Susirūpino dėl prekių pristatymo į namus: besilaukiančios kaunietės užsakymas atšauktas paskutinę akimirką

Karantino gyvenimas Kaune ir visoje Lietuvoje toliau tęsiasi. Sumažėjus dirbančių parduotuvių, o Sveikatos apsaugos ministerijos atstovams rekomenduojant likti namuose iškyla vis daugiau problemų. Viena jų – maisto produktų pristatymas į namus.

Lietuvoje šiuo metu daug skirtingų produktų galima gauti tiesiai į namus. Tačiau prasidėjus visuotiniam karantinui, daugybei žmonių likus namuose, pristatymo paslaugos ėmė strigti, o „Kas vyksta Kaune“ pasiekė pasipiktinusių skaitytojų skundai.

Atšauktas „LastMile“ užsakymas / Skaitytojos nuotr.

„Esu pasipiktinus, manau, ne aš viena. „LastMile“ paskutinę minutę atšaukė 3 dienas lauktą maisto užsakymą, nes neturi prekių“, – į portalą kreipėsi besilaukianti mama, kuri iš namų išeiti teigė negalinti, nes taip pat augina gripu sergantį mažametį.

Atšauktas „LastMile“ užsakymas / Skaitytojos nuotr.

Moteriai kilo klausimas, kodėl negalėjo būti pristatyta bent dalis prekių, kurias buvo galima rasti parduotuvėje. 170 eurų vertės užsakymą, kurį sudarė ne tik maisto, bet ir įvairios higienos prekės, ji sakė dariusi prieš 3 dienas, o kaip elgtis toliau nežino, nes iš namų išeiti negalinti. Reikia pažymėti, bendrovė kaunietei užtikrino grąžinsianti pinigus.

Tuo metu „LastMile“ atstovas Jonas Dikmonas „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare teigė, jog šiuo metu situacija yra kelianti daug iššūkių, kuriuos įmonė bando įveikti kuo skubiau. Prekių pristatymui ir užsakymų atšaukimui įtaką darė ir tai, jog parduotuvių darbo laikas pasikeitė.

„Šiomis dienomis susidariusi situacija yra nemenkas iššūkis visiems maistą ar maisto prekes pristatantiems verslams ir suprantame, kad startuolis „LastMile“ tikrai nėra išimtis. Jaučiame gerokai išaugusį užsakymų srautą, o tai, deja, kartais atsiliepia ir užsakymų pristatymo kokybei.

Svarbu suprasti, kad „LastMile“ veiklą vykdo nepriklausomi kurjeriai, kurie yra atsakingi už klientų užsakymų surinkimą iš mūsų partnerių parduotuvių ir pristatymą klientams. Konkretus užsakymas yra renkamas likus valandai iki jo pristatymo klientui. Norime atkreipti dėmesį, kad šiuo atveju reikšmės, kada buvo pateiktas užsakymas, nėra.

Atsižvelgiant į tai, kad užsakymus „LastMile“ darbuotojai renka tiesiai iš parduotuvių, o ne iš partnerių sandėlių, todėl yra galimos neatitiktys pagal parduotuvėje esantį asortimentą. Tokiu atveju visada informuojame klientą pranešimu apie parduotuvėje nesamos prekės alternatyvą.

Labai gaila, tačiau šiandien dėl susiklosčiusios force majeure situacijos, mūsų partneriui prekybos tinklui „Iki“ sutrumpinus parduotuvių darbo laiką, automatizuotu būdu buvo atšaukti visi užsakymai, suplanuoti po prekybos centro darbo valandų. Visi klientai, kurių užsakymai buvo atšaukti, turėjo gauti informacinį pranešimą apie tai.

Apgailestaujame, kad mums nepavyko išpildyti šių klientų lūkesčių. Šiuo metu situacija tikrai sudėtinga, tačiau „LastMile“ stiprina pajėgas ir viliamės, kad jau netrukus galėsime pasiūlyti tinkamų sprendimų kilusioms problemoms“, – apie iškilusius sunkumus pranešė įmonės atstovas.

Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA