Pirmadienio popietę paaiškėjo, kad kibernetiniai nusikaltėliai forume paskelbė dalies Lietuvoje registruotų „CityBee” klientų informaciją. Duomenys, kurie buvo įkelti viename iš kibernetinių įsilaužėlių pamėgtų forumų, yra trejų metų senumo. Naktį iš vasario 15 į 16 d. paaiškėjo nauji faktai, susiję su duomenų vagyste.
Kaip rašoma įmonės pranešime spaudai, visa su įvykiu susijusi informacija yra pateikta atsakingoms institucijoms. Siekiant apsaugoti klientų interesus ir išaiškinti nusikaltimą, bendradarbiaujama su Lietuvos policija.
Naktį iš vasario 15 į 16 d. kibernetiniai nusikaltėliai užsienyje registruotame forume paskelbė žinutę, kad turi ne tik dalies „CityBee” klientų vardus, pavardes ir asmens kodus, kaip buvo skelbta anksčiau, bet taip pat ir telefonų numerius, elektroninio pašto adresus, gyvenamosios vietos adresus, vairuotojų pažymėjimo numerius bei užkoduotus slaptažodžius.
Pavogtų „CityBee” klientų duomenų paskelbimas nepadarys jokios įtakos „CityBee” klientų finansinių paslaugų saugumui, nes bendrovė nekaupia jautrios informacijos susijusios su klientų mokėjimo būdais.
Paaiškėjus naujiems faktams, „CityBee” savo klientus, kurie bendrovės sistemoje registravosi iki 2018 m. vasario 22 d., ragina pakeisti savo slaptažodžius tiek „CityBee” sistemoje, tiek kitose sistemose, jei buvo naudotas toks pats ar panašus slaptažodis.
„CityBee” taip pat kuria specialią karštąją liniją. Visi, kurie bendrovės sistemoje registravosi iki 2018 m. vasario 22 d., rūpimus klausimus užduoti jau gali el. paštu [email protected]. Netrukus taip pat bus sukurta ir karštoji telefono linija.
Šiuo metu „CityBee” aiškinasi, kokiu būdu galėjo būti pavogti trejų metų senumo „CityBee” klientų duomenys.
Papildomą informaciją, susijusią su duomenų vagyste, „CityBee” pateiks vos tik išaiškės nauji faktai.