Lietuvoje sutriko „Smart-ID“ veikla (atnaujinta) | Kas vyksta Kaune

Lietuvoje sutriko „Smart-ID“ veikla (atnaujinta)

Asociatyvi / DELFI nuotr.

Trečiadienį sutriko tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ naudojimas.

Bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas išplatintame pranešime teigia, kad nuo 11.8 val. sutriko tapatybės patvirtinimo el. erdvėje programėlės „Smart-ID“ naudojimas.

„Šią paslaugą teikiančios bendrovė „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ būtų pasiekiamas kuo greičiau.

„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų“, – komentuoja V. Kamarevcevas.

Atnaujinta 19.06 val.

Trečiadienį priešpiet sutrikus tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ naudojimui, paslaugą teikianti bendrovė „SK ID Solutions“ skelbia, kad programėlės veikla atnaujinta, tačiau sutrikimai visiškai nepašalinti.

„Paslaugos teikimas yra atkurtas, tačiau kol kas ji veikia ne visiškai stabiliai. Mūsų specialistai stengiasi kuo greičiau pašalinti techninio sutrikimo priežastis. Informuosime, kai jos veikimą pavyks visiškai atstatyti ir stabilizuoti“, – pranešime sakė V. Kamarevcevas.

Anot jo, dėl šio sutrikimo daliai „Smart-ID“ naudotojų gali kilti nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų e.paslaugų bei pasirašant dokumentus e. parašu.

„Smart-ID“ Lietuvoje naudojasi bankai „Luminor“, SEB, „Swedbank“, Šiaulių bankas ir kitokių paslaugų teikėjai.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA