Net ir pasibaigus karantinui, lietuviai toliau masiškai perka maistą internetu – Kas vyksta Kaune

Net ir pasibaigus karantinui, lietuviai toliau masiškai perka maistą internetu

BNS 2020/07/11 21:06
R. Tenio nuotr.

Maisto prekių į namus vežėjai sako, kad dėl koronaviruso COVID-19 pandemijos paskelbtas karantinas negrįžtamai pakeitė maisto produktų užsakymo į namus rinką. Anot jų, nors užsakymų srautas ėmė mažėti dar neatšaukus karantino, o po to smuko dar labiau, tačiau vistiek išlieka didesnis nei buvo iki karantino paskelbimo kovo mėnesio viduryje.prakyba in

Pokyčiai rinkoje vienas įmones paskatino tobulinti paslaugų kokybę Lietuvoje, tuo metu kitos planuoja investicijas ir plėtrą kitose šalyse.

„Barbora“: užsakymų srautas išlieka didesnis nei prieš karantiną

Baltijos šalyse veikiančios elektroninės maisto produktų parduotuvės „Barbora“ vadovas Andrius Mikalauskas teigia, kad situacija rinkoje stabilizavosi baigiantis karantinui, nes jo pradžioje užsakymų buvo dešimt kartų daugiau nei įprastai.

„Užsakymų srautas tiek rinkoje, tiek „Barboroje“ sumažėjo, tačiau išlieka žymiai didesnis nei iki karantino. Matome, kad į laikotarpį buvusį iki karantino negrįšime. Nauji klientai spėjo priprasti prie patogaus būdo apsipirkti internetu. Manau, kad klientų srautas ateityje toliau sparčiai augs“, – BNS sakė A. Mikalauskas.

Pasak jo, karantino laikotarpiu didėjo ir „Barboros“ pardavimai Latvijoje bei Estijoje.

„Šiuo metu „Barbora“ toliau stiprina savo pozicijas esamose rinkose. Atviros lieka ir durys už Baltijos šalių ribų“, – tvirtino A. Mikalauskas.

„Greituolis“ planuoja plėtrą užsienio rinkose

Maisto ir kitų prekių iš „Iki“ parduotuvių užsakymo mobiliąją programėlę „Lastmile“ valdančios bendrovės „Greituolis“ vadovas Tadas Norušaitis teigia, kad įmonė plečiasi Lietuvoje ir ieško galimybių pradėti veiklą užsienio rinkose.

Lietuvoje nuo rugpjūčio mėnesio pradės veikti elektroninės parduotuvės interneto svetainė, palengvinsianti apsipirkimus vyresnio amžiaus žmonėms, tuo metu užsienyje veiklą planuojama pradėti 2021 metais.

„Yra kelios šalys, bet konkrečios dar nepasirinkome. Svarstome ir apie artimąjį užsienį – Latvija ir Estija, ir apie didžiąsias Europos valstybes, pavyzdžiui, Prancūziją ir Vokietiją. Paslaugas kitose šalyse planuojame kitais metais, gal net pačioje metų pradžioje“, – BNS sakė R. Norušaitis.

Pasak jo, Prancūzija yra šiek tiek patrauklesnė, nes ten internetinė prekyba yra plėtojama jau pakankamai seniai, tuo metu Vokietijoje lūžis įvyko per koronaviruso epidemiją, iki kurios į elektroninę prekybą buvo žiūrima labai konservatyviai.

Anot „Greituolio“ vadovo, bendrovę taip pat domina Danija, kur tokios paslaugos „įgauna pagreitį, bet rinka mažesnė“, taip pat kai kurios Skandinavijos šalys.

„Rimi“: dalis priimtų darbuotojų grįžo į ankstesnius darbus

Mažmeninės prekybos bendrovės „Rimi Lietuva“ elektroninės komercijos direktoriaus Vaido Lukoševičiaus teigimu, šiuo metu bendrovė didžiausią dėmesį skiria paslaugų kokybės užtikrinimui ir plėtrai Lietuvoje.

Dėl koronaviruso epidemijos išaugus maisto prekių pristatymo į namus paslaugų poreikiui, „Rimi Lietuva“ elektroninę parduotuvę atidarė šiek tiek anksčiau negu buvo planuota, o dėl ypatingai didelio paslaugų poreikio per karantiną vyko ir plėtra.

„Artėjant karantino pabaigai plėtra nesustojo, nors užsakymų skaičius šiek tiek sumažėjo (…) Kurjerių ir prekių surinkėjų darbą perskirstėme, išplėtus prekių pristatymo į namus teritorijas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Nuo šios savaitės šią paslaugą teikiame ir Palangos mieste“, – BNS nurodė V. Lukoševičius.

Pasak jo, koronaviruso plitimo piko metu gausėjant užsakymų, dalį darbuotojų „Rimi“ priėmė laikinai – jie atėjo iš sektorių, kurių veikla buvo sustojusi. Pasibaigus terminuotoms sutartims, darbuotojų skaičius natūraliai sumažėjo – dalis jų grįžo į ankstesnius darbus.

Elektroninės prekybos paslaugas „Rimi“ grupės įmonės jau teikia ir Latvijoje bei Estijoje.

Karantinas pakeitė vartotojų įpročius

Visi trys pašnekovai tvirtina, kad koronaviruso krizė ir karantinas pakeitė vartotojų, dalis kurių iki tol nebuvo pirkę maisto produktų internetu, įpročius.

„Vis daugiau žmonių supranta, kad ir maistą galima pirkti internetu, nes ne visi mokėjo tą daryti“, – tvirtino T. Norušaitis. Anot jo, klientai taip pat pradeda suprasti, kad už maisto produktų pristatymą į namus reikia mokėti, šios paslaugos kaina „negali būti nuline“.

