„Volfas Engelman“ Kauno regione pagal alaus pardavimus – pirmas

Po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo AB „Volfas Engelman“ pirmą kartą tapo daugiausiai parduodančiu alaus gamintoju Kauno regione. Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, kovo mėnesį Kaune įsikūrusio bravoro pardavimai sudarė trečdalį (29,97 proc.) visų alaus pardavimų šiame regione.

Pasak AB „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, būti pirmiems Kauno krašte – ypač svarbus įvertinimas, parodantis vietinių žmonių palaikymą ir ištikimybę saviems gamintojams. Bravoro vadovas džiaugiasi, kad nuolatinės pastangos gerinant produktų kokybę ir įvaizdį buvo įvertintos savame krašte.

Alaus rinkoje labiausiai vertinami vietiniai gamintojai

Alaus rinkos analizė rodo, kad vartotojai yra linkę pirkti savo krašte gaminamą alų. Kad alaus vartotojams lokalumas yra itin svarbus, pritaria ir M. Horbačauskas.

„Alaus vartotojai labiausiai pasitiki vietiniais gamintojais. Ne išimtis ir kauniečiai – jie vertina tradicijas, bravoro istoriją, palaiko savame mieste esantį verslą, – komentuoja M. Horbačauskas. – Mūsų produkcijos nuoseklaus augimo tendenciją matome metai iš metų. Dedame daug pastangų, kad patenkintume vartotojų lūkesčius, remiame Kauno miesto ir regiono renginius, šventes. Tikimės stabilų augimą šiame regione išlaikyti ir toliau.“

Karantinas keičia vartotojų įpročius

Anot M. Horbačausko, karantinas taip pat turėjo įtakos alkoholio pardavimų rezultatams. Kovo mėnesio rinkos rezultatai rodo, kad, šalyje įvedus karantiną, vartotojų krepšelis padidėjo. Rečiau apsipirkinėdami, žmonės pradėjo vienu metu pirkti didesnį maisto ir gėrimų kiekį, kad vykti į parduotuvę nereikėtų ilgesnį laiką.

„Dabartinė situacija kiekvienam verslui kelia daug iššūkių. Ne išimtis ir mes, jaučiama ne tik konkurencijos tarp alaus gamintojų, bet ir COVID-19 įtaka, pavyzdžiui, visiškai sustojo Horeca prekyba. Kovo mėnesį sparčiai keitėsi darbo sąlygos – perorganizavome darbo pamainas, papildomai dezinfekuojame patalpas, darbuotojams suteiktos specialios asmens higienos priemonės. Nepaisant to, dar kartą įsitikinome, kad tradicijų puoselėjimas ir nuoseklus darbas atsiperka – turime ištikimų klientų ratą, kuris, kaip rodo statistika, vis plečiasi“, – teigia M. Horbačauskas.

Papildomai investuojama į saugą

Per 2019 metus bravoro produkcijos pardavimai išaugo 12,8 proc. „Nuo kovo mėnesio gyvename visai kitame pasaulyje, todėl prognozuoti šių metų augimo tendencijas – sudėtinga. Tikimės atlaikyti užklupusias negandas ir veiklos tempų šiuo metu nemažiname“, – teigia M. Horbačauskas.

Norėdama padidinti žmonių saugumą, bendrovė investavo daugiau nei 100 tūkst. eurų į papildomas apsaugos priemones, t. y. visa bravoro produkcija skardinėse bus tiekiama su folija. Taip skardinės viršus apsaugomas nuo bet kokio kontakto su aplinka.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA