Dvigubą sąskaitą už elektrą gavęs kaunietis kreipėsi į policiją – Kas vyksta Kaune

Dvigubą sąskaitą už elektrą gavęs kaunietis kreipėsi į policiją

Elektra,pinigai
Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Sudaręs sutartį su elektros energijos tiekėju „Elektrum Lietuva“ ir gavęs spalio sąskaitą, kaunietis apstulbo – už paskutinį vasaros mėnesį joje buvo priskaičiuota lygiai dvigubai daugiau kilovatvalandžių nei faktiškai suvartota. Per kelias dienas problemos neišsprendęs, vyras policijai ant stalo padėjo pareiškimą. Bendrovės atstovai tikina, kad tai viso labo klaida, o tokios situacijos pavienės.

Dėmesingi, kol neprasidėjo bėdos

„Pastaruoju metu labai aktualus klausimas – gyventojai suka galvą su kuriuo elektros tiekėju pasirašyti elektros energijos tiekimo sutartį. Elektros energijos kainos kyla lyg ant mielių, o pasiūlymų iš tiekėjų pilna su „pačiomis palankiausiomis“ sąlygomis“, – pasakojimą pradėjo vieno Biržiškų gatvės namo gyventojas.

Iki pasirašant sutartį su bendrove „Elektrum Lietuva“, vyras taip pat teigė sulaukęs daug dėmesio, konsultantai skambindavo net kelis kartus per dieną ir ragindavo pasirašyti sutartį. Deja, tik padėjus parašą, dėmesys esą pasibaigė, o rūpesčiai prasidėjo – jau pirmąjį mėnesį gavęs sąskaitą kaunietis pastebėjo, kad ši neatitinka pasirinkto paslaugų plano.

„Bet tai nedidelė bėda, kurią per mėnesį išsprendė. Pagrindinė problema buvo ta, kad spalio sąskaitoje atsirado korekcija už rugpjūčio mėnesį, pagal kurią buvo patikslinta, kad rugpjūtį sunaudojau ne 365,47 kWh (faktiniai duomenys), o 730,94 kWh. Už kurias reikia papildomai sumokėti“, – dėstė vyras.

Pavyzdys, kurį suprastų kiekvienas

Pasak skaitytojo, čia prasidėjo „vargo kelias“. Prisiskambinti sudėtinga, nes visi operatoriai užimti, o prisiskambinus ir uždavus vienintelį klausimą – iš kur atsirado 730,94 kWh, atsakymo esą nėra. Bandė aiškintis, bet atsakymuose, kauniečio vertinimu, stigo konkretumo.

„Jei aš parduotuvėje nusipirkčiau dešrą, ant kurios etiketės matyčiau, kad ji sveria 730 g, o pasvėręs namie pamatyčiau, kad jos svoris tik 360 g, galiu teigti, kad mane apgavo, o pardavėjas yra sukčius. Tai tas pats ir su paslauga, pirkau vieną kiekį, o susimokėti turiu už dvigubai didesnį.

Suprantu, kad įmanomos klaidos, bet jas galima ištaisyti. Tuo tarpu „Elektrum Lietuva“ teigia, kad viskas čia gerai ir aš nežinau, ko pats noriu. Pikta, kad dėl tokios, atrodo, smulkmenos reikia kreiptis į policiją dėl galimo dokumentų klastojimo ir sukčiavimo. Bet ar tai tikrai smulkmena? Kiek vartotojų turi „Elektrum Lietuva“? Jei į kiekvieno sąskaitą „įsivels klaida“?“ – svarstė vyras.

Su elektros tiekėju kasdien telefonu ir laiškais jis tvirtino bendravęs nuo lapkričio 9 d., o į policiją kreipėsi lapkričio 12 d. Kaip įvardijo kaunietis, dėl galimo sukčiavimo ir duomenų klastojimo pareiškimas perduotas policijai.

Pareiškimą registravo, bet tyrimo nepradėjo

Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyrio vyriausioji specialistė Gintarė Žulytė „Kas vyksta Kaune“ patvirtino pareigūnus lapkričio 12 d. gavus asmens pranešimą apie tai, kad lapkričio 10 d. vartotoją pasiekė tiekėjo sąskaitą, kurioje galimai neteisėtai įrašyti tikrovės neatitinkantys duomenys, už kuriuos yra reikalaujama sumokėti.

„Dėl šio įvykio pradėtas aplinkybių patikslinimas, kuris vyksta ne ilgiau kaip 10 dienų“, – praėjusios savaitės pabaigoje nurodė G. Žulytė.

Trečiadienį ji patikslino, kad priimtas sprendimas nepradėti tyrimo, mat tai yra civiliniai santykiai – asmuo ir tiekėjas pasirašę sutartį – o policija civilinių bylų nenagrinėja. Pareigūnai pareiškėją informavo apie tokį sprendimą.

Teigia, kad įsivėlė reta klaida

„Elektrum Lietuva“ Komunikacijos projektų vadovė Jūratė Rupšienė portalui atsiųstame komentare sakė, kad Biržiškų gatvės namo situacija bendrovei žinoma, su klientu bendraujama tiesiogiai. Tiekėjo atstovė pripažino, kad tai yra įmonės klaida, kuri taisoma.

„Problema kilo dėl to, kad klientui išrašėme neteisingą sąskaitą už rugpjūčio mėnesį – joje nebuvo pritaikytas kliento pasirinktas ESO planas „Namai“. Atlikus korekcijas ir pritaikius planą, klientui per klaidą priskaičiuotas dvigubas suvartojimas. Šiuo metu su klientu viskas išsiaiškinta, atlikti perskaičiavimai už rugpjūčio mėnesį, su spalio sąskaita viskas bus galutinai išspręsta“, – aiškino J. Rupšienė.

Ji bendrovės vardu išreiškė apgailestavimą dėl tokių situacijų ir tikino, kad jos yra pavienės: „Suprantame, kad tokie atvejai kelia nepatogumų mūsų klientams, stengiamės, kad jie nesikartotų.“

Kaunietis portalui šiandien nurodė, kad po ilgo susirašinėjimo „Elektrum Lietuva“ suprato problemą, bet esą nieko nevyksta ir nėra aišku, kada klaida bus ištaisyta.

„Labai keista, kad „klaidą“ taip sunku ištaisyti. Šiuo metu sąskaita nepatikslinta, naudojamasi galimai neteisėtai gautais pinigais“, – džiaugsmu netryško Biržiškų gatvės gyventojas.

Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Rekomenduojami video
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA