„Maximos“ pyrago paragavusi kaunietė įspėja – žiūrėkite, ką dedate į burną | Kas vyksta Kaune

„Maximos“ pyrago paragavusi kaunietė įspėja – žiūrėkite, ką dedate į burną

Skaitytojos nuotr., „Kas vyksta Kaune“ montažas

Tik prieš porą dienų „Kas vyksta Kaune“ nuskambėjo istorija apie pratęsto galiojimo „Maximos“ sultis, o kauniečiai prekybos tinklui ir vėl turi rimtų priekaištų. Viena skaitytoja neseniai parduotuvėje pirktame pyrage teigia radusi vielos gabalą.

„Gero skonio mėgėjams! Bevalgant pyragą, radome apie 10 cm vielutes, netgi dvi. Jau nebe pirmą kartą, tai maltoje mėsoje, tai dabar pyrage!“ – Vaišvydavos „Maximoje“ trečiadienį įsigytu gaminiu piktinosi kaunietė.

Ji ragino žmones būti atsargius bevalgant ir bet ką perkant parduotuvėse. Tokie atvejai, moters teigimu, pasitaiko vis dažniau. Skaitytoja tikėjosi, kad už maisto ruošimą atsakingi asmenys atkreips dėmesį ir bus atidesni.

„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare apgailestavo ir prekybos tinklo vardu atsiprašė klientės dėl nemalonaus incidento.

„Maisto gamybos padalinių darbas yra organizuojamas laikantis aukštų higienos ir kokybės reikalavimų. Pagal pirminį vertinimą galime patikinti, kad nuotraukoje užfiksuota viela nėra naudojama kepyklose nei kaip įrankis, nei žaliavos pakuotės dalis. Šio kepinio tešla maišoma ir kočiojama rankomis, todėl yra minimali tikimybė, kad darbuotojas neužčiuoptų tokios vielos, jeigu ji, tarkim, buvo kaip žaliavos (miltų ar kremo) priemaišos dalis“, – aiškino E. Dapkienė.

Anot jos, su tokiu incidentu prekybos tinklas anksčiau susidūręs nebuvo. „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė patikino, kad bus atliktas kepyklos ir pačios parduotuvės patikrinimas, o pirkėjai grąžinti pinigai už įsigytą gaminį.

E. Dapkienė iš klientės taip pat pageidavo papildomos informacijos, nurodant datą ir valandą, kada buvo įsigytas kepinys, prekybos tinklo atstovai norėtų pamatyti ir pačią vielos dalį.

„Maisto gamybos kontrolei, kokybei ir jos priežiūrai skiriame didžiulį dėmesį. Jei taip atsitinka, kad nusipirkta prekė nebuvo kokybiška ar pastebėjus kitus galimus pažeidimus, prašome kreiptis nemokama „Maximos“ informacijos linija klientams 8 800 200 50 arba parašyti klientai@maxima.lt“, – aiškino E. Dapkienė.

Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA