Netikėtas „Volfas Engelman“ sprendimas Kaune – nealkoholinis alus iš reklamos kolonų

Šeštadienį vykusios Aludarių dienos šventės metu Kaune AB „Volfas Engelman“ alaus darykla įgyvendino netikėtą rinkodaros komunikacijos sprendimą – nealkoholinį alų pilstė tiesiai iš reklamos kolonų ir nemokamai juo vaišino kauniečius bei miesto svečius.

„Būdami itin konkurencingos rinkos dalimi, nuolat stengiamės išsiskirti ir ieškome unikalių, įdomių komunikacijos sprendimų. Šiemet, sudarydami Aludarių dienos programą Kaune, planavome vaišinti miestiečius nealkoholiniu alumi, norėjome sukurti žmonėms tikrą šventę. Kūrybiniame procese gimė idėja ragautuvėms panaudoti įprastas reklamos kolonas. Mūsų žiniomis, toks sprendimas dar nebuvo įgyvendintas nei Lietuvoje, nei pasaulyje“, – pasakoja „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis.

Kaip rašoma „Volfas Engelman“ pranešime žiniasklaidai, šio sprendimo techninis įgyvendinimas nebuvo paprastas, nes į reklamos kolonas teko įmontuoti alaus pilstymo įrangą. Bravoro komanda ir partneriai („JCDecaux“) sėkmingai susidorojo su šiuo iššūkiu, ir Tarptautinės aludarių dienos proga dvi reklamos kolonos Kauno miesto centre vienai dienai virto nealkoholinio alaus barais.

„Volfas Engelman“ alaus darykla įgyvendino netikėtą rinkodaros komunikacijos sprendimą / Organizatorių nuotr.

Visą popietę nealkoholinį alų iš reklamos kolonų pilstė bravoro komandos žmonės. Susidomėję galėjo nemokamai paragauti dviejų rūšių nealkoholinio alaus – šviesiojo ir vyšnių skonio kriek. „Daugumai toks sprendimas buvo dar nematytas, todėl žmonėms buvo įdomu patirti kažką naujo“, – teigia M. Matukaitis.

Aludarių dienos šventės metu bravoras taip pat suorganizavo virtualią nacionalinę nealkoholinio alaus degustaciją. Per ją apie nealkoholinio alaus rūšis, jo vartojimą, skonines ypatybes ir gamybos procesą pasakojo ilgametę patirtį turintys „Volfas Engelman“ aludariai Petras Sadovskis ir Giedrius Valančius. Virtualioje nealkoholinio alaus degustacijoje dalyvavo daugiau nei 100 tūkst. šiuo gėrimu besidominčių žmonių.

Tokie netradiciniai sprendimai buvo pasitelkti atsižvelgiant į dabartinę situaciją ir dėl COVID-19 pandemijos įvestus apribojimus siekiant sumažinti tiesioginį kontaktą: „Trečius metus besitęsiančios tradicijos nutraukti neketinome, todėl net ir dabartinėmis aplinkybėmis norėjome sukurti žmonėms šventę ir padėkoti aludariams.

Turėjome rasti kitokių sprendimų, kurie leistų išvengti didelio žmonių susibūrimo vienoje vietoje, bet kartu pritraukti į šventę kuo daugiau dalyvių. Taip gimė virtualios nacionalinės nealkoholinio alaus degustacijos, nealkoholinio alaus pilstymo iš reklamos kolonų ir statinės vežimo nuo senamiesčio iki bravoro senoviniais automobiliais idėjos“, – pasakoja M. Matukaitis.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA