Tėvai kaltina „Lidl“ veidmainiškumu: vaikams skirta akcija sukėlė pasipiktinimo bangą | Kas vyksta Kaune

Tėvai kaltina „Lidl“ veidmainiškumu: vaikams skirta akcija sukėlė pasipiktinimo bangą

delfi.lt / Toma Miknevičienė 2021/09/08 16:04
„Lidl“ lipnučiai / DELFI nuotr.

Prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė naują akciją „Stikeez“, skatinančią vaikus valgyti daugiau daržovių ir vaisių. Vaikai kviečiami kolekcionuoti skirtingas vaisių ir daržovių pavidalo figūrėles, vadinamas lipnučiais. Tačiau akcijai dar gerai neįsibėgėjus socialinėje erdvėje tėvai ėmė reikšti pasipiktinimą ir kaltinti prekybos tinklą veidmainiškumu.

Tiek „Instagram“, tiek „Facebook“ pasipylė nepatenkintų tėvų komentarų. Prekybos centrą jie kaltina nusitaikius į pažeidžiamiausią vartotojų grupę – vaikus ir taip neetiškai skatinant pirkimą. Vienas lipnutis dovanojamas įsigyjant prekių už 15 eurų ar daugiau, papildomai žaisliukas dovanojamas pirkinių krepšelyje turint bent vieną daržovę ar vaisių.

Kai kurie tėvai nuogąstavo, kad daržoves ir vaisius vaizduojantys maži žaisliukai pavojingi sveikatai, mat jais vaikas galėtų paspringti. Dar kiti piktinosi, kad tvarumo principus garsiai deklaruojantis prekybos tinklas šį kartą pasielgė visiškai priešingai – negana to, kad patys žaisliukai pagaminti iš plastiko, kiekvienas jų atskirai dar ir supakuotas į neperdirbamą plastikinę pakuotę.

Žymėdami prekybos tinklą tėvai socialiniuose tinkluose klausė, kodėl skatinti valgyti daugiau vaisių ir daržovių sugalvota dovanojant tokius greit pabostančius niekučius, užuot davus tikrų vaisių, pavyzdžiui, po bananą.

„Lidl“ lipnučiai / DELFI nuotr.

Kaltinimus atremia

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė įsitikinusi, kad šia akcija vaikams galima padėti daugiau sužinoti apie sveiką mitybą – kodėl svarbu valgyti šviežius vaisius ir daržoves.

„Lipnučiai pirmiausia yra skirti mokytis žaidžiant, pamėgti valgyti sveikai, atrasti savo mėgstamiausias daržoves ir vaisius. Pagrindinis šios kampanijos tikslas – atkreipti pirkėjų dėmesį į vaisių ir daržovių svarbą ne tik suaugusiųjų, bet ir jų vaikų kasdienėje mityboje. Tam pasirinkome kiek neįprastą būdą – lipnučius „Stikeez“, suteikiančius galimybę pažinti vaisių ir daržovių pasaulį žaismingu būdu.

Pati kampanija yra glaudžiai susieta su vaisių ir daržovių vartojimu savo racione, pavyzdžiui, už pirkinių krepšelyje esančius vaisius ir daržoves galima gauti papildomą lipnutį“, – paprašyta pakomentuoti pirkėjų komentarus kalbėjo prekybos tinklo atstovė.

Ji atkreipė dėmesį, kad ant smulkių žaisliukų pakuočių yra nurodyta, jog jie netinkami vaikams iki trejų metų. O pasirinkta jų pakuotė – neatsitiktinė.

„Lidl“ lipnučiai / DELFI nuotr.

„Kiekvienas lipnutis yra supakuotas atskirai dėl kelių priežasčių. Svarbiausia iš jų – tai turi būti staigmena. Pirkėjas negali iš karto matyti, kurį lipnutį gauna, todėl rinkti lipnučius ir jais keistis tampa įdomiau.

Taip, mes suprantame, kad pirkėjams gali kilti klausimų dėl plastiko naudojimo, todėl plastmasinės pakuotės yra pagamintos iš perdirbimui tinkamo plastiko, o patys lipnučiai nėra vienkartiniai, jais galima žaisti ilgą laiką“, – sakė L. Skersytė.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA