Siuntą išsiųsti norėjusiai kaunietei paštomatas iškrėtė siurprizą – Kas vyksta Kaune

Siuntą išsiųsti norėjusiai kaunietei paštomatas iškrėtė siurprizą

LP EXPRESS paštomatas / Skaitytojos nuotr.

Į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi skaitytoja, norėdama pranešti apie LP EXPRESS paštomato trikdį. Anot jos, norėdama išsiųsti siuntą, jai atsidarė durelės, tačiau tame skyriuje jau buvo kito žmogaus siunta, kurią tokiu atveju galima lengvai pavogti. 

Įvykis nutiko Pramonės pr. esančiame LP EXPRESS paštomate. Skaitytojos teigimu, pamačiusi kito žmogaus siuntą, susirūpino ne tik dėl to, jog ši gali būti pavogta, tačiau ir dėl atskleidžiamų asmens duomenų (telefono numeris, el. paštas, adresas).

„Perspėkite kauniečius atsargiai naudotis LP EXPRESS paštomatų paslaugomis. Bandant išsiųsti  siuntą, terminalas išsiuntimui atidarė skyrelį, kuriame buvo kito žmogaus siunta.

Ne tik, kad siuntą pasisavinti itin lengva tokiu atveju, tačiau ir visi gavėjo duomenys prieinami visiškai nepažįstamam žmogui (kaip man). Kadangi tokioje situacijoje kito skyrelio nedavė, teko kreiptis į klientų aptarnavimą“, – apie susidariusią situaciją nuosekliai papasakojo kaunietė.

Moteris kreipėsi į LP EXPRESS klientų aptarnavimą, tačiau šie pasakė, jog negali atšaukti neišsiųstos siuntos ir sugeneruoti naujos etiketės. Kaunietei siuntą teko išsiųsti kitą dieną.

Apie susidariusią situaciją ir kodėl galėjo įvykti tokia klaida, komentavo Lietuvos pašto komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas.

„Neturėdami skaitytojos siuntos numerio, pakomentuoti, kas lėmė šį nesklandumą konkrečiu atveju, negalime. Kalbant apibendrintai, tokio pobūdžio trikdžius gali lemti kelios priežastys – interneto ryšio problemos, ilgai į paštomatą dedama siunta arba siuntos įdėjimas ne į tą skyrelį bei žmogiškasis faktorius – kurjerio klaida“, – teigė L. Zadarackas.

Kaip teigia komunikacijos projektų vadovas, siunta turi būti įdedama per tam tikrą laiką, o jeigu pavėluojama – šios nebegalima išsiųsti.

„Įdėti siuntą į paštomatą klientas turi vieną minutę. Uždelsus, siunta nebefiksuojama, bet pasitaiko atvejų, kad siuntėjas nepamato įspėjimo paštomato ekrane ir galvoja, jog ją išsiuntė. Kartais pasitaiko atvejų, kuomet klientai siuntą įdeda į pravirą paštomato skyrelį manydami, kad nieko daugiau daryti nebereikia.

Klientus, kurie susiduria su minima problema, kviečiame susisiekti su Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centru telefonu 8 700 55 400 arba 1842. Mūsų kolegos pasistengs kuo operatyviau išspręsti kilusią problemą“, – komentavo L. Zadarackas.

L. Zadarackas taip pat akcentavo vagystės atvejį ir atskleidė, kas tokioje situacijoje atsako už kliento pavogtą siuntą. Tiesa, vagysčių atvejų iš paštomatų pasitaiko retai.

„Visais atvejais, kai siunta dingsta, pirmiausiai yra peržiūrima filmuota vaizdo medžiaga ir situacija yra įvertinama individualiai. Jeigu paaiškėja, kad vagystė įvyko dėl kliento kaltės, jis privalo kreiptis į policiją.

Jeigu siunta iš paštomato dingtų dėl bendrovės kaltės, tuomet patirta finansinė žala yra kompensuojama, o maksimalus išmokos dydis gali siekti 500 eurų. Konkretus kompensacijos dydis yra nustatomas pagal kliento pateiktus dokumentus, tarp kurių būtų ir pirkimo sąskaita.

Kartu norėtume pažymėti, kad siuntų dingimo atvejai paštomatuose yra itin reti ir sudaro tik apie 0,003 proc. per mėnesį nuo bendro LP EXPRESS ir kurjerinių siuntų skaičiaus“, – teigė L. Zadarackas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA