Pusvalandį degalinėje pralaukusi kaunietė įsiuto: tai kokia jų pagrindinė paskirtis? – Kas vyksta Kaune

Pusvalandį degalinėje pralaukusi kaunietė įsiuto: tai kokia jų pagrindinė paskirtis? papildyta

Asociatyvi DELFI nuotr. / „Kas vyksta Kaune“ montažas

Šiltą sekmadienio rytą į degalinę užsukusi kaunietė liko nustebusi – laukti teko daugiau nei 20 minučių, o dieną sutrumpino į degalinę maisto užsakymo pasiimti atvykęs pristatymo kurjeris. Jauna moteris nesupranta, kodėl vairuotojams skirta degalinė tampa greito maisto užkandine ir prioritetas skiriamas aptarnauti ne atvažiavusius klientus, o mobiliąja programėle maistą užsisakiusius asmenis.

„Ar dabar jau degalinės pavirto į kavines?? Atvykau į „Viada“ degalinę S. Žukausko ir P. Lukšio g. sankryžoje, tačiau užėjus susimokėti, pralaukiau virš 20 minučių! Prieš mane laukė vos vienas žmogus, tačiau į degalinę buvo atėjęs „Wolt“ maisto pristatymo darbuotojas, o degalinės kasininkė gamino užsakymą“, – nemalonią patirtį pasakojo kaunietė.

Anot skaitytojos, degalinėse maistas turėtų būti parduodamas tik vairuotojams, o ne aptarnaujami masiniai užsakymai namuose. Kaunietė patikino, kad kritikos strėlės skrieja ne į kasininkę, bet nesuprato, kodėl maisto užsakymas į namus galimas, kai degalinėje tėra vienas darbuotojas ir formuojasi čia atvykusių klientų eilės.

„Norėčiau paklausti, ar čia normalu, kad degalinės pagrindinė paskirtis jau tampa ne degalų pardavimas, o kavinės darbas? Vienas klientas tiesiog padėjo lygią sumą ir išėjo, kiti gan kantriai laukė, bet eilė susidarė jau nemenka. Nekaltinu pardavėjos, bet kodėl šiose platformose yra degalinės, kai jose tiekiamas maistas turėtų būti vairuotojams greitam užkandimui kelyje. Dabar teko laukti, kol kažkam dešrainius krovė į maišą“, – pasipiktino mergina.

Papildyta liepos 1 dieną 09.25 val.

Kaip naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ komentavo UAB „Viada LT“ Kauno regiono degalinių vadovas Egidijus Liugaila, užkandžių užsakymai per „Wolt“ sistemą nėra dažni.

„2020 m. paskelbus karantiną daugelis įmonių savo veiklas bent iš dalies perkėlė ir į elektroninę erdvę. „Viada“ degalinių tinklui taip pat buvo svarbu neprarasti ryšio su lojaliais klientais, kurie karantino metu dirbo iš namų ir neturėjo galimybės įsigyti savo pamėgtų užkandžių. Siekiant prisitaikyti prie esamos situacijos ir atliepti klientų poreikius, suteikėme galimybę užsisakyti degalinėje ruošiamo maisto į namus. Užsakymai per „Wolt“ sistemą nėra dažni. Žmonėms vis dar neįprasta, kad mėgstamą degalinės maistą galima užsisakyti per kurjerius“, – komentavo E. Liugaila.

Anot jo, Lukšio g. gatvėje įsikūrusi degalinė, kurioje lankėsi minėta klientė, yra viena iš mažesnių „Viada“ tinklo degalinių.

„Sekmadienį, kuomet degalinės operatorė priėmė kliento pateiktą užsakymą per „Wolt“ programėlę, degalinėje nebuvo nė vieno kliento, tad nedelsdama pradėjo ruošti užsakymą. Netrukus į degalinę atvyko keli automobiliai bei „Wolt“ kurjeris. Peržiūrėjus vaizdo kamerų įrašus matome, jog klientė, kuri tikėtina ir pateikė skundą, nuo atvažiavimo į degalinę iki išvažiavimo užtruko 6 minutes“, – komentavo E. Liugaila ir pridūrė, kad jau įprasta, jog klientams degalinė yra ta vieta, kurioje sustoję tikisi ne tik užsipilti degalų, bet ir sulaukti operatyvaus aptarnavimo.

E. Liugaila sutinka su kliente, kad laikas galėjo ir prailgti. „Siekdami taupyti skubančiųjų laiką, jau treti metai kviečiame klientus už degalus, o šiemet jau ir plovyklą, atsiskaityti mobiliąja „Viada“ programėle neužeinant į degalinės parduotuvę. Visi šie sprendimai yra daromi siekiant sutaupyti skubančio žmogaus laiką bei gerinti klientų patirtį „Viada“ degalinėse“, – teigė „Viada LT“ Kauno regiono degalinių vadovas.

