Per kelias minutes sugalvotas projektas „Mindletic“ siekia tapti socialiniu verslu – Kas vyksta Kaune

Per kelias minutes sugalvotas projektas „Mindletic“ siekia tapti socialiniu verslu

„Facebook“nuotr.

Pirmoji pandemijos banga daugumą išmušė iš vėžių, tačiau Ieva Vaitkevičiūtė šį sudėtingą laikotarpį išnaudojo produktyviai, jai užgimė naujas startuolis „Act On Crisis“ šiuo metu žinomas kaip „Mindletic“. Šio startuolio koncepcija – tai programėlė, suteikianti emocinę pagalbą ir skatinanti rūpinimąsi savimi bei emocinio raumens auginimą. „Mindletic“ – būtent ta erdvė, kurioje kiekvienas gali užsiauginti tą emocinį raumenį bei treniruoti savo protą individualiai, su bendruomene arba sertifikuotu psichologu video skambučio būdu.

Išaugtas pavadinimas

Ankstesnysis pavadinimas „Act On Crisis“ taip pat gimęs pandemijos metu, po pusės metų spartaus ir sėkmingo judėjimo į priekį buvo išaugtas, rašoma „ChangeMakers’ON“ pranešime žiniasklaidai.

„Po pusės metų judėjimo į priekį su pavadinimu „Act On Crisis“, nusprendėme, jog šis pavadinimas neatitinka mūsų vizijos, kuri yra daug platesnė ir susijusi ne tik su kriziniais laikotarpiais. Mes tikime, jog reiktų treniruoti savo emocinį raumenį lygiai taip pat kaip ir fizinį. Pradedant nuo gebėjimo pamatuoti esama savijautą ir pasirinkimo pačių tinkamiausių ar vertingiausių priemonių emociniam raumeniui stiprinti ir tuo pačiu didinti savo „mindletiškumą“, taip kaip didinam fizinį atletiškumą. Mes tikime, jog visada galime būti stipresni, atsparesni ir ilgainiui išmoksime pakelti vis daugiau, panašiai kaip ir tą štangą sporto klube“, – teigė I. Vaitkevičiūtė.

Nenumatyti sunkumai, o vėliau – netikėti laimėjimai

Sunkumai ir „akmenys kelyje“ yra neišvengiama dalis kiekvieno startuolio augime. Nors „Mindletic“ itin sparčiai plečiasi ir sulaukia tarptautinio pripažinimo bei pelnytos sėkmės, nenumatytos kliūtys buvo neišvengiamos.

„Visada atsiranda kažkas ko neapgalvojai ir tenka suktis iš padėties. Mes neapgalvojome jog viską reikia dokumentuoti ir saugoti, dėl šios klaidos pasimetė daug kūrinių, kuriuos buvome sukūrę. Taip pat, pavadinimas „Act On Crisis“ buvo skubotas ir neapgalvotas ir ateityje sukėlė sunkumų. „Act On Crisis“ aš sugalvojau per kelias minutes, savaitgalį, visai neapgalvojusi, jog šis projektas galėtų išaugti iki didesnio. „Act On Crisis“ buvo skubotas ir neatspindėjo visos vizijos. Žinoma, jo keitimo procese susidūrėme su daug sunkumų“, – teigia startuolio įkūrėja I. Vaitkevičiūtė.

Bet pasakodama apie startuolio išgyvenimus I. Vaitkevičiūtė labai nedūsauja, kadangi laimėjimų ir pelnytos sėkmės buvo kur kas daugiau.

„Vos tik paskelbus apie šią idėją, atsirado daug susidomėjusių ir norinčių prisidėti žmonių. Mane tikrai nustebino toks žmonių atsidavimas bei geranoriškumas. Tai tikrai palengvino daugelį dalykų, dėl kurių sukau galvą, galvodama iš kur gausiu tiek rankų jiems padaryti“, – pasakojo I. Vaitkevičiūtė.

Taip pat po „ChangeMakersON“ organizuoto socialinio verslo hakatono laimėjo galimybę pusę metų dalyvauti socialinio verslo akseleratoriuje ir šiuo metu jau yra pasinaudoję profesionalų konsultacijomis, kuriose aptariamas verslo vystymasis, vadybos specifika, finansų analitika bei įvairūs teisiniai klausimai. Ateityje, jie planuoja pasinaudoti konsultacijomis, kurios yra susijusios su poveikio matavimu bei kitais vadybos klausimais.

Socialinio verslo akseleratorius ir tvarūs problemų sprendimo būdai

Įsišaknijusios problemos reikalauja tvarių sprendimo būdų, o būtent verslo akseleratorius, gali suteikti profesionalią pagalbą išspręsti šias problemas tvariais būdais.

„Būtent socialinio verslo akseleratorius gali, su profesionalų iš verslo pasaulio pagalba, padėti spręsti socialinio verslo problemas tvariai, t.y. , kad tai nebūtų vienkartiniai projektai susitelkę į vieną sprendimo būdą, o ypatingai kai kalbame apie tokias gajas socialines problemas, kurios yra įsišaknijusios ir natūraliai reikalauja sisteminių ir tvarių sprendimų. Būtent toks Socialinio verslo akseleratorius, gali padėti išvystyti tvarius ir tikrai sisteminius pokyčius ir juos vykdyti padėsiančius projektus mūsų visuomenėje“, – teigė I. Vaitkevičiūtė.

Stipri idėjos vizija raktas į sėkmę

I. Vaitkevičiūtė paklausta, ką patartų kitiems augantiems startuoliams, ilgai nedvejoja – atsakymas aiškus. Pasak „Mindletic“ įkūrėjos, labai svarbu turėti ištvermės ir nepamesti savo vizijos.

