„The Roop“ toliau stebina: daina „Discoteque“ sumušė Lietuvos perklausų rekordą – Kas vyksta Kaune

„The Roop“ toliau stebina: daina „Discoteque“ sumušė Lietuvos perklausų rekordą

J. Urbonaitės nuotr.

Visos „Eurovizijos“ numylėtiniai „The Roop“ su praėjusį penktadienį išleista konkurso daina „Discoteque“ sumušė Lietuvos perklausų rekordą Spotify platformoje. Singlas tapo daugiausiai perklausų surinkusi daina per 1 savaitę Lietuvos teritorijoje, informuoja muzikos žurnalas REVIU.

Toks rekordas užfiksuotas patikrinus visų savaičių topų duomenis Spotify platformoje nuo pat jos išpopuliarėjimo Lietuvoje dienos, rašoma žurnalo pranešime žiniasklaidai. Maža to, „The Roop“ įveikė patys save – prieš tai buvęs rekordas taip pat priklausė jiems ir jų dainai „On Fire“.

Tiek perklausų Lietuvoje per savaitę, kiek surinko daina „Discoteque“ – virš 110 tūkst., nepavyko pasiekti jokiai kitai užsienio žvaigždei, pavyzdžiui, pasaulinius hitus leidžiančiai Billie Eilish, Arianai Grande, Drake, Tones and I ar Ed Sheeran, kurie mūsų šalyje ypač klausomi, populiarūs ir kadaise buvo užėmę tokias pat klausomiausiųjų pozicijas.

Lietuvos atlikėjų Top10 kiekvieną savaitę skelbiantis REVIU pabrėžia, jog šią savaitę top dešimtuko pirmąją vietą užėmusi daina „Discoteque“ yra pirma ne tik išimtinai tarp lietuvių atlikėjų, bet ir tarp užsienio. Toks atvejis Lietuvoje ypatingai retas. Beje, į šios savaitės topą sugrįžo ir istorinė daina „On Fire“.

Šis pasiekimas rodo, kad mūsų šalis yra patriotiška, besidominti ir palaikanti savo kūrėjus, tad mitas, jog savoje šalyje pranašu nebūsi, bent jau čia, Lietuvoje, tikrai nebegalioja. Taip pat ši statistika įrodo ir stiprią „Eurovizijos“ konkurso įtaką dainoms. Nors dažnai atsiranda komentuojančių, kad konkursas nieko vertas ar neturi galios, visgi patirtis rodo priešingai.

Be to, džiugu ir tai, kad, stebint pastarųjų 5 metų perklausų tendencijas, yra matoma, kad kuo toliau, tuo labiau Lietuvoje yra klausomasi vietinių atlikėjų kūrybos. Šiuo metu bendrą Spotify perklausų šimtuką lietuvių dainos sudaro apie 20 procentų, kai tuo tarpu 2016-tais į jį patekdavo vos du ar keli atlikėjai – ten visada karaliaudavo Amerikos, Anglijos ir kitų Europos šalių muzikantai. Tad, nors ir esant karantinui, domėjimasis lietuviška muzika išgyvena pakilimo laikotarpį.

Tikėkimės, jog „The Roop“ fenomenas ir sėkmė įkvėps bei paskatins kitus šalies atlikėjus drąsiau nerti į Lietuvos rinką ir nebijoti patikėti, kad konkurencija su užsienio atlikėjais čia yra įmanoma.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA