą pasaulį. Juk vanduo nuramina, nuplauna, atpalaiduoja ir leidžia su nauja energija pasitikti iššūkius“, – pasakoja D. Abaris.
Forumas „Amber Prize“ yra vienintelis Šiaurės šalių renginių industrijos susitikimas. Tai nuo 2016-ųjų vykstantis verslo renginys, kuriame dalyvauja daugiau nei 300 TOP renginių profesionalų, įmonių ir kūrybingų asmenų, turinčių galingų idėjų. „Amber Prize“ pritraukia dešimtis agentūrų visoje Šiaurės Europoje – nuo Vokietijos iki Norvegijos.