Profesionalų pamėgtą maisto produktų asortimentą „Minordija“ atveria ir vartotojams namuose

Organizatorių nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Beveik du dešimtmečius profesionalams aukščiausios kokybės maisto žaliavas tiekianti „Minordija“ skelbia savo platų, kokybe bei inovatyvumu išsiskiriantį asortimentą atverianti ir vartotojams namuose. Prisitaikiusi prie namų gamybai tinkamų pakuočių dydžio bei sukūrusi patogią el. apsipirkimo svetainę „e.Minordija“, bendrovė vartotojams siūlys konditerijos, kepyklų, pieno ir maisto pramonės profesionalų pamėgtus maisto produktus, kepimo bei pakavimo sprendimus.

„Jau daugelį metų siūlome žaliavas, atrinktas ir pritaikytas profesionalių gamintojų poreikiams – nuo mažųjų, vieno ar kelių asmenų įmonių, iki didžiųjų industrinių gamintojų. Mūsų krepšelį sudaro produktai ir reikmenys, skirti konditerijos, kepyklų, pieno bei maisto pramonės atstovams, kuriuos atrenkame ir nuolat pildome atsižvelgiant į rinkos tendencijas, profesionalų įžvalgas bei patirtis“, – sako UAB „Minordija“ marketingo direktorius Adomas Galinis.

Bendrovės stiprybė – produktų vystymo komanda, veikianti specialiai šiuo tikslu Kaune įkurtame „Minordija“ inovacijų centre. Jame dirba konditerijos, kulinarijos, duonos gamybos profesionalai, kurių kasdieninis tikslas – kurti naujus receptus ir ieškoti jiems reikalingų, svarbiausių, o kartu ir rinkoje naujų, žaliavų. Tokiu būdu asortimentas papildomas reikalingiausiomis, aktualiausiomis ar rinkoje dar nematytomis žaliavomis.

Profesionalų produktai ir gaminiai – namų vartotojui

Startuojant el. parduotuvei „e.Minordija“ bendrovė pradeda naują veiklos etapą. Tik profesionalams pasiekiamas asortimentas nuo šiol bus atviras ir namuose ypatingų skonių bei kokybės ieškantiems vartotojams.

„Norime susidraugauti su namuose gaminti, kepti ar tiesiog išskirtiniais skoniais pasimėgauti norinčiais žmonėmis. Adaptavome ir sumažinome namams skirtų pakuočių dydžius, asortimentą papildėme naujomis žaliavomis ir atvėrėme patogiai bei greitai valdomą el. parduotuvę. Nuo šiol profesionalų vertinamus produktus bei jau pagamintus kepinius siūlome kiekvienam norinčiam juos įtraukti į savo produktų krepšelį“, – sako UAB „Minordija“ marketingo direktorius.

Baltojo šokolado ir karamelizuotų slyvų desertas / Organizatorių nuotr.

El. parduotuvės „e.Minordija“ asortimente vartotojai ras tiek gana sudėtingiems konditerijos ar duonos gaminiams naudojamas žaliavas bei puošybos elementus, tiek paprastus, didžiąja dalimi jau pagamintus šaldytus kepinius, patiekalus ir gamybos reikmenis.

„Produktai pritaikyti įvairiapusiškam namų vartojimui. Reikiamų žaliavų el. parduotuvėje ras ne tik tie, kurie nori panirti į konditerijos bei kulinarijos pasaulį, bandant sukurti ypatingus kepinius bei gaminius, bet ir tie vartotojai, kurie nenori įdėti daug darbo ir laiko, tačiau nori mėgautis šviežiu, gardžiu ir įdomiu maistu namuose.

Pavyzdžiui, jeigu žmogus nori save palepinti šviežiai keptu prancūzišku kruasanu, sviestine bandele, ar sveiku glotnučiu su citrinžole, lapiniu kopūstu ir bananais, jis gali įsigyti tam jau paruoštus produktus, kuriuos teliks iškepti ar suplakti. Kitaip tariant, minimalių pastangų dėka vartotojas namuose galės pasijusti kaip kepyklėlėje, kavinėje ar restorane“, – teigia A. Galinis.

Siekiant palengvinti atradimų bei gamybos procesus, bendrovės maisto technologai „Minordija“ socialinių tinklų „Facebook“ bei „Instagram“ paskyrose dalijasi kūrybiškomis gardumynų idėjomis, įvairiais, naujausias tendencijas atitinkančiais receptais bei gamybos patarimais. Visiems jiems pagaminti reikalingų produktų klientai gali rasti „e.Minordija“ el. parduotuvėje.

Netoli tūkstančio prekių – greitai ir saugiai į namus

Įprasta, jog gamybai skirtus produktus bei reikmenis vartotojai perka skirtingose fizinėse ar el. parduotuvėse. A. Galinio teigimu, vienas pagrindinių „e.Minordija“ privalumų yra asortimento suderinamumas. El. parduotuvėje vartotojas gali rasti viską – nuo idėjos, ką gaminti, iki žaliavų, kepimo reikmenų, pakuočių bei įrankių vartojimui.

„Ypatingai svarbu tai, jog vartotojas gali išsirinkti produktus su skirtingu temperatūriniu režimu ir visus juos saugiai gauti vieno pristatymo metu“, – sako „Minordija“ marketingo direktorius.

El. parduotuvėje talpinami tik tiksliniai, namuose pritaikomi ir namų poreikius bei pajėgumus atitinkantys produktai. Iš daugiau nei 2,5 tūkst. žaliavų siekiančio „Minordija“ asortimento, el. parduotuvėje talpinama 1 tūkst. kruopščiai atrinktų žaliavų.

Bendrovės atstovo teigimu, pakanka išsirinkti produktų už 40 Eur sumą, jog prekes „Minordija“ kurjeris pristatytų nemokamai. Įprasta pristatymo trukmė – nuo 1 iki 4 darbo dienų.

Marcipaninės bandelės / Organizatorių nuotr.

„El. parduotuvėje vartotojai ras platų pasirinkimą mišinių kepiniams, įdarų, kremų, marcipano ir kitų kepinių, konditerijos gamybai bei dekoravimui reikalingų ingredientų. Taip pat, klientai gali įsigyti šaldytų sviestinių kruasanų ir bandelių, šokoladų, vaisių kokteilių bei uogų, vaisių ir daržovių tyrių, riešutų, džiovintų vaisių ir sėklų, o daugelis jų bus tinkami net ir vegetarišką ar veganišką, be laktozės ar apskritai tiesiog sveikatai palankią mitybą propaguojantiems vartotojams.

Galiausiai, „e. Minordija“ siūlo ir tokias paprastas, bet itin kokybiškas žaliavas kaip aliejus, sviestas, margarinas ar miltai bei gamybai būtinas kepimo ir silikonines formas, konditerinius maišelius, pakavimui skirtas dėžutes ir padėkliukus“, – sako A. Galinis.

Aukščiausios kokybės garantija

Bendrovė „Minordija“ yra Norvegijos įmonių grupės „Orkla“ dalis, tad visos žaliavos bei produktai yra atrenkami laikantis itin griežtų kokybės standartų bei reikalavimų.

„Neperkame produktų iš kiekvieno gamintojo ar tiekėjo, kuris gali juos pasiūlyti. Mūsų prekės pasiekia vartotojus tik iš patvirtintų, vietoje audituotų tiekėjų, laikantis OFSS (Orkla Food Safety Standard) reikalavimų. Atitinkamai, prižiūrime ir žinome produktų gamybos procesus, o žaliavos yra užaugintos ir pagamintos atsakingai. Prižiūrėdami ir kontroliuodami tiekimo grandinę garantuojame aukštą prekių kokybės lygį“, – teigia A. Galinis.

Bendrovė „Minordija“ Lietuvoje sėkmingai veikia jau beveik du dešimtmečius – nuo 2001-ųjų metų. Tobulindama asortimentą, A. Galinio teigimu, įmonė remiasi ne tik ilgalaike patirtimi bei įžvalgomis iš Lietuvos bei pasaulio rinkų, bet ir gerąja seserinių „Orkla“ įmonių praktika bei rinkoje pasirodančiomis naujienomis. Praėjusiais 2019-aisiais metais bendrovės „Minordija“ apyvarta Lietuvoje siekė per 20 mln. eurų.

Pasinaudoti atsivėrusiomis galimybės ir apsipirkti aukščiausios kokybės, išskirtinio asortimento produktų, namų vartotojai gali čia.

0 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Neabejingi kauniečiai išreiškė palaikymą protestuotojams Baltarusijoje

Kaunietis pristato naują dainą: po ilgų paieškų rasta paslaptinga mergina įkvėpė užbaigti kūrinį

Lietuva skyrė 50 tūkst. eurų paramą tragiškos nelaimės sukrėstam Libanui

Nepaprastas reginys: pačiame Kauno centre sudūzgė laukinių bičių spiečius

Griežtesnė kontrolė Latvijos ir Lenkijos pasieniuose: aktyviau tikrins atvykstančius keliautojus

Kauno pareigūnai ir medikai gyventojus kvietė nelikti abejingiems: kiekvienas gali būti herojumi

Užsikrėtęs „Adform kiemelio“ darbuotojas taip pat dirbo Rotušės aikštėje esančiame restorane

Kauno rajone koronaviruso infekcija nustatyta vaistininkei

Lietuvoje pradėtas masinis koronaviruso testavimas: ištirti pirmieji savanoriai

Lietuva pasiruošusi suteikti prieglobstį persekiojamiems baltarusiams