Reklaminių stendų dvikova nestoja: „Kaunas 2022“ kviečia vilniečius užsukti – Kas vyksta Kaune
KAUNO KALĖDŲ RADIJAS:

Reklaminių stendų dvikova nestoja: „Kaunas 2022“ kviečia vilniečius užsukti

R. Tenio, skaitytojų nuotr. / „Kas vyksta Kaune“ montažas

Stipraus atgarsio sulaukusi VGTU (Vilnius TECH) universiteto reklama Kaune užvirė didelį susidomėjimą po to, kai Kaune pastatytuose stenduose klausė, ar tikrai studentai nori likti Kaune studijuoti, manyk, kad Kaunas prastesnis už Vilnių. Tiesa, tokia kompanija sulaukė didelio kauniečių pasipiktinimo, o skirtingų universitetų atstovai suskubo duoti atkirtį. Aistros netyla ir dabar – „Kaunas 2022“ komanda panašią kampaniją surengė Vilniuje pastatydami stendus, kviečiančius kitais metais aplankyti Kauną ir galbūt čia pasilikti ilgesniam laikui.

„Visus studentus, profesorius ir geros valios žmones kviečiame jau kitais metais apsilankyti Kaune. Esame įsitikinę, kad „Kaunas2022“ komandos ir Lietuvos bei užsienio partnerių ruošiama didžiulė programa patiks taip, kad rimtai pagalvosite pasilikti pas mus kur kas ilgesniam laikui“, – teigė „Kaunas 2022“ atstovai.

Anot nuotrauka pasidalinusių šaltinių, reklaminiai stendai pastatyti aplink studentų miestelį, prie Vilniaus TECH universiteto Vilniuje. Jau kitais metais Kaunas taps kultūros sostine, tad tokia reklama ragina aplankyti ir pamatyti daugybę Kaune vyksiančių renginių ir galbūt net likti čia ilgiau nei planuota.

Universitetų kovos

Viskas užvirė, kai reklama, kviečianti mokytis Vilniaus Gedimino technikos universitete („Vilnius Tech“), buvo pastatyta šalia įvažiavimo į KTU studentų miestelį tarsi provokacija Kauno akademinei bendruomenei. Joje yra klausiama, ar tikrai studentai ketverius metus nori mokytis Kaune.

Dar vienas stendas su klausimu „Ar tikrai esi ten, kur turi būti?“ pastatytas Studentų skvere Kauno centre. Internete plintančios nuotraukos greit išplito ir sulaukė daug reakcijų. Vieni pasijuokė iš reklamoje įveltos gramatinės klaidos, kiti į tokį komunikacijos ėjimą žvelgė kritiškai.

Į reklamą atsakė studentų bendruomenės, prie įvairių stendų studentai įsiamžino su iškabomis „taip“, atsakydami į pateiktus klausimus, o kiti įvairiose vietose fotografavosi su plakatais, kuriuose teigiama, kad „mes esame kur norime būti“.

Kilus sujudimui socialiniuose tinkluose, reklamos strategiją savo „Facebook“ paskyroje pakomentavo „Vilnius Tech“ Viešosios komunikacijos direkcijos direktorė Ilma Cikanaitė. Anot jos, tai yra „žaismingas ir drąsesnis būdas patraukti jaunosios auditorijos dėmesį, paskatinti juos pamąstyti ir pakviesti studijuoti „Vilnius Tech“.

„Reklaminė kampanija neneigia, ji klausia. Glaudžiai bendradarbiaujame su kitais universitetais: tiek atliekant mokslinius tyrimus, tiek studijų procesų gerinime. Ši reklaminė kampanija nėra nukreipta prieš kažką. Kviečiame studijuoti „Vilnius Tech“ iš visos Lietuvos, tad mūsų universiteto reklama yra daugelyje Lietuvos miestų“, – aiškino I. Cikanaitė.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Rekomenduojami video
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA