Geros žinios: taip reikalingas viadukas netrukus bus atidarytas

NAUJAUSIOS ŽINIOS

A6 kelią ties Kauno laisvąja ekonomine zona (LEZ) kertančio viaduko statybos eina į pabaigą. Greitis šioje kelio atkarpoje dar ribojamas, bet greičio kalnelis išmontuotas, o darbus galutinai baigti „Kauno tiltai“ planuoja iki rudens.

Kaip „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare nurodė „Kauno tiltų“ komunikacijos specialistė Giedrė Samulionytė-Lekavičienė, šiuo metu vykdomi baigiamieji asfalto dangos įrengimo darbai atkarpoje tarp Kauno LEZ ir viaduko, atliekami smulkūs apdailos darbai. Taip pat diegiamos eismo saugos priemonės: ženklai, ženklinimas.

„Kadangi pagrindiniame kelyje A6 šiuo metu yra nutrintos horizontaliojo ženklinimo linijos bei vykdomi kiti darbai, greitis statybvietės zonoje ribojamas iki 50 km/val.“ – informavo „Kauno tiltų“ atstovė, pridėjusi, kad greičio ribojimo kalnelis išmontuotas.

Šis gana aštrus kalnelis, beje, gerokai trikdė Kauno vairuotojus praėjusią žiemą, mat buvo paliktas net ir per technologinę pertrauką, kai nuo 2019-ųjų gruodžio 20 d. iki 2020 m. kovo 15 d. darbai dėl oro sąlygų nevyko.

„Greičio slopinimo kalneliai yra saugos priemonė, užtikrinanti reikiamą, saugų greitį. Ši priemonė skirta tiek eismo dalyvių, tiek darbuotojų bei statomo objekto saugumui“, – šių metų vasarį sakė G. Samulionytė-Lekavičienė.

Kadangi gruodžio antroje pusėje buvo betonuojama viaduko perdanga, klojiniai, dalis pastolių ir laikinos atramos per technologinę pertrauką liko. Greitis iki 30 km/val. su „gulinčiu policininku“, kuris užtikrintų vairuotojus pakankama pristabdant, „ribotas tam, kad galimo įvykio metu eismo dalyviai būtų apsaugoti nuo krentančių elementų“.

Visgi kalnelio jau kurį laiką nebėra, o labai greitai kauniečiai galės naudotis nauja jungtimi su Kauno LEZ. Kaip detalizavo G. Samulionytė-Lekavičienė, rugpjūtį didesnė dalis darbų bus vykdoma tie buvusiu Narėpų apsisukimu.

Čia naikinsima salelė, buvusi skiriamojoje juostoje, bus įrengta nauja salelė ties išvažiavimu į Kelininkų gatvę, įrengtas horizontalus ženklinimas ir atitvarai A6 kelio skiriamojoje juostoje.

„Planuojama fizinių darbų objekte pabaiga – rugpjūčio pabaiga. Šio projekto tikslas – panaikinti vieno lygio sankryžą ties LEZ’u ir Narėpais. Po rekonstrukcijos visi srautai kryptis galės keisti be susikirtimo (avarinių) taškų. Tai itin svarbu, kadangi eismo srautas į LEZ yra didelis, o A6 kelyje eismo intensyvumas – aukštas“, – aiškino „Kauno tiltų“ atstovė.

52 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

IX forto monumentą atgaivins masinis rumunų menininkės projektas

Pasaulinio garso smuikininkė su Kauno bigbendu kvies atrasti paslėptą akmenį

Prieš savaitę „pasižymėjęs“ pareigūnų eskortas toliau siautėja Kauno keliuose

„Žalgirio“ marškinėlius vėl apsivilkęs T. Dimša priverstas išvykti į Ispaniją

Pareigūnai prašo atpažinti Šilainių „Iki“ užfiksuotą vyrą

Pirmas vizitas per 20 metų: į Lietuvą atvyko Prancūzijos prezidentas E. Macronas

Remonto Kauno apskrityje sulauks vienas blogiausių šalies krašto kelių

Kauno centru kaip pakilimo taku: praskrido trigubai greičiau nei leista

Keičiasi sergančiųjų koronavirusu amžius: infekcija serga 111 vaikų

Tragedija Kaune: per avariją žuvo žmogus