Kauniečiai suskaičiavo, kiek kainuoja atostogos Lietuvos pajūryje: savaitgaliui pasiruošia ir 1000 eurų | Kas vyksta Kaune

delfi.lt / Joana Balčiuvienė 2021/07/04 17:45
Asociatyvi / DELFI nuotr.

Kelionių kainos Lietuvoje šiemet itin skirtingos. Paklausa beprotiškai išaugusi dėl kone metų, praleistų karantine, tačiau ir variantų tiek, kad rinktis gali pagal savo poreikius. Pavyzdžiui, nakvynė žmogui gali atsieiti 17 eurų, o gali ir 100 – priklauso, kur apsistosi. Kelios keliautojų šeimos pasidalino patirtimi ir paskaičiavo, kiek kainavo jų atostogos Lietuvos pajūryje – nuo Karklės ir šventosios iki Nidos.

Šventoji

Vilnietė Gražina džiaugėsi, kad antrus metus vykdama į tą pačią vietą kurorte gavo nuolaidą. Moteris atostogų vyko su trimis savo vaikais – keturiese.

„Atostogos dar nesibaigė, čia žadame būti iš viso 10 dienų, 9 naktis. Gyvenam namuke su šalia esančia atskira virtuvėlė, paros kaina – 30 eurų. Kadangi čia važiuojam antrą vasarą iš eilės, sakė, kad daro mums nuolaidą.

Valgome įvairiai. Pietūs dažniausiai būna mieste, kokioj nebrangios kavinukėj, apie 25 eurus atsieina mums visiems. O pusryčiai ir vakarienė namuke, daromės patys. Kiek iš viso maistui, neskaičiavau… Kol kas dar nežinau, kiek būsime išleidę, baisu tikrint sąskaitą (šypsosi, – Red.). Spėju, bus apie 1000 eurų plius minus, čia taupant.

Manau, iki atostogų pabaigos bus ir daugiau. Tiesa, vaikai vežėsi savo sutaupytų pinigų. Abu didieji – po 50 eurų, tai prisidėjo už pramogas ir nusipirko kažkokių niekučių“, – pasakojo poilsiautoja.

Palanga

Palangoje atostogaujanti kaunietė Ugnė pasakojo sutaupiusi už nakvynę, mat su vyru ir mažyliu apsistojusi tėvų pajūryje turimame bute.

„Atvažiavome dviem savaitėms, gyvenome tėvų bute. Pusryčiai namie, pietūs arba vakarienė mieste, maisto mieste kaina išeitų apie 40 eurų. Sakyčiau, vienai dienai vidutiniškai išeina apie 70-80 eurų be nakvynes“, – skaičiavo Ugnė.

Ji su šeima apsistojusi 14 dienų, taigi, 14 kart 80 – lygu 1120. Jei planuotumėte vykti į Palangą ir prie to pridėtumėte nakvynių kainą, dviem savaitėms pasiruoškite truputį daugiau kaip 2000 eurų.

Kaunietė su vyru atostogų vyko keturiese: ji, jos vyras, mama ir sesuo. Pajūryje keturi suaugusieji ilsėjosi tris paras.

„Nuomojomės namelį su 4 vietomis. Kaina buvo 200 eurų. Turėjome mokėti po 20 eurų žmogui už naktį, bet kadangi vykstame ne pirmą kartą, tai padarė nuolaidą ir mokėjome po 17 eurų už naktį. Pusryčius valgėme namuose, o pietauti ėjome į kavinę. Cepelinai kainavo 6 eurus, kepsnys – 12 eurų, alus 3 eurus. Maistui su vyru per tas tris dienas išleidome apie 100 eurų, o visų atostogų kaina, skaičiuojant visiškai viską, mums buvo apie 350 eurų“, – paskaičiavo moteris.

Karklė

Kaunietis Arūnas su šeima šią vasarą ilsėjosi Karklėje. Vyras rinkosi kelionę į ramesnį kurortą ir gyveno visai netoli nuo jūros, o atsiėjo ši kelionė tikrai įkandamą sumą.

„Važiavome trise: aš, žmona ir dukra. Atostogavome nuo šeštadienio pietų iki antradienio vakaro. Taigi, trys naktys. keturios dienos. Pietus valgydavome Klaipėdoje – tai yra, greito maisto restoranėlyje. Todėl, kad su galimybių pasu buvo galima valgyti kondicionuojamoje patalpoje – tuo metu buvo tie rekordiniai karščiai ir per pietus nesinorėdavo būti lauke (buvo 30-35 laipsniai pavėsyje). Vidutiniškai pietūs kainavo apie 15-18 eurų trims.

Pusryčius ir vakarienę darėmės patys, vieną kartą vakarienę gavome nemokamai – paties kempingo savininko ką tik išrūkytą šamą. Pačių pasiruošti pusryčiai ir vakarienės kainavo tikrai nedaug – kiaušinienės, ant žarijų kepti pomidorai, grybai ir dešrelės, arbūzai, ledai, pirkti parduotuvėje ir pan. Realiai išlaidos maistui buvo labai panašios kaip ir namuose, plius, tie minėti pietūs greito maisto restoranėlyje.

Nakvynėms nuomavomės namuką, jo kaina – apie 63 eurai už naktį. Iki jūros paėjėti per miškelį reikėjo apie 800 metrų. Grubiai skaičiuojant kainą: apie 40 eurų degalai, apie 186 eurai už namelį, o maistas pietums apie 45 eurai. Plius maistas ir gėrimai, pirkti parduotuvėje – apie 50 eurų (iš jų turbūt koks 15 eurų arbūzams). Tai iš viso keturios dienos – 321 euro. Ir nemokamas patarimas atostogomos: visada vežkitės savo pagalves. Geras miegas garantuotas“, – rekomendavo Arūnas.

Nida

Kauno rajone gyvenanti Viktorija su draugu savaitgaliui Neringoje buvo pasiruošę vieno jų mėnesinį atlyginimą. Tiek, jų teigimu, kartą per metus atostogoms tikrai galima išleisti.

„Atostogoms pasiruošėme 1000 eurų. Galėjome išvažiuoti tik tridieniam savaitgaliui, nes spaudė darbai. Jei būtume galėję važiuoti ilgesniam laikui, turbūt būtume rinkęsi pigesnę vietą. Bet dabar buvo kaip buvo.

Degalai kainavo apie 60 eurų: pirmyn-atgal reikėjo maždaug pilno bako. Dvi naktys (trys dienos, vienas savaitgalis) už nakvynę kaina buvo apie 380 eurų. Keltui, įvažiavimui į Nidą, maistui ir gėrimams išėjo beveik visi likę pinigai, nes dar pirkome ir lauktuvių, man kioskelyje reikėjo įsigyti paplūdimio šlepetes. Maistas, jeigu geras, gana brangus. O kur ananasiniai kotletai, ten ir nesinori“, – šypsojosi Viktorija.

Daugiau naujienų skaitykite čia.