„Jeigu turi stiprią, stabilią idėjos viziją, dėl kurios eini tai visi nesklandumai ar „akmenys kelyje“ bus tik nauja patirtis. Svarbiausia, turėti tvirtą savo paties viziją, grindžiama vertybėmis, kurias propaguoji. O kai vizija tvirta ir aiški – kertiniai organizacijos nariai gali susivienyti, vedami tų pačių vertybių ir išvystyti tvarų ir sėkmingą projektą.“

Kokie ateities planai?

„Ateities vizija tvirta ir aiški. Norime būti socialiniu verslu, nešančiu socialinį poveikį platesniame kontekste. „Mindletic“ pagalba stiprinti psichinę sveikatą ir didinti prieinamumą pažeidžiamoms arba mažiau galimybių turinčioms grupėms. Norime tapti tarptautiniu emocinio sporto klubu, kuriame kiekvienas galėtų treniruoti savo emocinį raumenį“, – teigė I. Vaitkevičiūtė.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Sponsored Video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA
  1. Konkurso pavadinimas: „Mieliausio augintinio rinkimai“.
  2. Konkurso organizatorius: MB „KAS VYKSTA“.
  3. Konkurso rėmėjas: KG VET ir QUATRO maistas augintiniams.
  4. Konkursas „Mieliausio augintinio rinkimai“ vyksta 2021 05 03 – 2021 05 30
    • Augintinių nuotraukas galite siųsti 2021 05 03 – 2021 05 16
    • Pirminis balsavimas už visus augintinius vyks: 2021 05 16 – 2021 05 23
    • Finalinis balsavimas už daugiausia balsų surinkusius dalyvius (10 augintinių) vyks 2021 05 24 – 2021 05 30
  5. Prizas skiriamas vienam asmeniui, nepriklausomai nuo to, kiek nuotraukų įkels.
  6. Pagrindinių prizų laimėtojai bus paskelbti 2021 m. gegužės mėn. 30 d.
  7. Dešimt dalyvių, surinkę daugiausiai balsų, bus apdovanoti rėmėjo QUATTRO šunų ir kačių maistu.
  8. Prizai:
    • Šunų kategorija:
      • 1 vieta. Šunų maistas – 60 kg.
      • 2 vieta. Šunų maistas – 30 kg.
      • 3 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
    • Kačių kategorija:
      • 1 vieta. Kačių maistas – 30 kg.
      • 2 vieta. Kačių maistas – 20 kg.
      • 3 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
  9. Specialus prizas įsteigtas MB „KAS VYKSTA“
  10. Dėl prizų atsiėmimo QUATTRO susisieks su konkurso dalyviais jų nurodytais kontaktais.
  11. Konkurso dalyvis norėdamas dalyvauti konkurse turi pateikti šiuos duomenis: Vardas, Pavardė; El. paštas; Kontaktinis telefono numeris; Augintinis: Šuo / katė / kitas.
  12. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad būtų talpinamos ir viešai skelbiamos nuotraukos. Konkurse dalyvauja tik augintinių nuotraukos.
  13. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad jų atsiųsta video medžiaga su augintiniais būtų naudojama portalo rengiamoje medžiagoje ir viešinama, tačiau konkurso balsavime nedalyvauja.
  14. Už „Mieliausio augintinio rinkimai” galima balsuoti spaudžiant balsavimo mygtuką. Balsų kiekis yra ribojamas. Iš vieno IP adreso leidžiama balsuoti 10 kartų per parą. Nustačius sukčiavimo atvejį, pasiliekama teisė pašalinti dalyvį ir anuliuoti balsus be perspėjimo.
  15. Tais atvejais kai nepavyksta pateikti nuotraukos per balsavimo formą, galima nuotrauką ir aprašymą siųsti el.paštu konkursas@kasvyksta.lt
  16. Jei atsiunčiamos kelios augintinio nuotraukos, redakcija pasilieka teisę balsavimui teikti vieną nuotrauką savo nuožiūra.
  17. Balsuodamas skaitytojas suteikia konkurso organizatoriui teisę tvarkyti IP adresą konkurso laimėtojo nustatymo ir sąžiningo balsavimo užtikrinimo tikslu.
  18. Kilus įtarimui, kad yra sukčiaujama siekiant surinkti kuo daugiau balsų, redakcija pasilieka teisę pašalinti sukčiaujantį dalyvį iš konkurso.
  19. Konkursas skirtas asmenims ne jaunesniems nei 16 metų.
  20. Konkurso dalyviai ir balsuojantys įsipareigoja laikytis konkurso taisyklių.
  21. Konkurso dalyvis supranta, kad anketoje minimų duomenų pateikimas, jų naudojimas ir viešas skelbimas konkurso metu yra būtina dalyvavimo konkurse sąlyga. Konkurso dalyvis sutinka, kad jo pateikti duomenys būtų publikuojami, viešai skelbiami ir kitaip naudojami dalyvavimo konkurse ir jo laimėtojų nustatymo tikslu. Konkurso dalyviai turi teisę bet kuriuo metu susipažinti su tvarkomais jų asmens duomenimis ir reikalauti juos ištaisyti ar sunaikinti. Dalyviui pareikalavus sunaikinti tvarkomus jo asmens duomenis, dalyvis praranda galimybę toliau dalyvauti konkurse.
  22. Konkurso organizatorius arba rėmėjas pasilieka teisę keisti konkurso taisykles iš anksto viešai apie tai portale KAS VYKSTA informavus dalyvius ir balsuojančius už juos.