Tai portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojų inicijuota tema. Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakcija neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia dalintis ir reikšti savo nuomonę.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Rekomenduojami video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA
  1. Konkurso pavadinimas: „Mieliausio augintinio rinkimai“.
  2. Konkurso organizatorius: MB „KAS VYKSTA“.
  3. Konkurso rėmėjas: KG VET ir QUATRO maistas augintiniams.
  4. Konkursas „Mieliausio augintinio rinkimai“ vyksta 2021 05 03 – 2021 05 30
    • Augintinių nuotraukas galite siųsti 2021 05 03 – 2021 05 16
    • Pirminis balsavimas už visus augintinius vyks: 2021 05 16 – 2021 05 23
    • Finalinis balsavimas už daugiausia balsų surinkusius dalyvius (10 augintinių) vyks 2021 05 24 – 2021 05 30
  5. Prizas skiriamas vienam asmeniui, nepriklausomai nuo to, kiek nuotraukų įkels.
  6. Pagrindinių prizų laimėtojai bus paskelbti 2021 m. gegužės mėn. 30 d.
  7. Dešimt dalyvių, surinkę daugiausiai balsų, bus apdovanoti rėmėjo QUATTRO šunų ir kačių maistu.
  8. Prizai:
    • Šunų kategorija:
      • 1 vieta. Šunų maistas – 60 kg.
      • 2 vieta. Šunų maistas – 30 kg.
      • 3 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
    • Kačių kategorija:
      • 1 vieta. Kačių maistas – 30 kg.
      • 2 vieta. Kačių maistas – 20 kg.
      • 3 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
  9. Specialus prizas įsteigtas MB „KAS VYKSTA“
  10. Dėl prizų atsiėmimo QUATTRO susisieks su konkurso dalyviais jų nurodytais kontaktais.
  11. Konkurso dalyvis norėdamas dalyvauti konkurse turi pateikti šiuos duomenis: Vardas, Pavardė; El. paštas; Kontaktinis telefono numeris; Augintinis: Šuo / katė / kitas.
  12. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad būtų talpinamos ir viešai skelbiamos nuotraukos. Konkurse dalyvauja tik augintinių nuotraukos.
  13. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad jų atsiųsta video medžiaga su augintiniais būtų naudojama portalo rengiamoje medžiagoje ir viešinama, tačiau konkurso balsavime nedalyvauja.
  14. Už „Mieliausio augintinio rinkimai” galima balsuoti spaudžiant balsavimo mygtuką. Balsų kiekis yra ribojamas. Iš vieno IP adreso leidžiama balsuoti 10 kartų per parą. Nustačius sukčiavimo atvejį, pasiliekama teisė pašalinti dalyvį ir anuliuoti balsus be perspėjimo.
  15. Tais atvejais kai nepavyksta pateikti nuotraukos per balsavimo formą, galima nuotrauką ir aprašymą siųsti el.paštu konkursas@kasvyksta.lt
  16. Jei atsiunčiamos kelios augintinio nuotraukos, redakcija pasilieka teisę balsavimui teikti vieną nuotrauką savo nuožiūra.
  17. Balsuodamas skaitytojas suteikia konkurso organizatoriui teisę tvarkyti IP adresą konkurso laimėtojo nustatymo ir sąžiningo balsavimo užtikrinimo tikslu.
  18. Kilus įtarimui, kad yra sukčiaujama siekiant surinkti kuo daugiau balsų, redakcija pasilieka teisę pašalinti sukčiaujantį dalyvį iš konkurso.
  19. Konkursas skirtas asmenims ne jaunesniems nei 16 metų.
  20. Konkurso dalyviai ir balsuojantys įsipareigoja laikytis konkurso taisyklių.
  21. Konkurso dalyvis supranta, kad anketoje minimų duomenų pateikimas, jų naudojimas ir viešas skelbimas konkurso metu yra būtina dalyvavimo konkurse sąlyga. Konkurso dalyvis sutinka, kad jo pateikti duomenys būtų publikuojami, viešai skelbiami ir kitaip naudojami dalyvavimo konkurse ir jo laimėtojų nustatymo tikslu. Konkurso dalyviai turi teisę bet kuriuo metu susipažinti su tvarkomais jų asmens duomenimis ir reikalauti juos ištaisyti ar sunaikinti. Dalyviui pareikalavus sunaikinti tvarkomus jo asmens duomenis, dalyvis praranda galimybę toliau dalyvauti konkurse.
  22. Konkurso organizatorius arba rėmėjas pasilieka teisę keisti konkurso taisykles iš anksto viešai apie tai portale KAS VYKSTA informavus dalyvius ir balsuojančius už juos.