V. Lukoševičiaus teigimu, intensyviausiu koronaviruso plitimo šalyje metu pirkėjai rinkosi ne tik prekių pristatymą į namus, bet ir atsiėmimą specialiai tam skirtuose punktuose.

„Barboros“ vadovo teigiu, pirkinių atsiėmimo stotelėmis „Barbora Express“ naudojosi ne tik mažesnių miestų gyventojai, bet ir poilsiauti prie ežerų ar į kurortus vykstantys didmiesčių gyventojai.

„Išvykdami iš namų, jie užsako prekes su atsiėmimu, pavyzdžiui, Utenos, Zarasų ar Palangos „Barbora Express“ stotelėse ir pakeliui jas pasiima“, – sakė A. Mikalauskas.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Sponsored Video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA
  1. Konkurso pavadinimas: „Mieliausio augintinio rinkimai“.
  2. Konkurso organizatorius: MB „KAS VYKSTA“.
  3. Konkurso rėmėjas: KG VET ir QUATRO maistas augintiniams.
  4. Konkursas „Mieliausio augintinio rinkimai“ vyksta 2021 05 03 – 2021 05 30
    • Augintinių nuotraukas galite siųsti 2021 05 03 – 2021 05 16
    • Pirminis balsavimas už visus augintinius vyks: 2021 05 16 – 2021 05 23
    • Finalinis balsavimas už daugiausia balsų surinkusius dalyvius (10 augintinių) vyks 2021 05 24 – 2021 05 30
  5. Prizas skiriamas vienam asmeniui, nepriklausomai nuo to, kiek nuotraukų įkels.
  6. Pagrindinių prizų laimėtojai bus paskelbti 2021 m. gegužės mėn. 30 d.
  7. Dešimt dalyvių, surinkę daugiausiai balsų, bus apdovanoti rėmėjo QUATTRO šunų ir kačių maistu.
  8. Prizai:
    • Šunų kategorija:
      • 1 vieta. Šunų maistas – 60 kg.
      • 2 vieta. Šunų maistas – 30 kg.
      • 3 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Šunų maistas – 10 kg.
    • Kačių kategorija:
      • 1 vieta. Kačių maistas – 30 kg.
      • 2 vieta. Kačių maistas – 20 kg.
      • 3 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 4 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
      • 5 vieta. Kačių maistas – 10 kg.
  9. Specialus prizas įsteigtas MB „KAS VYKSTA“
  10. Dėl prizų atsiėmimo QUATTRO susisieks su konkurso dalyviais jų nurodytais kontaktais.
  11. Konkurso dalyvis norėdamas dalyvauti konkurse turi pateikti šiuos duomenis: Vardas, Pavardė; El. paštas; Kontaktinis telefono numeris; Augintinis: Šuo / katė / kitas.
  12. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad būtų talpinamos ir viešai skelbiamos nuotraukos. Konkurse dalyvauja tik augintinių nuotraukos.
  13. Konkurse dalyvaujantys dalyviai sutinka, kad jų atsiųsta video medžiaga su augintiniais būtų naudojama portalo rengiamoje medžiagoje ir viešinama, tačiau konkurso balsavime nedalyvauja.
  14. Už „Mieliausio augintinio rinkimai” galima balsuoti spaudžiant balsavimo mygtuką. Balsų kiekis yra ribojamas. Iš vieno IP adreso leidžiama balsuoti 10 kartų per parą. Nustačius sukčiavimo atvejį, pasiliekama teisė pašalinti dalyvį ir anuliuoti balsus be perspėjimo.
  15. Tais atvejais kai nepavyksta pateikti nuotraukos per balsavimo formą, galima nuotrauką ir aprašymą siųsti el.paštu konkursas@kasvyksta.lt
  16. Jei atsiunčiamos kelios augintinio nuotraukos, redakcija pasilieka teisę balsavimui teikti vieną nuotrauką savo nuožiūra.
  17. Balsuodamas skaitytojas suteikia konkurso organizatoriui teisę tvarkyti IP adresą konkurso laimėtojo nustatymo ir sąžiningo balsavimo užtikrinimo tikslu.
  18. Kilus įtarimui, kad yra sukčiaujama siekiant surinkti kuo daugiau balsų, redakcija pasilieka teisę pašalinti sukčiaujantį dalyvį iš konkurso.
  19. Konkursas skirtas asmenims ne jaunesniems nei 16 metų.
  20. Konkurso dalyviai ir balsuojantys įsipareigoja laikytis konkurso taisyklių.
  21. Konkurso dalyvis supranta, kad anketoje minimų duomenų pateikimas, jų naudojimas ir viešas skelbimas konkurso metu yra būtina dalyvavimo konkurse sąlyga. Konkurso dalyvis sutinka, kad jo pateikti duomenys būtų publikuojami, viešai skelbiami ir kitaip naudojami dalyvavimo konkurse ir jo laimėtojų nustatymo tikslu. Konkurso dalyviai turi teisę bet kuriuo metu susipažinti su tvarkomais jų asmens duomenimis ir reikalauti juos ištaisyti ar sunaikinti. Dalyviui pareikalavus sunaikinti tvarkomus jo asmens duomenis, dalyvis praranda galimybę toliau dalyvauti konkurse.
  22. Konkurso organizatorius arba rėmėjas pasilieka teisę keisti konkurso taisykles iš anksto viešai apie tai portale KAS VYKSTA informavus dalyvius ir balsuojančius už juos.