„Luminor“ klientai negali pasinaudoti bekontakčiu atsiskaitymu: pašalinti problemos kol kas nepavyko – Kas vyksta Kaune

„Luminor“ klientai negali pasinaudoti bekontakčiu atsiskaitymu: pašalinti problemos kol kas nepavyko

delfi.lt 2020/12/02 19:54
DELFI nuotr.

„Luminor“ banko klientai skundžiasi užsisakę bekontaktes mokėjimų korteles, tačiau susidūrę su nesklandumais dėl jų veikimo. Anot jų, bekontaktė mokėjimo paslauga naujose kortelėse neveikia, o tai tęsiasi jau antras mėnuo. Patys „Luminor“ banko atstovai tikina problemą žinantys ir sprendžiantys.

„Luminor“ išduoda naujas bekontaktes mokėjimo korteles, tačiau jose neveikia bekontaktė mokėjimo paslauga“, – štai apie tokią problemą pasakojo į redakciją kreipęsis skaitytojas Laurynas (asmuo red. žinomas – „Delfi“).

Jo teigimu, ši situacija jau tęsiasi du mėnesius, o bankas vyrui pagaminęs jau tris naujas korteles, tačiau visose jose ši paslauga neteikiama.

„Delfi“ komentaro kreipėsi į „Luminor“ banko komunikacijos vadovę Indrę Baltrušaitienę. Ji teigė, kad bankas apie šią problemą žino, tačiau specialistams iki šiol nepavyko nustatyti, kas tiksliai blokuoja bekontaktį atsiskaitymą.

„Labai atsiprašome kliento dėl patirtų nepatogumų. Visos „Luminor“ kortelės turi bekontakčių atsiskaitymų funkciją, kuri veikia be sutrikimų, tačiau mūsų specialistai šiuo metu nagrinėja kelis pranešimus, kuriuose nurodoma, kad aktyvavus naujas korteles, bekontaktis atsiskaitymas neveikia.

Tokiomis kortelėmis yra visiškai saugu naudotis, jomis ir toliau galima atsiskaityti suvedus PIN kodą, tačiau iki šiol tiksliai nenustatytas trikdis blokuoja bekontakčio atsiskaitymo funkcijos veikimą.

Mūsų turimais duomenimis, funkcija blokuojama aktyvavus kai kurias korteles PIN kodu. Šiuo metu ieškome sutrikimo priežasties ir esame tikri, kad ši funkcija visiškai bus atkurta išvengiant kortelės keitimo“, – teigė ji.

Anot atstovės, su tokiu nepatogumu susiduria labai nedidelis skaičius klientų Baltijos šalyse.

„Mes stengiamės kiek įmanoma greičiau išsiaiškinti visas aplinkybes ir problemą išspręsti“, – sakė I. Baltrušaitienė.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Sponsored Video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA