Lietuviai išrinko geriausią nealkoholinį alų: tai „Švyturys Ekstra nealkoholinis“

Lietuvos gyventojai „Švyturio“ nealkoholinį alų laiko geriausiu pasirinkimu. Tokią išvadą skelbia tyrimus atliekanti Šveicarijos organizacija „ICERTIAS“, vertinanti vartotojų patirtį bei pasitenkinimą šalyje parduodamų produktų kokybe.

Šių metų sausį atliktos apklausos metu Lietuvos gyventojai buvo paprašyti įvertinti, kuris nealkoholinio alaus gamintojas siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį. Praėjusių metų liepą lietuviai taip pat buvo apklausti, kuris šalyje parduodamas nealkoholinis alus, jų nuomone ir patirtimi, yra kokybiškiausias.

Abiem atvejais Lietuviai neabejodami įvardijo, kad tai – prekinis ženklas „Švyturys“ ir jo produkcija. Todėl gamintojas apdovanotas net dviem – „QUDAL“ (Quality Medal) ir „Best Buy Award“ – medaliais.

„Šie vartotojų vertinimai mums patvirtina, kad teisingai darome „Švyturio“ nealkoholinio alaus kokybės kartelę laikydami aukštai. Aukšti standartai yra „Švyturio“ kelias, net jeigu juo reikia plaukti prieš vėją, tam įpareigoja lyderystė ir prekės ženklo istorija“, – sako „Švyturio“ rinkodaros vadovas Andrius Bagdzevičius.

Šveicarų tyrimus patvirtina ir Lietuvos pirkėjų pasirinkimas parduotuvėse – 50 proc. šalyje parduodamo nealkoholinio alaus pagamina „Švyturys-Utenos alus“.

Išskirtinę kokybę lemia meistriškumas

Pirmuoju sertifikuotu alaus someljė Lietuvoje prieš 7 m. tapęs Jonas Lingys sako, kad dėl modernios membraninės „Švyturio Ekstra nealkoholinio“ alaus filtravimo technologijos, iš skonio nuo gretutinių produktų jis praktiškai neatskiriamas.

„Gamindami „Švyturio Ekstrą nealkoholinį“ pirmiausia išverdame įprastą „Švyturio Ekstrą“, tuomet membraninės mikrofiltracijos pagalba pašaliname alkoholį. Todėl šis nealkoholinis alus yra turtingo, išskirtinio skonio – nes „Ekstra“ pasižymi aukščiausios kokybės apyniais, salyklu, ir aišku, specialiomis mielėmis“, – sako J. Lingys.

„Švyturio” alaus someljė Jonas Lingys / Organizatorių nuotr.

„Nealkoholinis alus tampa vis populiaresne alternatyva įprastiems gaiviesiems gėrimams, tačiau ir šioje kategorijoje Lietuviai mėgsta išraiškingą, „ališką“ skonį. Dėl to gamindami šį produktą mes išsaugome įprastam alui būdingas skonines savybes“, – pasakoja „Švyturio“ alaus someljė.

Tiesa, naujausių technologijų įsisavinimas, naujų alaus rūšių kūrimas ir kitos didelės ambicijos visada reikalauja daug laiko, kruopštaus ir kantraus didelės komandos įsitraukimo. Vis dėlto, kaip rodo išskirtinės kokybės produktus vertinantis tyrimas, pastangos visuomet yra įvertinamos.

„Kokybės ir rezultatų nebūtų be aludarių meistriškumo: idėją seka daug bandymų, smulkmenų gludinimo, kad rezultatas būtų puikus. Tai nebūtų įmanoma be komandos aistros savo darbui ir troškimo užtikrintai būti geriausiais“, – sako daryklos, įkurtos dar 1784 m., rinkodaros vadovas A. Bagdzevičius.

„Švyturio” rinkodaros vadovas Andrius Bagdzevičius / Organizatorių nuotr.

Betarpiškas ryšys su bendruomene

Visgi, pasak A. Bagdzevičiaus, ties produktu aludarių tikslai nesibaigia, todėl ir vartotojams šis prekės ženklas reiškia daugiau bei asocijuojasi su bendruomene ir ilgaamžiškumu.

„Prisidedame prie didžiausių šalies renginių įgyvendinimo, edukuojame per degustacijas, kurių metu padedame ne tik susipažinti ir atskirti, bet ir derinti įvairias alaus rūšis su įvairiausiais patiekalais. Būdami kategorijos lyderiais jaučiame ne tik laisvę bet ir atsakomybę kurti ir vystyti alaus kultūrą“, – teigia A.Bagdzevičius.

Vedini daugiametės aludarystės patirties ir noro ja pasidalinti, aludariai prieš kelis metus Klaipėdoje visuomenei taip pat atvėrė „Švyturys Brewery“ daryklą, po kurios stogu telpa visa lietuviško alaus kultūra.

„Seniai pradėjome kurti ir toliau puoselėjame mūsų šalies alaus kultūrą. Mums alus niekada nebuvo tik gėrimas, o Lietuvoje vis daugiau vartotojų mano taip pat. Todėl jie savaip prisideda prie sukurtų produktų, puikių rezultatų ir visos lietuviškos alaus kultūros augimo“, – džiaugiasi A. Bagdzevičius.

Tyrimus atliekanti Šveicarijos organizacija „ICERTIAS“ alaus prekės ženklų analizę Lietuvoje atliko 2020 m. liepos mėnesį ir 2021 m. sausio mėnesį. Abu kartus visoje Lietuvoje apklausta po 1200 gyventojų, vertinant jų patirtį ir pasitenkinimo lygį su parduodamų produktų bei paslaugų kokybe, taip pat kainos ir kokybės santykiu.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA