Per karantiną sumažinusi gamybos apimtis „Introstyle“ skuba siūti vasaros kolekcijos papildymą | Kas vyksta Kaune

Per karantiną sumažinusi gamybos apimtis „Introstyle“ skuba siūti vasaros kolekcijos papildymą

Organizatorių nuotr.

„Introstyle“ prekinio ženklo gamintojai vasario mėnesį Londone vykusioje tekstilės parodoje „Pure London“ pristatė naujausią vasaros sezono kolekciją, po kurios sulaukė labai palankų įvertinimų. Tačiau dėl pasaulinės koronaviruso pandemijos paskelbtas karantinas iš esmės pakoregavo siuvimo įmonės planus – teko mažinti suplanuotas gamybos apimtis. Vis dėlto visuotinis išgąstis nepasiteisino – naujos drabužių moterims kolekcijos populiarumas viršijo lūkesčius, o pardavimai ne sumažėjo, o atvirkščiai – išaugo.

Skuba gaminti trūkstamą kiekį

Kaip portalui „Kas vyksta Kaune“ sako įmonės produkto plėtros vadovė Sandra Antanaitienė, prasidėjus karantinui naujos „Introstyle“ kolekcijos gamybos apimtis buvo nuspręsta mažinti kelis kartus, nes buvo neaišku, kaip klostysis tolimesnė situacija.

„Paskelbus pandemiją tikrai akys buvo pilnos baimės, todėl nusprendėme mažinti naujos kolekcijos gamybos kiekius, tačiau beprasidedanti vasara ir pirmieji kolekcijos pardavimai parodė, kad apsidraudėme šiek tiek daugiau, nei reikėjo, nes jau dabar pardavime trūksta kai kurių populiarių drabužių dydžių, o mūsų parduotuvės Kaune darbuotojos kasdien fiksuoja naujus klientų lūkesčius, todėl skubame gaminti trūkstamą kolekcijos kiekį“, – sako S. Antanaitienė.

Prekinis ženklas „Introstyle“ / Organizatorių nuotr.

Naujas požiūris į liną

S. Antanaitienė sako, kad po sėkmės ir pripažinimo Londone vykusioje parodoje buvo aišku, kad nauja „Introstyle“ vasaros kolekcija bus labai paklausi, nes įmonės dizainerei pavyko sukurti šiuolaikiškai moteriai patrauklius drabužių siluetus, o technologams – pademonstruoti naują, modernų požiūrį į liną, kuris dėl savo natūralumo tampa viena geidžiamiausių medžiagų vasaros laikotarpiu.

„Pavyko sukurti drabužius, kurie laužo nusistovėjusius lino panaudojimo stereotipus, išlaisvina moters saviraišką, suteikia jos asmenybei spalvų ir laisvės pojūtį, kuris šiuolaikiškai gyvenančiam žmogui vis labiau tampa pagrindine vertybe“, – sako S. Antanaitienė.

Pasak S. Antanaitienė, naujosios kolekcijos iš lino drabužius moterys gali dėvėti tiek darbe, tiek laisvalaikiu ir tai tik dar labiau praplečia šių laikų moters gyvenimo ribas, kuomet iš dalykinio vakarėlio ji gali drąsiai žengti į susitikimą su draugais ar kitas laisvalaikio pramogas.

„Dėvėdama šiuos drabužius moteris jaučiasi ne tik laisva, kūrybiška, bet ir stilinga. Mūsų technologai liną nuspalvino madingiausiomis šio sezono spalvomis, todėl patogūs, komfortiški, madingų siluetų suknelės, bridžai, marškiniai yra ne tik malonūs dėvėti, bet ir labai stilingi“, – sako pašnekovė.

Galvojantiems apie tvarumą

Pasak S. Antanaitienės, lino audinys yra 3 kartus stipresnis ir 5 kartus atsparesnis trinčiai nei medvilnė. Pasirenkamas optimalus audinio storis, didelis dėmesys skiriamas siūlų kokybei. Toks gaminys tampa tinkamas vartoti daugelį metų, nepaisant nuolatinio dėvėjimo ar skalbimo. Ši savybė ypač svarbi tiems vartotojams, kurie galvoja apie aplinkos tausojimą ir laikosi vartojimo mažinimo idėjų.

Svarbu ir tai, kad šie „Introstyle“ gaminiai yra 100 proc. vienos sudėties, todėl gali būti perdirbami, audinys yra biologiškai skylantis.

Prekinis ženklas „Introstyle“ / Organizatorių nuotr.

S. Antanaitienė giria ir kitas svarbias lino savybes, apie kurias gal ne visi vartotojai ir žino. Lino pluoštas gali sugerti 20 proc. savo svorio ir nebūti šlapias, todėl oda mažiau prakaituoja. Drabužiai ilgiau išlieka švarūs. Sumažėja skalbimo poreikis ir gamtos tarša. Taip pat tai audinys turi geras antibakterines savybes, yra laidus orui, tinka alergiškiems žmonėms“, – vardina pašnekovė.

Pasak jos, gaminiai yra siuvami ir tik tada vežami dažyti. Taip išvengiama nereikalingo dažyto audinio likučių išmetimo. „Šiems produktams naudojamas vienas patvariausių audinių, kuris nuo didesnio skaičiaus skalbimo tampa tik malonesnis“, – sako S. Antanaitienė.

Pasak „Introstyle“ atstovės, naujoji drabužių kolekcija yra kitokia, inovatyvi ir sukurta moters savitumui bei saviraiškai pabrėžti,o apžiūrėti įmonės kuriamus drabužius galima parduotuvėse Kaune ir Šiauliuose arba el. parduotuvėje.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA