Lietuvoje veikiančio „Luminor“ banko klientai vėl skundžiasi sutrikimais, naudojantiems m.parašą nėra galimybės prisijungti prie interneto ar mobiliojo banko, o visos klientų aptarnavimo linijos – išjungtos.
„Gal žinote, kas vyksta su „Luminor“ banku, nepavyksta prisijungti prie sąskaitos m-parašu, po to rašo, kad blokuojamas prisijungimas ir dėl atblokavimo nurodo skambinti tel. 1608, o bandant paskambinti nurodytu telefonu, nurodo, kad skambint vėliau… Tai kaip atsiblokuot?“, – klausia kaunietė.
Kaip socialiniame tinkle „Facebook“ pranešė pats bankas, prisijungimas m.parašu negalimas dėl sutrikusios Registrų centro veiklos.
„Atkreipiame dėmesį, kad vis dar yra sutrikusi Registrų centro veikla, todėl klientai, kurie prisijungdami prie interneto ar mobiliojo banko naudoja m. parašą, gali patirti nesklandumų. Kol Registrų centras sprendžia susidariusią situaciją, „Luminor“ siūlo naudoti kitą prisijungimo būdą: Smart-ID arba kodų generatorių“, – pranešė bankas.
Tuo tarpu, su nesklandumais susiduriantys klientai nukreipiami susisiekti su banku asmenine žinute „Facebook“ arba el. paštu, mat pasiskambinti bendruoju telefonu apskritai neįmanoma – jis išjungtas.
„Pateikite savo telefono numerį. Skubos tvarka su jumis susisieksime ir padėsime išspręsti problemą. Atsiprašome už nepatogumus“, – rašo bankas.
Klientų pastebėjimu, jungiantis prie kitų bankų m.parašas veikia, o „Luminor“ blokuoja visus įmanomus prisijungimus prie banko. „Paskutinis kantrybės lašas, įmonių sąskaitos užblokuotos, pavedimų neįmanoma daryti“, – piktinasi klientai.
Kaip teigia „Luminor“, bankas naudoja tokį m. parašo sprendimą, kuris tiesiai eina per Registrų centrą. Kai kurie kiti bankai į procesą įtraukia mobiliojo ryšio operatorius, todėl jų techniniai sprendimai yra kitokie. „Dėl šios priežasties šiuo metu susiduriame su skirtingomis situacijomis“, – rašo bankas.
Primename, kad po Vilniuje vykusios liūties pirmadienio vakarą trūkus vamzdžiui buvo užpilta Registrų centro serverinė ir sutriko daugelio įstaigos valdomų sistemų veikla.